Autor Tema: CE Sabadell - Castelló Dissabte 12 a les 19h  (Llegit 3571 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell - Castelló Dissabte 12 a les 19h
« Respondre #40 el: 13 de de 2022, 21:22:44 pm »
Quizá el mejor equipo que haya visto pasar por el templo pero también el más marrullero y rastrero. No se puede tolerar que a la mínima el árbitro saque tarjeta roja a Munitis y a otro miembro del cuerpo técnico y que miembros del banquillo del Castellón provoquen a sus anchas después del 3º gol dirigiéndose al banquillo del Sabadell y a aficionados en la grada. Los jugadores 2 y 9 del castellón también vinieron a provocar y los árbitros solo veían lo que les interesaba, sobretodo el 4º árbitro.

Les deseo lo peor deportivamente hablando. Hay equipos de regional con mucho más estilo que estos personajes.

Toca pasar página y sacar la rabia acumulada contra el Castilla.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #41 el: 13 de de 2022, 22:21:05 pm »
Por cierto al que le interese.
En YOUTUBE estoy viendo todos los partidos de la tarde en FÚTBOL SIN IGUAL.
Gracias, desconocía este canal y está muy bien, he aprovechado para ver el partido repetido y casi me sale una úlcera, menudos marrulleros y el pajarraco del arbitro tela, he visto detalles que ayer en el campo no aprecié, Muguruza ayer no me gustó, prefiero a O. Rubio y Muguruza por delante, creo que queda la banda derecha más protegida.
Y ojo que hoy el Madrid le ha enchufado 5 al Sanluqueño.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #42 el: 13 de de 2022, 23:35:33 pm »
Yo me considero una persona educada ,pero cuando los del pito me saca de quicio por mi boquita salen cosas que les digo en el campo de las que después me avergüenzo.
Pero me niego a ser generoso con estos  sinverguenzas

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #43 el: 14 de de 2022, 02:58:40 am »

Si Néstor marca el 2-0 haguéssim guanyat
Resum curtet
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #44 el: 14 de de 2022, 09:45:05 am »

Si Néstor marca el 2-0 haguéssim guanyat
Resum curtet

Exacte, tot hagués anat diferent. El Castelló hagués jugat a futbol, etc. 
FORÇA SABADELL

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #45 el: 14 de de 2022, 15:03:01 pm »
M'he esperat uns dies per no escriure en calent, però veig que acabaré escribint el mateix però sense insults, que ja és algo:
Partit menys bo dels nostres comparat amb el que ens teníen acostumats últimament, no vol dir que fos un mal partit, però vam acabar jugant al que va voler el rival, i això significa que no vam saber imposar el nostre joc.
Cert és que si la ocasió claríssima de Néstor arriba a entrar i ens col-loquem amb un 2-0 favorable, la cosa hauria cambiat i molt, però el joc intermitent del rival, la "puteria" del rival i el senyor del xiulet, ens van treure del partit.
Fa anys que els àrbitres ens han perdut el respecte.
Estant a 2aA ho puc arribar a entendre, ja que per molt històric que siguem, els àrbitres, que acostumen a ser joves, no ens coneixen la faceta d'equip de 1a o 2a, però que a 2aB o 1aRFEF ara, se'ns pixin a la boca, jugant a casa, és per fer-s'ho mirar.
Sembla que els motivi tenir un estadi amb 2400 o 4000 persones cridant-los en contra, ja que em dóna la sensació que en camps amb 700 persones, no la lien ni la meitat.
En fi, sigui com sigui, cop de realitat a la classificació.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #46 el: 14 de de 2022, 15:57:33 pm »
Va, no ens excedim amb el tema arbitratges i siguem més intel·ligents. Capficar-nos no serveix de res i ens descentra del nostre objectiu. Llegir que els àrbitres ens han perdut el respecte... Quin equip de 1RFEF gaudeix del respecte dels àrbitres? És més, depenent de l'aspecte psicològic de l'àrbitre de torn, la condició d'històric o equip "gran" pot arribar fins i tot a ser contraproduent...

Sota el meu punt de vista, tothom que dissabte vàrem anar a veure el partit anàvem una mica revolucionats i amb la predisposició de pressionar el màxim possible, tant pel número de persones que hi érem com pel que ens jugàvem.

A partir d'aquí, tot el que ens podia sortir malament, ens va sortir malament. Tant pel que fa al desencert dels nostres, com l'encert del rival i, per rematar, l'actuació arbitral.

Fallem el 2-0 i després ens fiquen un gol de rebot (que hagués estat fora de joc si Muguruza no s'hagues quedat enganxat) amb tanta mala sort que en lloc de donar-li en el braç (que era el primer que vaig pensar) li va tocar en l'estómac i es va ficar dins.

Després, ells van fer el seu fútbol i nosaltres ens vàrem desquiciar (jugadors i públic) d'una forma exagerada, l'àrbitre no va estar a favor i va arribar el segon gol d'ells en possible fora de joc (encara no he vist una repetició bona).

Ja està. Oblidem el partit i centrem-nos en nosaltres.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #47 el: 14 de de 2022, 16:31:16 pm »
Va, no ens excedim amb el tema arbitratges i siguem més intel·ligents. Capficar-nos no serveix de res i ens descentra del nostre objectiu. Llegir que els àrbitres ens han perdut el respecte... Quin equip de 1RFEF gaudeix del respecte dels àrbitres? És més, depenent de l'aspecte psicològic de l'àrbitre de torn, la condició d'històric o equip "gran" pot arribar fins i tot a ser contraproduent...

Sota el meu punt de vista, tothom que dissabte vàrem anar a veure el partit anàvem una mica revolucionats i amb la predisposició de pressionar el màxim possible, tant pel número de persones que hi érem com pel que ens jugàvem.

A partir d'aquí, tot el que ens podia sortir malament, ens va sortir malament. Tant pel que fa al desencert dels nostres, com l'encert del rival i, per rematar, l'actuació arbitral.

Fallem el 2-0 i després ens fiquen un gol de rebot (que hagués estat fora de joc si Muguruza no s'hagues quedat enganxat) amb tanta mala sort que en lloc de donar-li en el braç (que era el primer que vaig pensar) li va tocar en l'estómac i es va ficar dins.

Després, ells van fer el seu fútbol i nosaltres ens vàrem desquiciar (jugadors i públic) d'una forma exagerada, l'àrbitre no va estar a favor i va arribar el segon gol d'ells en possible fora de joc (encara no he vist una repetició bona).

Ja està. Oblidem el partit i centrem-nos en nosaltres.
quan vaig sol al camp, com el passat Dissabte, m'agrada estar sol, i justament em vaig seure on arrancava el jugador del Castelló en el seu segon gol.
En directe, em va semblar fora de joc.
Així que fins que no vegi una repetició clara, creuré que estava en fora de joc.
En quan al públic doncs tens tota la raó, sempre que fem iniciatives d'omplir el camp, o l'aniversari del camp que crec que va ser amb el Tenerife, o coses així....palmem.
La motivació extra a vegades, i més sovint del que pensem, passa factura en contra.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 14 de de 2022, 20:00:55 pm »
Ens podem queixar tot el que vulguem de l'àrbitre... però el 1-0 ve precedit d'una falta nostra i un possible fora de joc.

A partir d'aquí, l'àrbitre va deixar molt jugar dur i marrulleries vàries, també per la nostra part, però els de Castelló, dominen més aquest camp. El partit es perd i la ratxa s'acaba. Però tots érem conscients de que algun dia perdríem.

Jo vaig sortir emprenyat, però orgullós del meu equip. I això en una derrota, ja és molt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...