Autor Tema: JDA 25: SABADELL - LLAGOSTERA (dissabte 17:00)  (Llegit 4994 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
JDA 25: SABADELL - LLAGOSTERA (dissabte 17:00)
« el: 24 de Febrer de 2022, 10:58:36 am »
Un partit molt més difícil del que sembla i que ens marcarà clarament cap a on anem: si guanyem cap amunt, si empatem o perdem cap avall.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
Re:JDA 25: SABADELL - LLAGOSTERA (dissabte 17:00)
« Respondre #1 el: 24 de Febrer de 2022, 11:00:34 am »
Un partit molt més difícil del que sembla i que ens marcarà clarament cap a on anem: si guanyem cap amunt, si empatem o perdem cap avall.

GUANYAREM!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 24 de Febrer de 2022, 15:50:26 pm »
Que este partido no sea la segunda parte de la película "Que viene el Lobo" (Betis Deportivo) partido este que los jugadores arlequinados ya habían ganado antes de salir al terreno de juego y, según iban pasando los minutos vieron la realidad de la situación, que dos puntos más importantes dejaron que se escaparan.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #3 el: 24 de Febrer de 2022, 17:27:39 pm »
Que este partido no sea la segunda parte de la película "Que viene el Lobo" (Betis Deportivo) partido este que los jugadores arlequinados ya habían ganado antes de salir al terreno de juego y, según iban pasando los minutos vieron la realidad de la situación, que dos puntos más importantes dejaron que se escaparan.

Espero que les sirva de experiencia...supon go que Munitis lo tendrá presente.
FORÇA SABADELL

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #4 el: 26 de Febrer de 2022, 12:59:36 pm »
Esperemos que salgan y lo den todo, que sean conscientes de lo mucho que nos jugamos.
Ganar es media salvación asegurada y poder intentar mirar hacia arriba, perder es volver al pozo.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #5 el: 26 de Febrer de 2022, 13:28:34 pm »
Esperemos que salgan y lo den todo, que sean conscientes de lo mucho que nos jugamos.
Ganar es media salvación asegurada y poder intentar mirar hacia arriba, perder es volver al pozo.
pues yo discrepo de tu opinion, ganar significa probablemente seguir muy cerca del descenso, incluso dependiendo de los resultados empatados en puestos de descenso, y perdiendo muy parecido pero con tres puntos menos

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1821
  • arlequin-
« Respondre #6 el: 26 de Febrer de 2022, 15:05:21 pm »
Como es posible que tras 9 ó 10 jornadas sin perder os quejéis màs que antes. Yo no entiendo nada, en serio

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #7 el: 26 de Febrer de 2022, 15:29:26 pm »
Como es posible que tras 9 ó 10 jornadas sin perder os quejéis màs que antes. Yo no entiendo nada, en serio
no es quejarse Dani, estamos en una racha estupenda, pero hay que ser realistas y estamos abajo, llevamos diez partidos sin perder pero muchos de ellos los habríamos podido perder, sin duda gran trabajo de Munitis que por cierto a mi no me gustaba, pero hay que tocar de pies a tierra, si pillamos una racha yano mala sino regular nos veremos en problemas otra vez, seamos realistas

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #8 el: 26 de Febrer de 2022, 15:33:19 pm »
no es quejarse Dani, estamos en una racha estupenda, pero hay que ser realistas y estamos abajo, llevamos diez partidos sin perder pero muchos de ellos los habríamos podido perder, sin duda gran trabajo de Munitis que por cierto a mi no me gustaba, pero hay que tocar de pies a tierra, si pillamos una racha yano mala sino regular nos veremos en problemas otra vez, seamos realistas
Si tienes razón  pero hombre, vamos a ser optimistas, que la situación que tenemos hoy era inimaginable hace unos meses. Si ganamos hoy se nos abren muchas posibilidades de arreglar una temporada que ya dàbamos por màs que perdida. Vamos!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 26 de Febrer de 2022, 15:41:22 pm »
Si tienes razón  pero hombre, vamos a ser optimistas, que la situación que tenemos hoy era inimaginable hace unos meses. Si ganamos hoy se nos abren muchas posibilidades de arreglar una temporada que ya dàbamos por màs que perdida. Vamos!!

