Autor Tema: CE Sabadell - Calahorra ( Diumenge 25-9-22 a les 12 del migdia )  (Llegit 3696 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:CE Sabadell - Calahorra ( Diumenge 25-9-22 a les 12 del migdia )
« Respondre #20 el: 25 de Setembre de 2022, 16:16:46 pm »
S'ha guanyat i els 3 punts s'han quedat a la NCA, que era el que es tractava. M'ha agradat l'equip però no podem ser tan tous en defensa perque avui el Calahorra era una bona banda però un altre equip ens hagués fet un bany. D'altra banda, m'agrada molt Delgado, encara que no les marqui, pero té caracter de 9, de killer d'area. Ja arribaran. També destacar mitja part d'Altimira, amb temple i organitzant joc i la dinàmita d'Astals quan entra, que s'ho deixa tot el noi. Seguim! :happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat CESB

• Infantil
  • Missatges: 152
« Respondre #21 el: 25 de Setembre de 2022, 17:18:09 pm »
Partit amb una bona primera part, dominant i portant el ritme del partit. Crec que donem facilitats en defensa però és pel tipus de joc que fem. Alex sala no es un mig centre defensiu, es totalment creatiu i quan es perd la pilota no sap fer faltes que són necessàries.

Morgado i Molina m'agraden i es nota molt la experiència que tenen.

Altimira molt bé, te un físic i una visió de joc que es nota que arribarà lluny aquest jugador.

Sincerament m'agrada més el sistema i l'equip d'aquest any que el de l'any passat.

Generem moltíssimes més ocasions i el joc és més vistos encara que concedim molt més també, veurem el resultat al final de temporada.

Falta que els jugadors s'ho creguin i que s'acopli més l'equip però jo crec que no patirem per mantenir la categoria.
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2022, 17:23:20 pm per CESB »
Sabadell POWER

Connectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #22 el: 25 de Setembre de 2022, 17:34:00 pm »
Felicitats a tots i a totes per la victòria, però lo que a mi no m'agrada és que un equip com el Calahorra, ens submeti d'aquesta manera al final del partit.
Això hauríem de haver-ho fet nosaltres per acabar de matar el partit.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
« Respondre #23 el: 25 de Setembre de 2022, 17:46:32 pm »
Teniendo unos de los equipos más jovenes de la categoría, y el presupuesto que es el que es.Que más se puede pedir?.
Estamos en una posición cómoda y real. lo anormal es que el Alcoyano esté líder i el At Baleares en la cola,por poner un ejem.
Si a Juan Delgado no le hace el portero el paradon en el último minuto de la primera parte y el chut al larguero - No recuerdo quien- en la segunda parte  ahora no nos acordaríamos de lo que se ha fallado,  para mi lo importante es las ocasiones que se crean.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #24 el: 25 de Setembre de 2022, 17:48:06 pm »
Pues como mínimo competimos, que no es poco. Me lo imaginaba bastante peor al principio de temporada, la verdad. Una suerte haber hecho grupo con los vascos y no con los andaluces.

Como mínimo estamos ganando los partidos que estamos obligados a ganar, si queremos que salgan la números para la permanencia. Y eso es buena noticia, pues no me imagino a este equipo sorprendiendo a los cocos de la categoría.

Más vale que saquemos los puntos contra nuestros rivales directos y como sea (como hoy).

Tres puntos menos para el objetivo.
« Darrera modificació: 25 de Setembre de 2022, 19:23:41 pm per J.R.G. »

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8828
« Respondre #25 el: 25 de Setembre de 2022, 18:01:17 pm »

Això del nivell es relatiu, mireu nosaltres l'arranque del any passat o el del Baleares aquest any, equips fets per pujar que no son ben gestionats precissament per tenir "nivell" a una divisió on s'han de posar molts collons

El Balears amb Kaxe, Dioni, Forniés, De Vega i un porter com René Roman no es capaç de guanyar en 5 partits
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #26 el: 25 de Setembre de 2022, 20:54:37 pm »
Un altre partit contra un rival amb qui teòricament ens jugarem la permanència, i una altra vegada que sumem els 3 punts.
És vital no fallar amb els que, en principi, lluitarem per assolir el mateix objectiu.
Com dieu, si avui en ves del Calahorra haguéssim tingut un altre equip amb més pólvora davant, segurament hauríem palmat.
Ara vénen partits complicats, aviam si podem sumar alguna coseta.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3791
« Respondre #27 el: 25 de Setembre de 2022, 21:22:31 pm »
Está claro que este año nos va a tocar conseguir muchos puntos con sangre, sudor y lágrimas, si que es verdad que en la segunda parte hemos podido sentenciar varias veces, como también lo normal hubiera sido que ellos se adelantaran en la primera, pero nuestro portero ha estado genial en los 2 mano a mano con Gabarre.
Sobre las oportunidades de Juan Delgado prefiero ver el vaso medio lleno, es verdad que las ha fallado, alguna muy clara, pero el chaval pelea , busca los desmarques y genera esas oportunidades, en la primera parte se ha llevado una pelota con garra antes los defensas , ha visto al portero adelantado y casi marca un gol de bandera, con lo cual creo que tiene calidad suficiente para en otro partido poderlas enchufar.
Creo que este equipo va a ir creciendo, Altimira debe ir a más, igual que Sergi García y estos 2 jugadores deben ser nuestra referencia de medio campo en adelante y los que marquen la diferencia. Hoy me han gustado la mayoría, uno de los que más, aparte de Sergi Puig, ha sido Alberto Fernández.

Gabri sigue sorprendiendo con  cambios en el 11 de un partido a otro (algunos obligados) , pero entiendo que tarde o temprano deberá tener su equipo titular, o como mínimo muchas piezas que siempre seran de la partida.

