Autor Tema: Pretemporada: CE L'Hospitalet - CE Sabadell, Dissabte 13/08 a les 19.00 hores  (Llegit 1646 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
  • Gènere: Masculí
Re:Pretemporada: CE L'Hospitalet - CE Sabadell, Dissabte 13/08 a les 19.00 hores
« Respondre #20 el: 13 de Agost de 2022, 22:09:11 pm »
Aquest equip em dona més bones sensacions que no pas el del any passat.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Pretemporada: CE L'Hospitalet - CE Sabadell, Dissabte 13/08 a les 19.00 hores
« Respondre #21 el: 14 de Agost de 2022, 07:38:55 am »
La primera parte tremendamente superiores al hospi, como debería ser. Eso si, muy fallones arriba. Joel me ha gustado mucho mas en este que en los anteriores. Dieste se mueve con criterio y calidad en el area. Y nos falta aún por ver a moha más.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #22 el: 14 de Agost de 2022, 08:36:25 am »
La primera parte tremendamente superiores al hospi, como debería ser. Eso si, muy fallones arriba. Joel me ha gustado mucho mas en este que en los anteriores. Dieste se mueve con criterio y calidad en el area. Y nos falta aún por ver a moha más.

Joelanet :balla :balla
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 874
  • Intent de representant
« Respondre #23 el: 14 de Agost de 2022, 11:41:11 am »
Jo vinc a aiguar-vos la festa, després del que vaig veure ahir en directe al camp. Victòria contra un equip dues categories per sota, amb una bona primera part i amb una segona part molt justeta en tots aspectes. Espero i desitjo que la directiva sigui conscient de que ens cal reforçar el centre de la defensa i també algú que faci la última passada als davanters.

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #24 el: 14 de Agost de 2022, 16:50:04 pm »
Jo vinc a aiguar-vos la festa, després del que vaig veure ahir en directe al camp. Victòria contra un equip dues categories per sota, amb una bona primera part i amb una segona part molt justeta en tots aspectes. Espero i desitjo que la directiva sigui conscient de que ens cal reforçar el centre de la defensa i també algú que faci la última passada als davanters.

Sobretot un parell de centrals, els necessitem com la pluja aquest estiu
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #25 el: 14 de Agost de 2022, 18:31:01 pm »
Doncs a mi el que em va preocupar són els laterals, molt tous els vaig veure.

Però és cert que al centre, amb Morgado, Molina i Pelayo està clar que no en tenim suficient.