Autor Tema: J. 38 - TOTS A LA NCA: Algeciras - Sabadell (dissabte 28)  (Llegit 9668 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2833
  • Som el Sabadell !
Re:J. 38 - TOTS A LA NCA: Algeciras - Sabadell (dissabte 28)
« Respondre #100 el: 29 de Maig de 2022, 09:09:12 am »
Està clar que era el any ideal per intentar  tornar a pujar,amb el bonus que teniem de equip descendit.
Es va confeccionar una plantilla molt cara, de les mes cares dels 2 grups, encara que en aquestes categories aixo no es sinonim d'èxit.
El què esta clar que no s'han complert expectatives, donat que em quedat en el lloc 8.
De cara a la propera temporada es plantegen moltes incògnites, començant pel entrenador,pel gruix de la plantilla, i com no per l'inversio que esta disposada a fer el grup inversor per tornar a montar una plantilla nova.
Ara mateix molt tocat per lo d'ahir, i expectant pel que pasará, però segon any consecutiu de decepcions i de cara a un tercer que ara mateix ningú sap com començara.... 
Hem tornat !

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • Gènere: Masculí
« Respondre #101 el: 29 de Maig de 2022, 09:18:39 am »
Yo para esta tarde solo pido una cosa.
Un arbitraje, que no nos regale nada pero por favor que no nos toque las PELOTAS.
Por lo demás confianza total en el equipo. :bandera
esto que pedía antes del partido es lo que vengo pidiendo hace años a los vecinos de asiento.
Yo me siento no respetado por estos hijos de mala madre que nos arbitran.
Ya dije al mes de inicio ,que cuanto más se tardara en echar al entrenador ,más le costaría al que viniera sacar esto adelante.
Hay muchas cosas por criticar de los partidos que h perdido Munitis ,pero en la cuenta general es para estarle agradecido. Al menos yo.
SOMOS EL CLUL MENOS RESPETADO DE LOS EQUIPOS CATALANES y esto no debería consentirlo este presidente de federación que tenemos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #102 el: 29 de Maig de 2022, 09:44:03 am »
A mi em sembla que al Gener tots ho haguéssim signat, això d'acabar a la última jornada amb possibilitats d'entrar a play-of...

Molt mal partit. Jo penso que el dia del Cornellà, ja anaven amb bateria baixa, a Linares estaven ja a punt d'apagar-se i ahir es va apagar la il·lusió que podíem tenir.

A preparar una nova temporada. I que sigui millor ja seria la bomba.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #103 el: 29 de Maig de 2022, 09:45:51 am »
Res, s'ha acabat el somni. Hem de posar en valor l'enorme segona volta que ens han donat tècnics, jugadors i directiva. Veurem que ens depara la propera temporada, però m'oloro que ens costarà molt tornar a lluitar per un play-off. Ara mateix sóc pessimista. Pensar que amb dos empatets en les dues últimes jornades hi seríem, encara fa més ràbia...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #104 el: 29 de Maig de 2022, 09:52:19 am »
Res, s'ha acabat el somni. Hem de posar en valor l'enorme segona volta que ens han donat tècnics, jugadors i directiva. Veurem que ens depara la propera temporada, però m'oloro que ens costarà molt tornar a lluitar per un play-off. Ara mateix sóc pessimista. Pensar que amb dos empatets en les dues últimes jornades hi seríem, encara fa més ràbia...

Els àrbitres ens han perjudicat molt les darreres dues jornades, una expulsió inexplicable i vital a Linares i l’esperpent d’ahir, incloent una falta a favor quan marxavem sols. El d’ahir em va semblar un arbitratge totalment premeditat (aquells de moltes petites coses i no tant petites) que provoquen que no tinguis el dia.

