No vaig veure el partit, simplement el vaig estar seguint per twitter ja que no estava a casa.
Sembla mentida que amb la mateixa plantilla estiguem conseguint resultats tan diferents, estem en una ratxa increible i espero que dongui temps per entrar a playoff.
En quan al tema Hidalgo que comenteu, doncs jo sóc dels que quan va fitxar el tàndem Hidalgo i Juve, vaig pensar que eren els ideals per a salvar el més que probable descens a 3a.
Crec que la directiva va encertar de ple amb la seva contractació, ja que necessitàvem gent que hagués estat aquí, que sentissin els colors (van ser capitans) i que tinguessin "mala llet".
Ens van salver, amb biscotto o sense a Olot, però van fer el miracle.
La següent temporada vam acabar pujant, jugant com jugàvem, però van obrar un altre miracle.
I la següent, tot i que la permanència era difícil, ens vam quedar a 1 punt d'aconseguir l'objectiu.
Em paro en aquesta temporada per comentar que si es va baixar no va ser culpa seva, sinó pel deficient o inexistent mercat d'hivern, ja que estic convençut que amb un parell d'incorporacions de nivell, salvàvem la categoria.
També tinc clar que en aquesta temporada en la que estem, el seu cessament hauria d'haver sigut molt abans, hem apurat massa i tot i la ratxa bestial que portem ara, tenim un dèficit de punts perduts que potser no ens dóna ni per playoff.
És a dir, fallo de la directiva de voler estirar massa el xiclet i potser també d'Hidalgo de no saber dir prou reconeixent que no pot treure més de la plantilla i plegar.
Disfrutem del moment, que és bestial, i veurem on ens porta aquesta plantilla i cos tècnic.