Autor Tema: JDA 25: SABADELL - LLAGOSTERA (dissabte 17:00)  (Llegit 4991 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • Gènere: Masculí
Re:JDA 25: SABADELL - LLAGOSTERA (dissabte 17:00)
« Respondre #60 el: 01 de de 2022, 10:22:37 am »
Yo prefiero hacer una apuesta de poder conseguir 6 puntos en los próximos 3 partidos y me doy con los dientes con una valla publicitaria del gol nort. :thumbsup:

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #61 el: 01 de de 2022, 10:56:45 am »
Yo prefiero hacer una apuesta de poder conseguir 6 puntos en los próximos 3 partidos y me doy con los dientes con una valla publicitaria del gol nort. :thumbsup:
avisame y vamos juntos

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #62 el: 01 de de 2022, 11:27:02 am »
Dissabte hem va agradar molt l'equip, vam demostrar ser clarament millors, amb totes les línees molt bé. També trobo que és bona notícia que hi hagi possibilitat de recuperar a Moha, hauria de ser el nostre jugador diferencial.

Pel que fa al futur, està clar que patirem en un moment o altre una baixada de rendiment. El nostre dèficit de punts era molt i molt greu i no sé si ens donarà per enganxar la part davantera del tren. I hem de ser conscients que el partit de dissabte el més probable és perdre'l....
Possats a perdre que sigui contra el Villarreal, que en principi no serà un rival directe en cap situació probable.
A partir d'aquí rebem a casa Madrid i Castelló on aquests  sí que poden ser rivals directes tant per descens o per playoff, està tot tant comprimit que és fa difícil saber quin és el panorama de molts equips.
Posso per exemple el Castellon, que ocupa la 8 posició però que va clarament a la baixa, on el seu diferencial de gols es de menys 1, és un equip que és pot trobar en el tram final de lliga petint per la salvació.
O en el cas oposat, el Madrid que està 1 punt per sobre del descens però amb dos partits menys que de guanyar-los el situaria a dos punts de playoff d'ascens.
En fi, tot plegat una bogeria.
De totes maneres se'm fa difícil veure aquest equip complicant-se la vida i lluitant per la salvació ja que ofereix una solidessa defensiva espectacular.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #63 el: 01 de de 2022, 12:30:23 pm »
Avui ho veig així…:

Caldran 70 punts per guanyar el campionat.

Caldran 58 punts per quedar cinquè i fer playoffs.

Caldran 46 punts per salvar-se

Si pensem en la permanència en caldrien 12 punts en 13 partits.
Peró si pensem en coses més grans ens caldrien fer 24 punts en 13 partits. Difícil? Si. Peró ara mateix es el camí que portem.

Si guanyem al camp del Villarreal es un bon cop de puny a taula. Ens calen 2 punts per partit.
Amb tot, no descarto un 7-3-3 o un 6-6-1 com el que ara portem amb Munitis. Xq no?

• Jugador Prof.
« Respondre #64 el: 01 de de 2022, 12:59:56 pm »
Yo esta mañana he echo la cuenta de la lechera .
Nos quedan 14 partidos.Si cada 3 que jugamos conseguimos 6 puntos ,tendríamos en 12 partidos 24 puntos.
24+34 (que tenemos)58 puntos que dice KITANOVSKY y me quedan 2 partidos por disputar.
SI ESO ya te aviso O REY Marañon y decidimos si partirnos los piñones en una valla o a hincharnos de piñones

Desconnectat pollastre

• Infantil
  • Missatges: 199
« Respondre #65 el: 01 de de 2022, 13:45:05 pm »
Tan difícil es pensar y creer que se gana al Villarreal?
Si no se gana o se pierde se entra en decepción y todo se ve oscuro?tan tristes somos?que no se deja espacio para disfrutar, imaginandote ganando al que va primero ,como si fuera un equipo imbatible?que por cierto han perdido más partidos que nosotros...
A mi me da igual lo que digan o piensen de mi,pero el Sabadell ,no volverá a 1a,hasta que haya una renovación de sus seguidores en cuestión de pensamientos o vayan desapareciendo o renovando sus ideas que tengan en la mente,respecto al equipo y alcanzemos una masa crítica de socios y seguidores que quieran,crean ,sientan y piensan en ver al club en lo más alto.
Hace más de 30 años esto mismo les ocurrió a los  que ahora son insoportables,gracias al genio de un holandés,que contribuyó a plasmar en materia esos deseos de victoria.
Si piensas en pequeño,nunca serás grande.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #66 el: 01 de de 2022, 14:12:13 pm »
Si no se gana o se pierde se entra en decepción y todo se ve oscuro?tan tristes somos?que no se deja espacio para disfrutar, imaginandote ganando al que va primero ,como si fuera un equipo imbatible?que por cierto han perdido más partidos que nosotros...
A mi me da igual lo que digan o piensen de mi,pero el Sabadell ,no volverá a 1a,hasta que haya una renovación de sus seguidores en cuestión de pensamientos o vayan desapareciendo o renovando sus ideas que tengan en la mente,respecto al equipo y alcanzemos una masa crítica de socios y seguidores que quieran,crean ,sientan y piensan en ver al club en lo más alto.
Hace más de 30 años esto mismo les ocurrió a los  que ahora son insoportables,gracias al genio de un holandés,que contribuyó a plasmar en materia esos deseos de victoria.

