Autor Tema: J. 01: CE Sabadell FC - SD Amorebieta (dissabte 27/08 a les 21:30 hores)  (Llegit 5144 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
S'acaben les proves, això ja va de veritat. De primeres un recent baixat de la segona A, un equip Basc, com nosaltres pràcticament refet de 0.
Per mi millor que arribi tan aviat aquest partit, mes tard era molt possible que palmessin segur. Ara veurem si el que molts diuen es cert, tenim un equip molt jove que sortirà a totes i amb ganes i il·lusió suplirà la resta de mancances.

Doncs això nois, sortiu a jugar i a fer-vos un nom al mon del futbol, demostreu que us podeu guanyar la vida amb aquest esport i recordeu que no jugueu en qualsevol equip, ni a un camp qualsevol, ni amb una afició qualsevol, ara ja formeu part d'una història centenària, aprofiteu-la.

Força i a pels 3 primers punts!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J. 01: CE Sabadell FC - SD Amorebieta (dissabte 27/08 a les 21:30 hores)
« Respondre #1 el: 26 de Agost de 2022, 02:00:05 am »
Ya estamos aqui, todo llega y mañana empieza la temporada con más incógnitas de los últimos años, es cuando más tenemos que apoyar y ánimar en el Templo de la NCA, que al final estemos orgullosos de nuestros jugadores, me da a mi que daran todo lo que tienen ya que les va mucho en este campeonato,  VAMOS A POR ELLO.

Aquí dejo un recuerdo histórico que ojalá lo podamos repetir una vez más:

https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/Sabadell-Murcia/video/3563830/
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 26 de Agost de 2022, 10:28:56 am »
Ya estamos aqui, todo llega y mañana empieza la temporada con más incógnitas de los últimos años, es cuando más tenemos que apoyar y ánimar en el Templo de la NCA, que al final estemos orgullosos de nuestros jugadores, me da a mi que daran todo lo que tienen ya que les va mucho en este campeonato,  VAMOS A POR ELLO.

Aquí dejo un recuerdo histórico que ojalá lo podamos repetir una vez más:

https://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/Sabadell-Murcia/video/3563830/
Pues sí, un muy buen recuerdo  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #3 el: 26 de Agost de 2022, 12:02:02 pm »
A partir de mañana no echaré a faltar a ningún jugador vistiendo la arlequinada.Para mi ya tenemos a los mejores que nos pueden representar.
Y en las gradas,el mejor jugador numero12!!!! :bandera

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 26 de Agost de 2022, 14:16:57 pm »
A partir de mañana no echaré a faltar a ningún jugador vistiendo la arlequinada.Para mi ya tenemos a los mejores que nos pueden representar.
Y en las gradas,el mejor jugador numero12!
!!! :bandera

Me gusta, ese es el pensamiento todo por el   :scut   y sus colores, al final de la temporada ya veremos donde estamos y siempre apoyando a nuestro Club.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #5 el: 26 de Agost de 2022, 19:13:39 pm »
Bueno como iniciamos la liga con un estado de ánimo pesimista, sólo queda confiar que nuestros jugadores demuestren que atesoran el nivel necesario para que cambiemos ese pensamiento que ahora pensamos muchos.
De momento objetivo único es salvarnos y esa va a ser nuestra motivación inicial. Creo que en casa es donde este año, con nuestra ayuda como aficionados, hemos de conseguir que no se escapen muchos puntos y mañana tenemos la primera oportunidad, ante un rival que por lo que dicen sus resultados de pretemporada no parece mejor que nosotros , todo y que el año pasado estaban en el futbol profesional.
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #6 el: 26 de Agost de 2022, 20:05:39 pm »
Es logico, un club como el nuestro, y los que tenemos ya unos años, más, salir a disputar la 3 división nacional, con el único objetivo de salvar la categoria es un poco frustrante, pero de peores las hemos visto, a si que resignación y apoyar a los nuestros, aunque a nivel personal, es uno de los años que empiezo mas desanimado
Hem tornat !

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #7 el: 26 de Agost de 2022, 20:11:17 pm »
S'acaben les proves, això ja va de veritat. De primeres un recent baixat de la segona A, un equip Basc, com nosaltres pràcticament refet de 0.
Per mi millor que arribi tan aviat aquest partit, mes tard era molt possible que palmessin segur. Ara veurem si el que molts diuen es cert, tenim un equip molt jove que sortirà a totes i amb ganes i il·lusió suplirà la resta de mancances.

Doncs això nois, sortiu a jugar i a fer-vos un nom al mon del futbol, demostreu que us podeu guanyar la vida amb aquest esport i recordeu que no jugueu en qualsevol equip, ni a un camp qualsevol, ni amb una afició qualsevol, ara ja formeu part d'una història centenària, aprofiteu-la.

Força i a pels 3 primers punts!!