Amb tot, no crec que s’acabi el món i farem un bon equip amb molts menys diners, cosa que es pot fer. Hi havia molt diner llençat al foc amb fitxes altíssimes.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #105 el: 29 de Maig de 2022, 10:27:48 am »
En el futuro no estaría mal contar más con la cantera, hay jugadores válidos  que no lo harían tal mal, con tiempo se podría formar una plantilla con parte de los jugadores del juvenil y filial, hay que trabajar para esto, jugadores que luego en el campo sientan la camiseta y lo den todo, por cierto, han reconocido al portero del Algeciras CF, buen portero verdad, era nuestro portero juvenil de hace dos temporadas, Pol Tristán, lo que significa que hay que mirar la cantera y dar oportunidades.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #106 el: 29 de Maig de 2022, 10:30:11 am »
Doncs jo sincerament, no vaig veure un mal arbitratge, no ens va regalar res, alguna caiguda lleu dins l'àrea però tampoc ens va perjudicar.
L'Algexiras em va semblar un troç de rival que sabia que tenia que anar a per el partit desde el minut 1 i nosaltres vem jugar a intentar contrarestar la seva ambició i aprofitar alguna contra però gairebé no vem generar res.
Fer un balanç de la temporada es missió impossible, han passat tantes coses que a mi se'm fa impossible.
El que ha fet Munitis és d'escàndol, números inmillorables però al final ha tirat de 13-14 jugadors i a aquests la temporada se'ls ha fet molt llarga.
M'agradaria que continues Munitis, que pogues confeccionar una plantilla al seu gust, tot i saber que molts partits seràn planers, sense propossar massa, però en aquestes categories cal ser pragmàtic i tirar d'ofici.
A nivell institucional, tinc dubtes de que va la película, tot i estar eternament agrait a la presidència, segueixo pensant que cal transparència, aquest any el missatge era " socis doneu-nos suport, feu creixer la massa social i nosaltres ja farem la resta" i els que no han complert han estat ells, em sap greu dir-ho.
1. Mala configuració de la plantilla.
2. Incorporació tardia dels nous fitxatges.
3. Exces de confiança en l'anterior cos tècnic.
4.Mala presa de decisions.
5.No reforçar la plantilla al mercat d'hivern ( Dopi i Gassama, testimonials )
6.Tota la pressió ha recaigut a Munitis, agafa un equip en descens, amb una plantilla totalment descompensada, amb pomes podrides dins del vestidor, amb jugadors que portaven jornades amb cero compromis, ell ha estat capaç de reconstruir-ho tot però crec que l'han deixat molt sol.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #107 el: 29 de Maig de 2022, 10:49:35 am »
Doncs jo sincerament, no vaig veure un mal arbitratge, no ens va regalar res, alguna caiguda lleu dins l'àrea però tampoc ens va perjudicar.
L'Algexiras em va semblar un troç de rival que sabia que tenia que anar a per el partit desde el minut 1 i nosaltres vem jugar a intentar contrarestar la seva ambició i aprofitar alguna contra però gairebé no vem generar res.
Fer un balanç de la temporada es missió impossible, han passat tantes coses que a mi se'm fa impossible.
El que ha fet Munitis és d'escàndol, números inmillorables però al final ha tirat de 13-14 jugadors i a aquests la temporada se'ls ha fet molt llarga.
M'agradaria que continues Munitis, que pogues confeccionar una plantilla al seu gust, tot i saber que molts partits seràn planers, sense propossar massa, però en aquestes categories cal ser pragmàtic i tirar d'ofici.
A nivell institucional, tinc dubtes de que va la película, tot i estar eternament agrait a la presidència, segueixo pensant que cal transparència, aquest any el missatge era " socis doneu-nos suport, feu creixer la massa social i nosaltres ja farem la resta" i els que no han complert han estat ells, em sap greu dir-ho.
1. Mala configuració de la plantilla.
2. Incorporació tardia dels nous fitxatges.
3. Exces de confiança en l'anterior cos tècnic.
4.Mala presa de decisions.
5.No reforçar la plantilla al mercat d'hivern ( Dopi i Gassama, testimonials )
6.Tota la pressió ha recaigut a Munitis, agafa un equip en descens, amb una plantilla totalment descompensada, amb pomes podrides dins del vestidor, amb jugadors que portaven jornades amb cero compromis, ell ha estat capaç de reconstruir-ho tot però crec que l'han deixat molt sol.

