Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Triomf per 1-2 al camp de la Fundació Grama.Si no vaig errat, els nanus, tenen un +8p sobre els que són a zona de descens.
Cita de: Arlekinat Perpetuenc en 11 de Desembre de 2022, 12:32:12 pmTriomf per 1-2 al camp de la Fundació Grama.Si no vaig errat, els nanus, tenen un +8p sobre els que són a zona de descens.+6 baixen els 4 ultims
Victoria devant el javac 2-0 per mantenir-nos al mig de la taula
Cita de: o rei marañon en 08 de Gener de 2023, 20:29:09 pmVictoria devant el javac 2-0 per mantenir-nos al mig de la taulaQui ha guanyat 2-0 ha sigut el Juvenil B de Lliga Nacional. El Juvenil A aquesta setmana no jugava.
Avui victoria 0-5 al camp del Figueres, molt bona temporada
Cita de: o rei marañon en 14 de Gener de 2023, 20:36:29 pmAvui victoria 0-5 al camp del Figueres, molt bona temporadaPerdona marañon, però avui el Juvenil A ha guanyat al camp de la Damm 0-1, victòria també molt meritòria. Suposo que parlaràs d'una altra lletra!Salut!
Felicitar a los equipos de juveniles "A" y "B", se está haciendo hasta ahora una buena trayectoria, al final del campeonato el objetivo es poder seguir compitiendo en ambas categoría.
Cita de: Trivi VLR en 14 de Gener de 2023, 21:53:30 pmCita de: o rei marañon en 14 de Gener de 2023, 20:36:29 pmAvui victoria 0-5 al camp del Figueres, molt bona temporadaPerdona marañon, però avui el Juvenil A ha guanyat al camp de la Damm 0-1, victòria també molt meritòria. Suposo que parlaràs d'una altra lletra!Salut!Ostres noi, l'aplicació que tinc em cambia els resultats del A amb els del B, gràcies Trivi, ja son dues setmanes que em pasa