Doncs jo sincerament, no vaig veure un mal arbitratge, no ens va regalar res, alguna caiguda lleu dins l'àrea però tampoc ens va perjudicar.
L'Algexiras em va semblar un troç de rival que sabia que tenia que anar a per el partit desde el minut 1 i nosaltres vem jugar a intentar contrarestar la seva ambició i aprofitar alguna contra però gairebé no vem generar res.
Fer un balanç de la temporada es missió impossible, han passat tantes coses que a mi se'm fa impossible.
El que ha fet Munitis és d'escàndol, números inmillorables però al final ha tirat de 13-14 jugadors i a aquests la temporada se'ls ha fet molt llarga.
M'agradaria que continues Munitis, que pogues confeccionar una plantilla al seu gust, tot i saber que molts partits seràn planers, sense propossar massa, però en aquestes categories cal ser pragmàtic i tirar d'ofici.
A nivell institucional, tinc dubtes de que va la película, tot i estar eternament agrait a la presidència, segueixo pensant que cal transparència, aquest any el missatge era " socis doneu-nos suport, feu creixer la massa social i nosaltres ja farem la resta" i els que no han complert han estat ells, em sap greu dir-ho.
1. Mala configuració de la plantilla.
2. Incorporació tardia dels nous fitxatges.
3. Exces de confiança en l'anterior cos tècnic.
4.Mala presa de decisions.
5.No reforçar la plantilla al mercat d'hivern ( Dopi i Gassama, testimonials )
6.Tota la pressió ha recaigut a Munitis, agafa un equip en descens, amb una plantilla totalment descompensada, amb pomes podrides dins del vestidor, amb jugadors que portaven jornades amb cero compromis, ell ha estat capaç de reconstruir-ho tot però crec que l'han deixat molt sol.