Todos por aquí queremos lo mejor para nuestro Club, lo que sucede es que cada uno de nosotros somos de diferentes madres y pensamos distintos, la casa se suele empezar por los cimientos y el techo es lo último que se pone, ahora aquí, llevamos una racha buena que esperemos no se pierda y al menos sumar en cada partido aunque el empate no signifique mucho, una vez alcanzada la permanencia se debería ir a por el siguiente objetivo que son los puestos de playoff y luego por el ascenso directo si hay tiempo y si la racha no se tuerce, todos queremos subir de categoría pero las dificultades hay que irlas superando de una en una, ir partido a partido y si sumamos los suficientes puntos iremos avanzando. 
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #67 el: 01 de de 2022, 14:21:13 pm »
:clap2 :reverencia2 :clap2 :reverencia2 :clap2 :clap2

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #68 el: 01 de de 2022, 14:48:02 pm »
Muy de acuerdo con lo que dices, salvo una cosa.
Nosotros más allá de la situación deportiva hemos tenido que lidiar con una pésima gestión económica anterior y todo esto pasa factura, tanto a nivel emocional como de estado de ánimo, el lastre de haber estado al borde de la desaparición es una carga importante.
El club vecino lo ha tenido mucho mâs sencillo, sobretodo en la gestión económica, incluso ahora con un déficit impotante pueden seguir compitiendo.
Sí te doy la razón en el resto, a veces nos comportamos como un equipo pequeño y al menos en esta categoría somos un grande y más ahora que los resultados acompañan.
El otro día en el campo el ambiente era muy frío y a pesar de llevar una buena racha de partidos sín perder, casi todos esperâbamos el gol de Nuha antes que el nuestro.
Hemos de cambiar la mentalidad, tienes razón.

• Jugador Prof.
« Respondre #69 el: 01 de de 2022, 15:57:48 pm »
A mi me gusta pensar en positivo,por eso hago cuentas positivas como las de esta mañana.
Para asegurar la permanencia y demás ya están los jugadores y cuerpo técnico.
Yo prefiero soñar que no me cuesta esfuerzo ni dinero.
Y como decís alguno con la dinámica que llevamos no es para menos.
Mi sueño de este año tiene fundamentos.
Los que tenía el año pasado por estas fechas sí que no tenían fundamento eran muy vanos.
Me voy al post de SKATALITES y voto de nuevo que SI hacemos la promo( a no que ya está cerrada). :happy2:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #70 el: 01 de de 2022, 18:06:05 pm »
A mi me gusta pensar en positivo,por eso hago cuentas positivas como las de esta mañana.
Los que tenía el año pasado por estas fechas sí que no tenían fundamento eran muy vanos.
Me voy al post de SKATALITES y voto de nuevo que SI hacemos la promo( a no que ya está cerrada). :happy2:

👏👏👏

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #71 el: 01 de de 2022, 20:37:51 pm »
Espero que la siguiente encuesta sea la siguiente.
¿Cuando hagamos playoff, lograremos ascender?
Por cierto, alguien sabe como van los playoffs en esta nueva catgoría?, entiendo que se cruza el 2° clasificado contra el 5° y 3° contra el 4° entre los dos grupos, pero no se si es ida y vuelta, partido único, si es en sede fija, no tengo ni idea.
Íbamos tan mal que era lo último en lo que pensaba.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #72 el: 01 de de 2022, 20:56:14 pm »
Ja tinc una edat i les he vist de tots colors, hi ha un equip d'aquí aprop que jugava al 2B amb nosaltres, van fer un començament desastrós però es van anar recuperant i van acabar la lliga en el lloc 5. Que va passar?, dons que el Saragossa B que va quedar entre els 4 primers no va poder jugar la lligueta d'ascens perque el primer equip va baixar, despres el "susodicho equipo" va jugar el ascens en un grup de 4 equips sistema lliga com es feia abans i va GUANYAR els 6 partits i llogicament va pujar a segona, perque no podem fer nosaltres el mateix?
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #73 el: 02 de de 2022, 00:47:39 am »
Ja tinc una edat i les he vist de tots colors, hi ha un equip d'aquí aprop que jugava al 2B amb nosaltres, van fer un començament desastrós però es van anar recuperant i van acabar la lliga en el lloc 5. Que va passar?, dons que el Saragossa B que va quedar entre els 4 primers no va poder jugar la lligueta d'ascens perque el primer equip va baixar, despres el "susodicho equipo" va jugar el ascens en un grup de 4 equips sistema lliga com es feia abans i va GUANYAR els 6 partits i llogicament va pujar a segona, perque no podem fer nosaltres el mateix?
Hola Jaume, que ja fa temps que no ens veiem i trobo a faltar aquelles xerrades a la feina ¡¡  espero que el que comentes torni a passar, però que aquesta vegada siguem nosaltres quí guanyi els 6 partits i no el "susodicho equipo".
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #74 el: 02 de de 2022, 09:38:38 am »
I tant que si Vicenç!!!! El que esta clar es que arriba millor al play-off l'equip que be d'abaix amb una dinàmica positiva, que el que porta tota la temporada adalt,tipus baleares, i que comença a perdre pistonada, esperem ser nosaltres els que venin d'abaix i ens colem....
Hem tornat !

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #75 el: 02 de de 2022, 09:57:59 am »

Lo que quería expresar es que si perdemos no tengamos la tentación en dar la temporada por perdida tanto para bien (PO) como para mal (descenso).

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #76 el: 02 de de 2022, 18:43:25 pm »

Para mí no es pensar que se gane o no. Ahora mismo hay opciones de seguir subiendo cómo de volver al hoyo. Cuándo lleguen las últimas 5 jornadas y veremos dónde estamos y por lo que peleamos. Hasta entonces prefiero que sigan perdiendo los de abajo y distanciarnos de ellos, implicaría un final relajado después de lo vivido.

Lo que quería expresar es que si perdemos no tengamos la tentación en dar la temporada por perdida tanto para bien (PO) como para mal (descenso).