Autor Tema: J.35: Barça B - CE Sabadell, 7 de Maig, 17:00 h  (Llegit 9157 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
  • Gènere: Masculí
Re:J.35: Barça B - CE Sabadell, 7 de Maig, 17:00 h
« Respondre #140 el: 09 de Maig de 2022, 07:08:51 am »
Sense justificar el tracte ni entrar en cap polèmica, només dir que jo tenia entrada de web i sabia que per protocol no podria portar samarreta del Sabadell. Cal valorar que ens van donar totes les entrades que vam voler, ja veurem la propera vegada el què passarà. Per exemple ningú ha fotut a parir el Cornellà on crec que allà ens han humiliat i tractat sempre fatal i tothom va tragar amb les excuses de l’Andorra, a Girona ens fotien al còrner o a Eibar on ens van posar? I amb entrades limitades.
Recordeu que al nostre camp qualsevol rival amb samarreta de l’equip rival va cap al còrner. És un tema de seguretat. Imagineu la setmana que ve s’omple mig camp amb gent del Cornellà ubicats a qualsevol lloc amb les seves samarretes i l’àrbitre la lia, es pot liar una batalla campal. Està clar que una vegada tens al davant rivals amb la samarreta del seu equip (en aquest cas nosaltres) el que cal fer és, sense humiliar ningú, reubicar-los al millor lloc possible, aquí veig el problema, falta de tacte per buscar la millor solució.

Això no és cert. Jo he vist samarretes de l'equip visitant fora del córner molt sovint. Que eren grups aïllats de no més de quatre o cinc persones i no 500 persones com erem nosaltres, potser sí; però ho tenien molt fàcil per ampliar la zona visitant i no els hi va sortir dels c... fer-ho, van optar per retirar samarretes com si d'aquesta manera s'acabés el problema de seguretat.

I no es pot dir que no sabien de la situació que es generaria, perque els cartells a la porta d'accés en són la prova. Uns ineptes.
En tots els camps de primera es veuen per la tele samarretes de l'equip contrari en qualsevol lloc del camp, el dia del Castilla en el gol Nord es podia entrar amb samarretes del Madrid i en el Camp Nou i el Bernabeu he vist de forma presencial samarretes de l'equip contrari.

Per tant no busqueu alguns la justificació, si és per un tema de seguretat, perfecte! M'indiques la porta per on haig d'anar i la meva ubicació al camp, però que aconsegueixis traient la samarreta, bufanda... si algun la vol liar ja no ho farà per no anar identificat?

Crec que per no escoltar a algun soci culer dient que fa gent del Sabadell al costat meu, doncs el que no vam tenir valor de fer a 30000 alemanys que es van passejar per tot un camp nou amb un partit oficial de UEFA amb la seva samarreta per tots els sectors, ho vam fer a gent perillosa d'aquí, catalans i que molts com comenteu veníeu acompanyat amb els vostres fills petits... vaja uns ultres d'alt risc.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #141 el: 09 de Maig de 2022, 07:12:31 am »
No entiendo que a estas alturas de la vida se pueda cuestionar que uno  vaya con la ropa del equipo que le salga de las pelota.
Tenían medio estadio vacío, tenían tenían haber ampliado el aforo .
Nosotros nunca nos quejamos de las camisetas de la gente si no de que no los reubiquen en zona visitante.
Quitaros la venda culé anda, sabadell, sabadell y nada más qie sabadell.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #142 el: 09 de Maig de 2022, 08:36:59 am »
Al marca també apareix el video del Felix del desgraciat tema amb les samarretes,

https://www.marca.com/futbol/barcelona/2022/05/08/6277b636e2704ec8af8b45d6.html

S'ha liat fort. N'han parlat a MARCA, La Sexta, TV3, Catalunya Ràdio. Porto tot el dia treballant perquè les imatges es viralitzin el màxim possible.

He parlat amb molts dels afectats i m'he convertit en la centraleta de persones que durant tot el dia d'avui m'han explicat les seves males experiències fora del camp amb els membres de seguretat. Les estic ajuntant totes en un document per poder anar més enllà. Us animo a fer-ho si sou dels afectats també.

Per ara però, segueix el silenci del club, espero que sigui provisional, perquè hi ha molta feina fer, simbòlica (amb comunicats) i jurídica. No pot ser que estigui gestionant jo sol tot aquest tema de vulneració de drets.