100 % d'acord, nanos joves que han de lluir la arlequinada amb orgull i amb ànim de menjar-se la gespa.
És una oportunitat d'or que no haurien de desaprofitar, el seu benefici serà el nostre !!!
Ganes de que començi tot plegat.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #8 el: 26 de Agost de 2022, 20:15:01 pm »
Es logico, un club como el nuestro, y los que tenemos ya unos años, más, salir a disputar la 3 división nacional, con el único objetivo de salvar la categoria es un poco frustrante, pero de peores las hemos visto, a si que resignación y apoyar a los nuestros, aunque a nivel personal, es uno de los años que empiezo mas desanimado
A mí todo el mensaje institucional junto con el altavoz de los medios me destrempó bastante pero ahora reconozco que estoy ilusionado, desconozco el motivo, quizás me identifico más con esta plantilla que con la del año pasado.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #9 el: 26 de Agost de 2022, 20:22:55 pm »
Pues yo tengo ganas de que empiece y ver un partido oficial, para coger ilusiones o confirmar lo que me temo, a tope con los chavales pero la 1ª RFEF es una categoría exigente y soy pesimista, ojalá el sábado por la noche me hagan cambiar de idea...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #10 el: 27 de Agost de 2022, 08:58:58 am »
Creo que todos estamos muy expectantes de lo que puede pasar hoy, si nos van a pasar por encima o podemos competir.

En frente un rival, el Amorebieta, que teóricamente debería ser un hueso inabordable para este Sabadell, pero que como dicen, no tiene nada que ver con el equipo de Segunda y está plagado de jugadores de 1RFEF, 2RFEF y 3RFEF...

Veremos porque, vista la situación de los equipos, no estaría justificada una diferencia de nivel muy marcada y una mala imagen hoy en la NCA sería una muy mala señal.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #11 el: 27 de Agost de 2022, 10:11:17 am »
Creo que todos estamos muy expectantes de lo que puede pasar hoy, si nos van a pasar por encima o podemos competir.

En frente un rival, el Amorebieta, que teóricamente debería ser un hueso inabordable para este Sabadell, pero que como dicen, no tiene nada que ver con el equipo de Segunda y está plagado de jugadores de 1RFEF, 2RFEF y 3RFEF...

Veremos porque, vista la situación de los equipos, no estaría justificada una diferencia de nivel muy marcada y una mala imagen hoy en la NCA sería una muy mala señal.

Perfecta fotografía de la percepción de gran parte de la afición.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 27 de Agost de 2022, 12:41:46 pm »
A todo esto, y visto el canguelo que llevo encima por lo que puede pasar esta noche y durante el resto de temporada, me he entretenido a revisar la trayectoria de los nuevos jugadores que tenemos, y que sinceramente no conocía.

Es cierto que bastantes de ellos provienen de clubes de 2RFEF, pero si revisamos su historial vemos que prácticamente todos, por no decir todos, cuentan con varios años de carrera en Segunda B, por lo que tampoco les debe de pillar tan de nuevo un nivel como el que va a tener este año la 1RFEF (que creo que será inferior al del año pasado).

Debemos pensar que el cambio de una Segunda B de 80 equipos a una 1RFEF de sólo 40 provocó que muchos jugadores habituales de Segunda B, tuvieran que bajar a 2RFEF, básicamente porque no había sitio para todos.

A alguno de los nuestros les pasó esto y ahora tienen la oportunidad de volver a jugar en la tercera categoría del fútbol español, sólo un año después de haber dejado de hacerlo y en el Sabadell. Casi nada.

Estoy convencido que se dejarán la piel por seguir jugando en ella.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #13 el: 27 de Agost de 2022, 13:08:16 pm »
Tinc unes ganes bojes ja que començi això i animar els nanus i que ho deixin tot. Amb ells per lo bo i lo dolent, jo els animaré.

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #14 el: 27 de Agost de 2022, 14:14:47 pm »
Avui, ho facin millor o ho facin pitxor, s'ha d'anar a tope amb ells. S'han de sentir acompanyats a tope per que s'adonguin d'on són i per qui lluiten.
FORÇA SABADELL

Desconnectat RONCHI

• Juvenil
  • Missatges: 598
« Respondre #15 el: 27 de Agost de 2022, 19:37:38 pm »
Pels que estem fora algu sap si el fan per alguna plataforma de TV

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 27 de Agost de 2022, 19:48:58 pm »

Echa un vistazo en el apartado de Comunicación un poco más abajo.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #17 el: 27 de Agost de 2022, 19:50:45 pm »
aquí el fan, van dir que els dos primers partits són gratis, aviam si tens sort
https://instat.tv/1rfef

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #18 el: 27 de Agost de 2022, 20:00:47 pm »
Per motiu de vacances soc a França, he probat amb els partits d'aquesta tarda i per la tablet es veu perfecte.
El proper partit ja en directe al temple!!!
Hem tornat !

Desconnectat xbarrankus

• Infantil
  • Missatges: 283
« Respondre #19 el: 27 de Agost de 2022, 20:10:52 pm »
si lo acabo de probar y se ve perfectamente!!!!!!!VAMOOSSS QUE SOMOS EL SABADELL OST.....