Estamos mejor que antes y eso no se discute, pero la temporada pasada también salíamos de los puestos de descenso y volvíamos a caer hasta el final, eso se repitió varias veces y hasta el último partido se gano fuera y bajamos, esta temporada vamos por un camino parecido hay equipos que están por debajo nuestro que tienen menos partidos jugados que nosotros, que de tener un buen resultado volveríamos a caer en descenso, hoy por ejemplo ojala ganemos 5-0 pero no tengo confianza por los precedentes, empezando por el partido contra el "lobo" del Betis Deportivo, que parece ser que todo el mundo les gana menos nosotros en el Templo de la NCA. hasta ahora no hemos hecho nada para estar pensando en los Playoff y aquí no se piensa en otra cosa es decir vamos primero a salvar la categoría y luego pensar en metas mayores.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 874
  • Intent de representant
« Respondre #10 el: 26 de Febrer de 2022, 15:44:19 pm »
A tot això, l'important avui és sumar. I si poden ser 3 punts, molt millor.

Emilio, Teo, Coch, Jacobo, Boniquet, Néstor, Aguza, Caballo, Kaxe, Índias i Muguruza d'inici.
« Darrera modificació: 26 de Febrer de 2022, 15:51:41 pm per tonidg »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #11 el: 26 de Febrer de 2022, 15:51:10 pm »
A tot això, l'important avui és sumar. I si poden ser 3 punts, molt millor.

Así es, no queda otra cosa que no sea sumar los tres puntos pero eso es en cada partido hasta tener asegurada la permanencia.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #12 el: 26 de Febrer de 2022, 15:57:57 pm »
Hoy ganamos 3-1, al loro!

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #13 el: 26 de Febrer de 2022, 15:58:33 pm »
Soy de los que piensa que marcarse objetivos más complicados o menos probables, seguramente no llegues, pero si hará que cumplas objetivos no planteados que serian más realistas.

La mayoría de descensos son de equipos que su objetivo es no descender.

Mira alto, seguramente no llegues, pero seguro que no caes.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #14 el: 26 de Febrer de 2022, 16:08:55 pm »
Tot això demostra la situació tan límit que teniem fa 2 mesos, 10 partits sense perdre i encara estem fregant el descens, no vull ni pensar que hauria passat si s'arriben a aguantar l'entrenador fins al final com l'any passat..
Tot el que no sigui guanyar avui, ens tornaria a complicar les coses i de quina manera...
Hem tornat !

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #15 el: 26 de Febrer de 2022, 16:13:59 pm »
Tot això demostra la situació tan límit que teniem fa 2 mesos, 10 partits sense perdre i encara estem fregant el descens, no vull ni pensar que hauria passat si s'arriben a aguantar l'entrenador fins al final com l'any passat..
Tot el que no sigui guanyar avui, ens tornaria a complicar les coses i de quina manera...
Si, avui s, ha de guanyar  aquest partit d avui el veig com una mena de final o un abans i després, és  vital treure els tres punts d avui, espero que des de el primer minut surtin a assetjar l àrea rival amb autoritat, a casa i un gall de la categorìa, no hi ha excuses, avui si o si s ha de guanyar

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #16 el: 26 de Febrer de 2022, 16:45:52 pm »
Va que som el Sabadell !!!
3-0
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • arlequin-
« Respondre #17 el: 26 de Febrer de 2022, 17:47:46 pm »
Goooooooool!!!!!

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1536
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #18 el: 26 de Febrer de 2022, 17:55:45 pm »
Buena primera parte la verdad , y gol más que merecido, tenemos que tener cuidado con el nuha porque es muy bueno ,pero vamos  :blush: :happy2: :happy2:
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #19 el: 26 de Febrer de 2022, 17:55:59 pm »
Molt bona primera part, resultat curt i asegurar el partit a la segona mitad
Hem tornat !