Viendo el partido de ayer por televisión, y observando las zonas del recinto deportivo, destinadas a la afición de nuestro equipo, se observa que en dicha zona los aficionados portaban banderas camisetas y toda clase de símbolos de nuestro CES., sin ningún problema, apoyando a nuestros colores, consiguiendo al final lo que todos queríamos que eran los tres puntos en juego, el Club anfitrión había remitido la cantidad de mil localidades a las Oficina de nuestro Club para los socios y seguidores arlequinados que serían ubicados en la zona de portería y lateral frente a Tribuna, posteriormente se solicitaron algunas entradas más que fueron entre 200 o 300, sin ningún problema.

Al quedar estas igualmente agotadas y por la demanda de los socios y seguidores de nuestro CES., fue cuando algunos tuvieron la idea de sacarla a través de la web del Club anfitrión, lo que hicieron sin ningún problema pero aquí, los que las obtuvieron de esta forma tenían que saber el protocolo de la UEFA y FIFA que hay que cumplir si o si, siendo los miembros de seguridad los responsables de hacer cumplir todo lo que estuviera fuera de dicho protocolo.

En la misma cinta del video, se oye como uno de los nuestros comentaba de que eso se tendría que decir en el momento de adquirir las entradas, lo que da a entender que no tiene conocimiento del protocolo en eventos deportivos, también se observa que aquellos seguidores que procedían a satisfacer las exigencias que le habían solicitado, entraban al recinto sin más dificultad.

Normas que se impusieron después de la tragedia de Heysel.   

Además, la FIFA tomó medidas para mejorar la seguridad en los estadios de fútbol:

Se prohibió la venta de entradas en zonas sin asiento de los estadios de fútbol en todos los partidos oficiales internacionales jugados en territorio UEFA.
Se eliminaron las vallas "protectoras", o se sustituyeron por vallas abatibles o provistas de salidas en casos de emergencia.
Se establecieron criterios para evaluar el nivel de seguridad y confort de los estadios, y la FIFA procedió a hacer inspecciones. Se decidió que, en adelante, solo acogieran grandes finales europeas los estadios catalogados como "Categoría 4".
Se establecieron criterios para evaluar el riesgo de los partidos de fútbol, y se incluyeron medidas de prevención (como un mayor número de agentes de seguridad y de sanidad) en función de si los partidos eran de alto riesgo.
Se establecieron medidas para que las aficiones de los dos equipos estuvieran separadas por cordones de seguridad, de manera que no pudiesen coincidir ni antes ni durante ni después de los partidos.
Se prohibió la entrada a los estadios de banderas provistas de mástiles, y de todo tipo de elementos rígidos, o susceptibles de ser utilizados como armas arrojadizas.
Se incrementaron las medidas de seguridad en el acceso a los estadios, incluyendo cacheos.
Se prohibió la venta de bebidas alcohólicas en el interior de los estadios.
Se prohibió el acceso de botellas de vidrio al interior de los estadios.
Se prohibió la exhibición en los estadios de banderas y símbolos nazis, así como de pancartas que pudieran incitar a la violencia.
Se instalaron cámaras de videovigilancia en el interior de los estadios.
Se conminó a los clubs a que dejasen de colaborar, e incluso de financiar, a los grupos ultras más violentos, como en muchos casos había venido sucediendo.

Espero de verdad que la difusión de las imágenes no se vuelvan en contra de los seguidores de nuestro CES, que pretendían llevar los símbolos representativos de nuestro Club a una zona no acotada para ello, estando mezclados con los seguidores del equipo adversario.

Por otra parte no creo que el Club formalice una queja al menos por lo visto en las imágenes que han salido publicadas, no es falta de respeto a nuestra afición ya que la que ocupaba  la zona destinada para ello no tuvieron dichos problemas.

Lo del partido del FCB con los alemanes, eso es otro caso muy diferente, ya que las localidades ocupadas por los germanos, eran asientos de socios digamos en propiedad, que por vender sus asientos de diferentes motivos, se saltaron el protocolo de seguridad en los eventos deportivos.

PD lo más importante del día de ayer es que nuestro equipo sumo los tres puntos, dejando bajo mínimo las posibilidades del filial azulgrana y nosotros seguimos ahí, partido a partido hasta conseguirlo hablemos más del partido y de fútbol.           
Després de tants anys per aquí, crec que tots coneixem les fílies i fòbies del company labtec. Per tant, no em sorprèn del tot el missatge.
En aquest sentit, només dir que em sembla molt gratuït opinar sense haver estat allà i obviant una part molt important de tot l'assumpte. El Barça va comunicar que reubicaria als aficionats del Sabadell amb entrades a altres zones. Això no es va fer i l'única opció va ser obligar els aficionats a treure's tot distintiu arlequinat (o no culer, ja que es va prohibir l'entrada a gent amb vestimenta de l'Osca, el Bristol Rovers o el Sabadell Nord) o quedar-se fora. Més enllà de l'absurditat i la irregularitat que suposa això per se, és una clara mostra d'inoperància o, directament, de mala fe.

