La veritat, qui ho sap? 2, 3 persones?? Aixo val per algo?? Doncs jo crec que no. Cada dia es diuen coses que se suposa que sabeu algu i que ningu te ni p... idea de que siguin certes. El teu nick jo crec que representa un sentiment, alguna cosa que realment portes al cor. Tu creus que amb tots els comentaris que fas aquests dies ajudes al SABADELL¿? Fas afirmacions i critques totalment aleatories, sense cap mena d'especificació, font fiable d'aquestes que suposadament teniu (suposadament, demostreu que son certes, no em val que son ex-directius, cosins o p***** en vinagre) i llavors pot ser si que s'hauria de començar a parlar i fer el que fes falta.
Pero ara bé, en el cas de que fos cert, no seria millor que tot sortis a la llum quan la situació de l'equip no estigues com esta? No creus que ara mateix no serveix absolutament de RES, perque no s'aclara res mes, nomes es lia més la troca. Esteu llençant la pedra (bueno, jo crec que mes que una pedra es una roca amb una bomba a dins en un moment dificil, i que pot fer volar pels aires el NOSTRE sentiment, el SABADELL) i despres esteu amagant la mà (bueno, mes que la ma, TOT)