Fins el partit del Castelló, gairebé en totes les quinieles de cada jornada erem clars perdedors però contra tot pronòstic anavem sumant punts.
A partir de la semana prèvia del Castelló és crea un caliu especial, un excés de euforia i il-lussió, gairebé necessari per tal de mirar a zona playoff i aquí és on l'equip no tolera aquest plus de pressió, ho diu Munitis " a este equipo no le benefician motivaciones externas" , el per que no ho se, ahir vaig dir (ara m'arrepenteixo,) que era un problema de mentalitat dels jugadors, vaig insinuar que no tenien mentalitat guanyadora i avui amb el cap més fred, no hi estic d'acord, però queda clar que sí el entrenador ho diu deu ser per algo, algún aspecte psicològic deu haver -hi.
Us deixo enllaç de rdp de Munitis, on ho explica perfectament
https://www.youtube.com/watch?v=3bHsN8ci_tITambé reconeix que fent centrades laterals a doquier sense sentit no és suficient per guanyar partits, cal alguna cosa més.
Jo crec que fins fa poc l'equip funcionava molt be amb el doble lateral Oscar Rubio i Muguruza per davant, la baixa de Rubio i el fet de retrasar la posició de Muguruza i col-locar per davant a Boniquet o Aaron no ha beneficiat gens l'equip.
Encara som a temps de redreçar la situació, aquest equip te qualitat de sobres per no haver de patir per descendir i poder seguir sommiant, queden molts punts en joc i partits molt interessants.
Sí som capaços de puntuar a San Fernando, la setmana seguent tindrem un partit molt interessant a casa contra l'Albacete, partirem com a no favorits i tornarà l'efecte Munitis.