Un anàlisis molt correcte. L´equip ha arrivat al tram final sense gasolina.  El partit contra el Cornellà té semblances amb el d´ahir, però ahir el rival era de més qualitat, presionava molt i no hi va haver manera de superar el dispositiu.  I amb tota la millor voluntat del món, el fet de veure 10.504 espectadors, els va presentar més a ells que al rival, produïnt-se un "Granada".

També fa falta tindre una sort en moments puntuals que no hem tingut.  El Nàstic, que "ni fu ni fa" durant la Lliga, li va caure un gol del cel a Albacete, en temps de descompte i tot se li va aplanar, començant per jugar-se el "play-off" en l´última jornada contra un rival que no es jugava res, que no està al dia de cobros i amb un discurs totalment conformista de l´entrenador, a l´estil Vicente Moreno, abans de jugar a Alcorcón.

Obviament, el canvi d´entrenador va tardar massa.  Succeix que Hidalgo no va interpretar el tipus de joc necessari per aquesta categoria, com no va interpretar la temporada passada, que després d´haver guanyat a Mallorca i Rayo, s´havia de continuar amb el sistema que ho havia fet possible.  Cas d´haver-ho fet així i no haver tornat a "lo de sempre", probablement ens haguéssim salvat a l´estil Cartagena.

La plantilla ha demostrat ser bona (m´ha recordat la temporada 2000-2001, amb falta de gasolina final en el "play-off".  Per tant, i a expenses de quines siguin les possibilitats econòmiques, s´hauria de desmuntar lo menys possible (suplents de lluxe, al marge), perquè sinò cada vegada gasten un terç de lliga per acoplar-se i passa el que passa).....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #108 el: 29 de Maig de 2022, 11:21:26 am »
Que passeu bon estiu i vacances, no ens podem excusar en l arbritatge, ho teniem tot de cara per fer playof ahir, grada, classificacio, entrenador….. pero els jugadors ahir estaven apagats, fins i tot diria sense ganes,no vam mereixer res mes que la derrota, a esperar nou projecte.

** pel que fa a l aficio vaig veure molta gent aixo es evident, pero a nivell de pressio ambiental no tenia la sensacio d altres cops, potser soc jo, vaig veure molt acompanyant que fins i tot s aburria i el tipic que va al camp per 5€ un cop a l any a sumar se a la festa, i al no sortir be no paren de comparar amb el Barça i riure s del nostre equip, tenia un grupet al costat que tela..,,,,

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #109 el: 29 de Maig de 2022, 12:07:04 pm »

Els àrbitres ens han perjudicat molt les darreres dues jornades, una expulsió inexplicable i vital a Linares i l’esperpent d’ahir, incloent una falta a favor quan marxavem sols. El d’ahir em va semblar un arbitratge totalment premeditat (aquells de moltes petites coses i no tant petites) que provoquen que no tinguis el dia.

Amb tot, no crec que s’acabi el món i farem un bon equip amb molts menys diners, cosa que es pot fer. Hi havia molt diner llençat al foc amb fitxes altíssimes.
Tant de bo tinguis raó!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #110 el: 29 de Maig de 2022, 12:13:27 pm »
Que passeu bon estiu i vacances, no ens podem excusar en l arbritatge, ho teniem tot de cara per fer playof ahir, grada, classificacio, entrenador….. pero els jugadors ahir estaven apagats, fins i tot diria sense ganes,no vam mereixer res mes que la derrota, a esperar nou projecte.