He leido que el Calahorra es una banda, a mí no me lo ha parecido, en esta categoría nadie regala nada y si no haces las cosas bien cualquier equipo te pinta la cara, además venía con una única derrota creo y había empatado sin encajar goles con equipos como el Murcia o Nàstic , que son de los que deberían estar por la zona media alta.

Llevamos una buena media de puntos, para lo que presagiábamos,  pero ojo que pronto recibimos a rivales de los llamados favoritos a todo(Eldense en 15 días), así que iría muy bien puntuar en las Gaunas.

Honor al Sabadell!
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #28 el: 26 de Setembre de 2022, 00:17:02 am »
Per cert ningu comenta res del vergonyos estat de la gespa?  :rant: :rant:

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #29 el: 26 de Setembre de 2022, 19:40:14 pm »
Em va agradar molt l'equip fins al min70 i vam contemporitzar massa i deixar els run run amb un equip que es va veure amb unes mancançes encara més gran que les nostres. El millor haver sumat els 3p.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 26 de Setembre de 2022, 20:41:28 pm »
L'àrbitre més dolent que l'aigua de bacallà, però no va xiular un parell de corners en contra que ens van anar de conya.

Bona línia de treball els primers 70 minuts, després, ens va costar tot, però si ens arriba a entrar un contracop, haguéssim sentenciat el partit i no haguéssim patit tant, però... som el CE Sabadell.

7 i en queden 41...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #31 el: 27 de Setembre de 2022, 10:54:11 am »
Per cert, per els, que es posen les mans al cap quan es parla de fer jugar juvenils al primer equip, el diumenge Nil Ruiz porter juvenil de la Damm va ser titular al Barça B a part d'altres juvenils, al únic equip que segons alguns el juvenils no es poden posar deu ser el sabadell

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #32 el: 27 de Setembre de 2022, 15:07:27 pm »
Para mi Juan Delgado es el mejor 9 que hemos tenido en los últimos años.

Es un tio al que le das un melon y siempre te genera algo.

No está teniendo suerte con el gol y el domingo tubo algunas claras en las que decidió mal (sea por cansancio o por presión).

Aun con todo, me encanta todo lo que hace

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #33 el: 27 de Setembre de 2022, 16:00:02 pm »
Para mi Juan Delgado es el mejor 9 que hemos tenido en los últimos años.

Es un tio al que le das un melon y siempre te genera algo.

No está teniendo suerte con el gol y el domingo tubo algunas claras en las que decidió mal (sea por cansancio o por presión).

Aun con todo, me encanta todo lo que hace

Estic d'acord. Aquest nano quan comenci no pararà!!
FORÇA SABADELL

Connectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #34 el: 27 de Setembre de 2022, 16:21:37 pm »
Voleu dir que sap que fer amb una pilota als peus? De rebots i oportunisme pot ser si que farà gols però de jugada...
Arribarà a 5 gols?
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2022, 16:25:20 pm per o rei marañon »

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #35 el: 27 de Setembre de 2022, 18:34:01 pm »
Voleu dir que sap que fer amb una pilota als peus? De rebots i oportunisme pot ser si que farà gols però de jugada...
Arribarà a 5 gols?

El año pasado en 2nda rfef 17 goles, algo sabrá hacer con los pies pienso, evidentemente la 2nda es muy diferente de la.1era pero solo que meta 10 goles  nos van a venir muy  bien.

La plantilla la verdad es que es muy limitada para la categoría pero vamos a esperar que tapen las carencias con ganas y trabajo y tengamos también un poco de suerte
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat forin

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #36 el: 27 de Setembre de 2022, 23:34:36 pm »
El cas de Juan Delgado em recorda nolt al de Kaxe lany passat ,crec que es una
 cuestio de confiança i de ansietat de cara al gol . Veurem a final de temporada els resultats :scut :bandera

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #37 el: 28 de Setembre de 2022, 06:27:38 am »
La gente se queda solo con los remates a puerta. El tio se genera las ocasiones el solito, marchandose en velocidad y rompiendo la marca de los centrales. La vaselina que casi entra es pura fantasía. Y luego es un jugador con mucha visión de juego.

A mi me parece de lejos mucho mejor que nestor, edgar y kaxe.

Connectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #38 el: 28 de Setembre de 2022, 08:21:24 am »
La gente se queda solo con los remates a puerta. El tio se genera las ocasiones el solito, marchandose en velocidad y rompiendo la marca de los centrales. La vaselina que casi entra es pura fantasía. Y luego es un jugador con mucha visión de juego.

A mi me parece de lejos mucho mejor que nestor, edgar y kaxe.
Totalmente contigo!!! Es mejor que todos ellos juntos.

Ahora la gente pide a Dieste, cuando la primera jornada falló dos igual que nos costaron puntos.

Me sigue sorprendiendo que en este foro había una epoca en la que no se podia dar una opinión negativa porque se te tiraban encima… y ahora se critica cualquier detalle. :pilotasso

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #39 el: 28 de Setembre de 2022, 13:19:58 pm »
Por favor, la comparacion con Kaxe, Edgar o cualquiera de los ultimos delanteros desde Anibal, es ridicula.

Juan es capaz de marcharse por regate, dispara bien, es rápido, tiene pase, genera ocasiones solo,.....

Si el sábado pasado llega a meter el de la primera parte y otra de las 3 que tubo, estaríamos todos babeando siendo el mismo partido.

Bajo mi humilde punto de vista, ofensivamente vamos bien para salvar la categoría, el problema lo tenemos en defensa (a ver si se consolida Morgado - Molina, la dupla M&M) y cuando se resfria alguno del medio campo titular: Sala-Altimira-Joanet