PD: Endevines qui va protagonitzar l'únic incident rellevant entre aficions? Correcte, un eixelebrat culer a tribuna que va haver de ser calmat per la seguretat i expulsat (?) per increpar aficionats del Sabadell que gaudien tranquil·lament del partit.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #143 el: 09 de Maig de 2022, 08:41:20 am »
Això ens ha de fer encara més forts.

Disssabte, tots amb la samarreta, amb més orgull que mai.

SOM EL SABADELL!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #144 el: 09 de Maig de 2022, 09:01:49 am »
Lo trist de tot l'assumpte, és que al final l'opció de l'Andorra de no deixar entrar a casi ningú, acaba portant menys problemes que la del Barça B, que al final han deixat entrar a tothom que ha volgut.

Està clar que és una vulneració de drets, però jo això ja m'ho he trobat a uns quants estadis. No és res que agafi de nou. La de vegades que m'he tingut que amagar la samarreta o gorra del Sabadell per entrar fora de la zona visitant.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #145 el: 09 de Maig de 2022, 10:10:21 am »
Lo trist de tot l'assumpte, és que al final l'opció de l'Andorra de no deixar entrar a casi ningú, acaba portant menys problemes que la del Barça B, que al final han deixat entrar a tothom que ha volgut.

Està clar que és una vulneració de drets, però jo això ja m'ho he trobat a uns quants estadis. No és res que agafi de nou. La de vegades que m'he tingut que amagar la samarreta o gorra del Sabadell per entrar fora de la zona visitant.
Sí existeix una norma esportiva, parlo desde la completa ignorància, es fa saber, s'explica i asunto arreglado.
Aleshores ja m'encarregaré d'accedir a qualsevol estadi a la zona habilitada per visitants o a la zona local d'incògnit, però el que no pot ser és treure's una norma aleatòria a 1 hora d'accedir a l'estadi.
A nosaltres ja ens denegàven l'entrada a falta de deu minuts per començar el partit, ja no valia ni el recurs de donar-li la volta a la samarreta, perque deien que a falta de cinc minuts ja no es podia accedir ( un altre norma improvisada sense fonament).
Un altre argument va ser, sí us permeto accedir amb la semarreta girada qui em diu que un cop dins no la giraràs, aquí va ser on em vaig plantar, perque t'oferien una solució però després ells mateixos te la boicotejaven.
La meva mare sempre em deia, hi ha gent que no suporta que a la gent humil li vagin be les coses, gaudim dels tres punts i que cap actitud soberbia ens foti la festa.
Pel que fa al partit, gairebé no hem parlat, vaig flipar amb Gassama, ja havia debutat com a visitant no recordo el partit i se'l veien coses però l'altre dia anava com un cohet, ens vindrà molt be per afrontar el tram final de competició.
Endavant Sabadell !!!
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #146 el: 09 de Maig de 2022, 10:32:11 am »
Està clar que el problema va estar en la falta de tacte, sentit comú, mà esquerra o ineptitut o el que li volgueu dir d’alguns guardes que es van agafar massa al peu de la lletra la seva feina i exercitant un abús de poder amb el qual es van sentir superiors i satisfets en el seu dia de glòria. Ells tenien que complir sí o sí com robots.

Ull que durant el temps de pandèmia els nostres guardes/vigilants de la nostra pròpia creu alta els deien que fotèssin bronca al que portés la mascareta una mica baixada i vaja si la fotíen, es passaven el partit mirant les mascaretes de la gent, i donava igual qualsevol cosa que passés, ells només a tocar els collons al personal. O sigui que de tocadellonsis hi ha a tot arreu.