** pel que fa a l aficio vaig veure molta gent aixo es evident, pero a nivell de pressio ambiental no tenia la sensacio d altres cops, potser soc jo, vaig veure molt acompanyant que fins i tot s aburria i el tipic que va al camp per 5€ un cop a l any a sumar se a la festa, i al no sortir be no paren de comparar amb el Barça i riure s del nostre equip, tenia un grupet al costat que tela..,,,,

Que ens comparin amb el Barça, que els compararem amb el Madrid 😂
Amb el partit que vam fer poc ambient podies crear. Ni un “uy” jugant-nos la vida.

MORALEJA: ARRIBA A LA DARRERA JORNADA AMB ELS DEURES FETS QUE PASSEN COSES RARES

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3007
  • Endavant Sabadell
« Respondre #111 el: 29 de Maig de 2022, 13:10:53 pm »
Pel que fa a l'assistència als estadis, fets com el del Johan Cruyff, fets com els d'ahir en el nostre estadi ( poca autocrítica), inclús fets com els d'ahir en la prèvia de la Champions no ajuden gens, jo ja no tinc la paciència de quan tenia 20 anys com per està fent cues de 20 minuts.
Ser fidel d'un club de 2b no es fàcil, probablement ahir hi havia molta gent que ha sigut fidel durant molts anys però se n'ha cansat, jo mateix en sóc testimoni, per diferents circumstàncies, fets vitals, laborals o altres inquietuds, vaig desconnectar de Sabadellisme durant una llarga etapa, estava pendent de reüll però no era fidel.
Aquest club ha de fer el possible per estar a 2A sino sempre hi haurà gent que anirà oscilant, es comprensible.
Amb la feina actual que s'està fent segurament podríem ser 7000 socis a 2A, ara cal fer el possible per no perdre massa social, dubto que tornem a ser 5000, però almenys cal ser 4000 xifra prou bona per 2B.
I pel que fa a la competició, heu fet una bona reflexió, el Nàstic va tenir aquest punt de sort que nosaltres no vàrem tenir, en fi, toca passar pàgina i desde ja a quí li pertoqui s'ha de possar a treballar per configurar la propera temporada.
Un jugador que m'agradaria es Isaac Nana del Cornellà, els dies que l'he vist m'ha semblat diferencial.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3793
« Respondre #112 el: 29 de Maig de 2022, 13:54:45 pm »
Temporada extraña, parecía que íbamos de cabeza a 2 RFEF, llegó Munitis y empezamos a sumar y sumar y a respirar, yo era de los que ya hace semanas firmaba la permanencia, tal como íbamos después de una vuelta, pero muchos veíais que se podían aspirar a cotas mayores, y teníais razón porque hemos llegado  a tiempo de todo (bien , a tiempo de 2 plazas de play off, ya que era muy difícil llegar al trío de arriba) y ahora cuando después de un gran partido en el mini parecía que tocaba certificar el play off... el equipo se ha hundido físicamente y a nivel futbolístico en los 2 últimos partidos cuando justo eran rivales directos.

El balance final no puede ser bueno, porque el presupuesto y la confección de la plantilla se hizo para luchar por la primera posición o como mal menor luchar por play off.  De acuerdo que podía haber sido peor, tal como íbamos, pero por lo que se escucha y se lee era este año el de volver, el que viene será más complicado con mucho memos presupuesto, aunque imagino que el resto de equipos (quitando los filiales) también tendrán sus dificultades para hacer grandes inversiones en la plantilla.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 760
« Respondre #113 el: 29 de Maig de 2022, 16:23:07 pm »
El partit d'ahir va ser bastant lamentable, no pel resultat, sino per la manca d'intensitat en gairabé tot el partit. Semblava que fos l'Algeciras l'equip que es jugava el play-off davant 10.000 espectadors. De fet, no recordo cap decepció així en els últims anys.

Munitits ja ha fet molt, canviant la mentalitat dels jugadors en molt partits. Però ahir es va veure que els jugadors segueixen tenint els mateixos problemes. Quan no surten les coses, s'enfonsen i baixen els braços.

