Lo trist de tot l'assumpte, és que al final l'opció de l'Andorra de no deixar entrar a casi ningú, acaba portant menys problemes que la del Barça B, que al final han deixat entrar a tothom que ha volgut.
Està clar que és una vulneració de drets, però jo això ja m'ho he trobat a uns quants estadis. No és res que agafi de nou. La de vegades que m'he tingut que amagar la samarreta o gorra del Sabadell per entrar fora de la zona visitant.
Sí existeix una norma esportiva, parlo desde la completa ignorància, es fa saber, s'explica i asunto arreglado.
Aleshores ja m'encarregaré d'accedir a qualsevol estadi a la zona habilitada per visitants o a la zona local d'incògnit, però el que no pot ser és treure's una norma aleatòria a 1 hora d'accedir a l'estadi.
A nosaltres ja ens denegàven l'entrada a falta de deu minuts per començar el partit, ja no valia ni el recurs de donar-li la volta a la samarreta, perque deien que a falta de cinc minuts ja no es podia accedir ( un altre norma improvisada sense fonament).
Un altre argument va ser, sí us permeto accedir amb la semarreta girada qui em diu que un cop dins no la giraràs, aquí va ser on em vaig plantar, perque t'oferien una solució però després ells mateixos te la boicotejaven.
La meva mare sempre em deia, hi ha gent que no suporta que a la gent humil li vagin be les coses, gaudim dels tres punts i que cap actitud soberbia ens foti la festa.
Pel que fa al partit, gairebé no hem parlat, vaig flipar amb Gassama, ja havia debutat com a visitant no recordo el partit i se'l veien coses però l'altre dia anava com un cohet, ens vindrà molt be per afrontar el tram final de competició.
Endavant Sabadell !!!