Desconnectat EL CHAPERO

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #147 el: 09 de Maig de 2022, 12:12:49 pm »
Bueno pues os voy a contar ahora mi experiencia el sábado!! Compre vía web las entradas para mus dos hijas pequeñas , mi mujer y para mi . En ningún proceso de compra , dicen q al estar en zona local no puedo llevar simbologia del equipo visitante !!! Vamos al campo , entramos por la puerta 2 , llevo dos fubandas y 1 camiseta de la niña dentro de una mochila de la cría,  me la abren y me dicen q no podemos pasar !!  Y les digo,  pero si no las tengo q sacar no las saco , pero ellos me negaban la entrada !! Entonces mi reacción fue : estos por unas bufandas y la camiseta no van a conseguir q no entre ! Entonces había un contenedor amarillo justo detrás de ellos , y deposito ahí las prendas y entró,  a todo esto mis hijas llorando pq había tirado su camiseta !!! Se lo explico al jefe de esa puerta y me dice q el contenedor una vez acabe el partido estará en el mismo sitio ! Mi sorpresa es q cuando acaba el partido también se habían llevado dicho contenedor , actuaron con mala fe !! No es lógico,  q 1hora antes del partido pongan unas fotocopias prohiendo la entrada con simbologia visitante , ni q fuéramos cin ls esvastica!!! Espero q el club actúe en nombre de todos , q nos sentimos maltratados , al ser el club grande de Cataluña no nos pueden ningunear ni humillar !! Y poco paso para la provocación recibida !!!

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #148 el: 09 de Maig de 2022, 13:23:04 pm »
Ya lo dije en otra ocasión este club quiere ser único, molestamos tanto el RCDE como nosotros. Quieren ser únicos representantes de nuestra tierra.Lo acaparan todo ,prensa,radio, Tv.hasta los colores de nuestra bandera.
Los más viejos del lugar ya sabéis como nos trataron en can Barsa en nuestra última etapa en primera ,como poco menos que apestosos - Creo que empatamos el primer año y perdimos el segundo- habló de los años 86 al 88.con la complicidad de la prensa.Aun recuerdo la crónica asquerosa del Periódico de Cataluña.
Es por eso que siento pena de ver gente de la ciudad venir ocasionalmente al estadio en días que se pide apoyo vistiendo  esos colores.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #149 el: 09 de Maig de 2022, 14:12:36 pm »
Acabo de ver parte del partido por barça tv y verguenza ajena es poco.
Dice falta de respeto en la celebracion de Jacobo.
De no penalti en la jugada de Aaron.
Futbolistas agresivos, que no quieren jugar.
Cuando se cantó "manos arriba esto es un atraco " dice que es increible, que ha vsto humoristas con menos gracia.
Cuando parte de la gente cantó " Put4 Barça" se indigna, dice que no se puede permitir que te insulten en casa, que luzcan las camisetas que les de la gana, etc ...
En la tangana final por una pisada de Pereira a Kaxe, dice que por una que dan ellos los del Sabadell reaccionan de forma indebida cuando han sido unos marrulleros o algo parecido.
Os recomiendo una buena cervezita y que veais el partido repetido, que hartón de reir.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #150 el: 09 de Maig de 2022, 14:21:13 pm »
SABEU QUIN DIA PASSARAN POR A CAN BARÇA?

EL DIA QUE TOTES LES AFICIONS CATALANES ENS AJUNTEM I FEM PRESSIÓ

I RECORDEU: ENS CONVÉ MÉS UN DERBY A PRIMERA CONTRA EL TERRASSA QUE CONTRA EL BARÇA

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #151 el: 09 de Maig de 2022, 19:12:26 pm »
Be,he escrit bastant del tema, queda clar la indignació de tots els arlequinats , però ara pensem en el partit del dissabte..
I una cosa que em te preocupa't es el play-off (dono per sentat que el farem) es juga a Ferrol,Vigo, Corunya,hi ha pel mig el Depor,que encara que no jugui al seu camp, jugarà al costat,amb desplaçament masiu de seguidors i amb totes les ajudes que ha tingut sempre aquest club, a nivell polític i econòmic.
Crec que el depor ha de pujar si o si, i a no ser que siguis molt superior aquell dia, el equip que li toqui ho pasará malament.
El que no se, es que si quedes 4 no et toca en primera ronda, però no se si et pot tocar en la segona i definitiva....
Hem tornat !

Desconnectat MAKINAVAJA

• Juvenil
  • Missatges: 515
  • el último choriso
« Respondre #152 el: 09 de Maig de 2022, 19:26:57 pm »
Cuando se cantó "manos arriba esto es un atraco " dice que es increible, que ha vsto humoristas con menos gracia.
Cuando parte de la gente cantó " Put4 Barça" se indigna, dice que no se puede permitir que te insulten en casa, que luzcan las camisetas que les de la gana, etc ...
En la tangana final por una pisada de Pereira a Kaxe, dice que por una que dan ellos los del Sabadell reaccionan de forma indebida cuando han sido unos marrulleros o algo parecido.
Os recomiendo una buena cervezita y que veais el partido repetido, que hartón de reir.
Sabes como ver el partido sin pagar? Me acabo de registrar en farsa tv pero para ver el partido completo se debe pagar... por cierto, mi contraseña es Eintrach23...
la esperanza es una p*** vestida de arlekinada