Una pena tot plegat. Lo millor, és que l'afició porta temps responent com mai. 10.000 espectadors no es veuen a qualsevol estadi.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 786
« Respondre #114 el: 29 de Maig de 2022, 16:34:49 pm »
Partit molta pla i, al qual, no vam poder fer res, ni en combinació, ni en jugades aturades...res a dir. Vam palmar bé. Dit això..

- Em va saber molt greu veure com la gent marxava abans d'hora i desfilava quan crec que, al final, s'hauria d'haver estat aplaudint i corejant al cos tècnic per la tasca feta. Em va fotre i emprenyar molt.

- Lo dels àrbitres als últims partits és de traca. Ahir era la seva actitut i permisivitat als d'Algeciras.

- L'equip, al final, no era tan complet com es veia quan guanyavem i, els de la banqueta, no han aportat gairebé res -al llarg de la temporada-.

- Veurem que es fa per la propera temporada però s'ha de confiar ja en la base. Ara no serveix dir que el filial això, el juvenil allò... Altimira ha jugat 2 categories per sobre i no ha semblat un novell. S'ha de donar confiança, paciència i mins; després treure'm conclusions.

- Regust agredolç després de la tasca de Munitis i Manolo per a quedar-nos sense gasolina ni idees aquests darrers partits.

- Ahir pocs jugadors es salvarien del desastre, Bernat, Altimira i Aarón.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #115 el: 29 de Maig de 2022, 19:58:57 pm »
Pel que fa a l'assistència als estadis, fets com el del Johan Cruyff, fets com els d'ahir en el nostre estadi ( poca autocrítica), inclús fets com els d'ahir en la prèvia de la Champions no ajuden gens, jo ja no tinc la paciència de quan tenia 20 anys com per està fent cues de 20 minuts.
Ser fidel d'un club de 2b no es fàcil, probablement ahir hi havia molta gent que ha sigut fidel durant molts anys però se n'ha cansat, jo mateix en sóc testimoni, per diferents circumstàncies, fets vitals, laborals o altres inquietuds, vaig desconnectar de Sabadellisme durant una llarga etapa, estava pendent de reüll però no era fidel.
Aquest club ha de fer el possible per estar a 2A sino sempre hi haurà gent que anirà oscilant, es comprensible.
Amb la feina actual que s'està fent segurament podríem ser 7000 socis a 2A, ara cal fer el possible per no perdre massa social, dubto que tornem a ser 5000, però almenys cal ser 4000 xifra prou bona per 2B.
I pel que fa a la competició, heu fet una bona reflexió, el Nàstic va tenir aquest punt de sort que nosaltres no vàrem tenir, en fi, toca passar pàgina i desde ja a quí li pertoqui s'ha de possar a treballar per configurar la propera temporada.
Un jugador que m'agradaria es Isaac Nana del Cornellà, els dies que l'he vist m'ha semblat diferencial.

Yo mismo me "he cansado" como tu dices, he pasado de ser un socio fiel de los que estaba al día de todo a ir solo 2 veces en todo el año a la NCA y seguir de reojo la actualidad del club.

Una de las cosas que me ha desenganchado es la poca ambición, como puede ser que siendo un equipo histórico con uno de los presupuestos más altos de la categoría el objetivo siempre sea primero la permanencia y luego "ya veremos"? Hidalgo llevaba 1 año y medio LAMENTABLE y media afición todavía quería que siguiera, cuando cualquier otro club lo hubiera echado antes de descender. Exigimos muy muy poco, los jugadores cuando fichan por este club saben que se pueden arrastrar y que todavía la afición estará contenta con ellos.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #116 el: 29 de Maig de 2022, 20:37:36 pm »
A todos los que manifestais sentir cierta desafección por el Club y/o el fútbol moderno, os hago saber que es un sentimiento muy normal y que comparten muchos aficionados, no solo del Sabadell.

