Una altre gran notícia es el retorn de Oscar Rubio que permetrà jugar a banda dreta amb doble lateral i Muguruza per davant que al meu gust és on juga millor.
Per altre banda, darrerament Jacobo no està massa encertat, trepitja poca àrea i de vegades el veig un punt desesperat, en canvi Aarón l'altre dia va fer molt bon partit, s'oferia constantment amb molta mobilitat però com sempre no finalitza mai.
Amb Aarón tinc sentiments contraposats, de vegades baixaria al camp i li fotria una colleja i d'altres vegades el carregaria a hombros estilo torero. Val a dir que és un jugon i es dels pocs que em fa aixecar del seient perquè saps que poden passar coses però gairebé mai passa res, entenc que si tingués finalització estaria jugant a un altre categoria.
Bueno, com deia el Luis Aragones, ara és l'últim tram de lliga i és on es decideix tot, on a uns els hi pesen més les cames que a altres i es on cal saber conviure amb la pressió, que sembla que és el nostre handicap.
Se viene un final de lliga bestial, tenim quasi tots els efectius disponibles i crec que els jugadors han après totes les lliçons possibles habidas i por haber, tenim un entrenador acostumat a afrontar amb altres equips trams de lliga similars, tenim un fons de banqueta de luxe amb Boniquet, Altimira, Ezzarfanni i Dopi, entre d'altres i tenim un temple que quan vol apreta com cap altre, siguem dos mil, tres mil o cincmil.
Convençut que farem ********** d'ascens.