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #153 el: 09 de Maig de 2022, 20:12:38 pm »
Be,he escrit bastant del tema, queda clar la indignació de tots els arlequinats , però ara pensem en el partit del dissabte..
I una cosa que em te preocupa't es el play-off (dono per sentat que el farem) es juga a Ferrol,Vigo, Corunya,hi ha pel mig el Depor,que encara que no jugui al seu camp, jugarà al costat,amb desplaçament masiu de seguidors i amb totes les ajudes que ha tingut sempre aquest club, a nivell polític i econòmic.
Crec que el depor ha de pujar si o si, i a no ser que siguis molt superior aquell dia, el equip que li toqui ho pasará malament.
El que no se, es que si quedes 4 no et toca en primera ronda, però no se si et pot tocar en la segona i definitiva....

Pas a pas. El play-off encara va molt car i el Sabadell no podrà fallar cap dels tres partits si el vol fer.

Concentració màxima en el pròxim partit, que és el més important.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #154 el: 09 de Maig de 2022, 20:21:47 pm »
Més pressió per ells, firmo ara mateix jugar contra ells

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #155 el: 09 de Maig de 2022, 20:25:47 pm »
Hauriem de començar a pensar en dissabte a les 19h, on trobarem un Cornellà que vindrà a matar… No ens desviem i focus en lo nostre!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #156 el: 09 de Maig de 2022, 21:11:09 pm »
Sabes como ver el partido sin pagar? Me acabo de registrar en farsa tv pero para ver el partido completo se debe pagar... por cierto, mi contraseña es Eintrach23...
Yo tengo movistar y en el propio canal barça tv lo pasan vadias veces repetido, a mi me salía en la programacion del domingo noche y lo he podido ver hoy al mediodia.
No tiene pérdida, eso sí, hay que tomar antes una valeriana o un buen trago, porque tiene tela.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #157 el: 09 de Maig de 2022, 21:36:18 pm »
Si quedamos cuartos no nos cruzariamos al depor

Ahora mismo sería sabadell- ferrol y villareal B-logroñes... jugariamos contra el que pase de esa eeliminatoria en caso de pasar.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #158 el: 09 de Maig de 2022, 21:49:56 pm »
Primer clasificar-nos que no ho tenim gens fàcil.

Jo diria que haurem de guanyar els tres partits o ens quedem fora.

Atlètic Balears, Algeciras tenen un calendari superfàcil. Juguen amb equips ja descendits o que no es juguen res i en caiguda lliure (Múrcia, San Fernando, etc)
i el Linense que hem de jugar va llançat, ha remuntat inclús més que nosaltres.

Millor que pensem en aquests tres partits, el primer contra el Cornellà que es juga la vida i no fem volar coloms, encara,

És igual clasificar-se quart o cinquè, sinó clasificar-se. Mai se sap qui serà el pitjor rival.
També semblava que l'any passat l' Amorabieta no tenia res a fer i ja no dic nosaltres fa dos anys

El que és segur que jugaran 3 galllecs a Galícia i es molta aventatge però ja ho pensarem si hi anem. Això del play-off exprés no m'agrada gens

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #159 el: 09 de Maig de 2022, 22:12:46 pm »
Primer clasificar-nos que no ho tenim gens fàcil.

Jo diria que haurem de guanyar els tres partits o ens quedem fora.

Atlètic Balears, Algeciras tenen un calendari superfàcil. Juguen amb equips ja descendits o que no es juguen res i en caiguda lliure (Múrcia, San Fernando, etc)
i el Linense que hem de jugar va llançat, ha remuntat inclús més que nosaltres.

Millor que pensem en aquests tres partits, el primer contra el Cornellà que es juga la vida i no fem volar coloms, encara,

És igual clasificar-se quart o cinquè, sinó clasificar-se. Mai se sap qui serà el pitjor rival.
També semblava que l'any passat l' Amorabieta no tenia res a fer i ja no dic nosaltres fa dos anys

El que és segur que jugaran 3 galllecs a Galícia i es molta aventatge però ja ho pensarem si hi anem. Això del play-off exprés no m'agrada gens

Totalment d’acord, el partit més important dels 3 és el del Cornellà i m’explico:

Si guanyes al Cornellà t’assegures arribar a la última jornada amb opcions
Si guanyes al Cornellà, ens podria valdre l’empat al camp del Linares
Si guanyes al Cornellà obligues a un munt d’equips a fer 9 de 9 o 7 de 9 per igualar-nos ( sense comptar els punts que podriem sumar a Linares i a casa el darrer partit).