Pero os hago saber que el problema no es ni el Club ni el fútbol, sino vuestro. Es lo que tiene el cumplir años, que las prioridades y el punto de vista cambian. Pasa con la edad pero no busquéis "culpables" en terceros.

Que os enojais por las colas antes del partido? Pero no os avisaron que el campo se iba a llenar? Pues se llega con una hora de antelación y listos. Con 15-20 años lo haces, pero si ya tenemos una edad y queremos llegar al campo cinco minutos antes del partido y sentarte en tu asiento tan ricamente, pasa lo que pasa...

Qué la falta de ambición nos está matando y por eso estamos como estamos? Pero vamos a ver, cuántas temporadas hemos jugado en Segunda División en los últimos 30 años? Pues el año pasado estuvimos jugando y hace seis temporadas también. Nos hemos tirado épocas de 15 años, QUINCE, perdidos por Segunda B y es precisamente ahora cuando decís que estamos peor que nunca y que es por culpa de los que no han compartido vuestra opinión con el tema de Hidalgo??? Venga, hombre...

Es normal lo que os pasa, pero hay que saber que, a veces, el culpable de vuestros pensamientos sois vosotros mismos.
« Darrera modificació: 29 de Maig de 2022, 20:40:26 pm per J.R.G. »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #117 el: 29 de Maig de 2022, 20:45:33 pm »
Bien, ya tenemos a los Clubs que han ascendido de la 2ª RFEF, equipos que seguramente serán rivales de nuestro CES la próxima temporada, estos son los Clubs que han ascendido: CD Eldense, CF La Nuncia de Alicante, AD Ceuta FC, R. Murcia, AD. Mérida,              CF Intercity, Pontevedra CF, Club Atlético Osasuna B, CD Numancia de Soria, Córdoba CF, a estos hay que añadir lo Clubs de 2ªA que han descendido como la R. Sociedad B, SD Amorebieta, CF Fuenlabrada y AD Alcorcón. 

muy interesante se presenta la próxima temporada, por nuestra parte y sin descanso hay que ir preparando la plantilla así como el Cuerpo Técnico, no hay tiempo para dejarnos dormir. 

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #118 el: 29 de Maig de 2022, 21:09:50 pm »
J.R.G., en tú comentario anterior tienes mucha razón, pero pienso que las circunstancias que han rodeado al Club desgasta la moral, el apoyo y ánimo de una parte de los seguidores, por otro lado siempre están ahí los 2500 o 3000 socios de siempre, nos gustaría que nos hubiéramos consolidado en la 2ª A, al menos, cosa que esta última vez fue efímera y, encima no se pudo en toda la temporada acudir a la NCA a animar y apoyar a nuestros colores, seguro que cuando comience a rodar el balón dentro de unas semanas volveremos a estar al lado del Club, por que este es parte de nuestras vidas, otra cosa, la escasez de los jugadores de la casa, que tengan protagonismos, que sean los ídolos de la gente más joven y que la familia arlequinada siga creciendo, pero sobre todo conseguir los objetivos de principio de temporada. 

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #119 el: 29 de Maig de 2022, 21:22:11 pm »
Lo de ayer fue un palo pero hay que saber que ningún equipo es majestuosamente superior al otro. El Algeciras precisamente no es un equipo de cojos y por mucho que digan que tienen bajo presupuesto eso no es del todo cierto, además de que tienen una afición que está detrás en numero importante también.

Ayer nos anularon completamente el medio campo y a aaron rey. Apenas tirabamos pases entre lineas, solo melonazos a Kaxe que no cazó ni una porque el central suyo era un veterano de guerra y sabía ingeniarselas todas a base de empujones, brazitos y manotazos en la cara, pero le salío bien.

En general creo que Ivan Ania nos tenía muy muy MUY bien estudiados.

No pasa nada, no ha podido ser y el año que viene otro intento.