Autor Tema: Barça At. - CE Sabadell - Dissabte 15 d'octubre a les 18 horas  (Llegit 2982 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
Re:Barça At. - CE Sabadell - Dissabte 15 d'octubre a les 18 horas
« Respondre #60 el: 16 de Octubre de 2022, 21:30:53 pm »
He visto el partido repetido y saco varias conclusiones.

1. Salvo el dia del Eldense no hemos sido inferiores a ningún rival. Por ejemplo el UDL que nos pintó la cara en cuanto a marcador, creo que es una autentica banda. De hecho incluso diría que fuimos bastante superiores en la primera parte, pero se encontraron dos goles, uno de churro y el otro por una cagada nuestra.

2. Ayer se ganó 1-4 pero como se ha dicho por aqui, sergi puig sacó 3 o 4 mano a mano. He visto bastantes partidos del barça B y es IMPOSIBLE que no te genere ocasiones de este tipo ya que tienen jugadores verticales y de mucha calidad pero si en el minuto 20 nos marcan el segundo.... ay ay ay.

3. Hay una serie de jugadores que están creciendo y de que manera. Pau victor, alberto fernandez... si se lo empiezan a creer disfrutaremos.

4. Estaría bien preguntar que pasa con sergi Garcia. En RDP me pareció captar algún mensaje subliminal cuando preguntaban por Astals diciendo que el sitio hay que ganarselo en los entrenos. No sé si no entrena bien este chico o que, pero sin una explicación es una frivolidad tenerlo sin jugar ni un minuto, y lo digo después de ganar 1-4.

5. Me quedo con ganas de ver mas a gualda. Creo que es de lejos el tio con mas visión de juego que hemos tenido los ultimos años. Menudo balón le coloca a Delgado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #61 el: 16 de Octubre de 2022, 22:41:46 pm »
Entre el descenso y el play-off tan solo tres puntos de diferencia... Increíble.

En el grupo uno la diferencia es de ocho puntos.

O mucha irregularidad o mucha igualdad tenemos.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 564
« Respondre #62 el: 17 de Octubre de 2022, 10:20:22 am »
Jornada 8 i hem jugat contra els 4 primers: Eldense, Castellon, Alcoyano i ¿Cornella?

I contra 3 dels equips en descens: UDL, Calahorra i Amorebieta

Si volem no patir gaire, aviat han de començar els partits de la notra lliga

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #63 el: 17 de Octubre de 2022, 10:59:27 am »
Jornada 8 i hem jugat contra els 4 primers: Eldense, Castellon, Alcoyano i ¿Cornella?

Quien está en descesanso es el Sd Logroñés. Por cierto, esta semana viene el 5o. Esta semana habremos jugados contra 7 de los 11 primeros, incluidos los 5 actuales a fecha de hoy. Trenendo calendario.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #64 el: 17 de Octubre de 2022, 11:28:27 am »

Quien está en descesanso es el Sd Logroñés. Por cierto, esta semana viene el 5o. Esta semana habremos jugados contra 7 de los 11 primeros, incluidos los 5 actuales a fecha de hoy. Trenendo calendario.

Si, un inici de temporada complicat. Si som capaços de fer bons resultats amb els de la nostra lliga, ens podríem apropar a la cinquena plaça. De fet, crec que estem molt millor que fa un any!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
« Respondre #65 el: 17 de Octubre de 2022, 16:38:25 pm »
El Cornellà amb el Sabadellenc Gonzalo Riutort al capdavant, entrenador per seguir de molt a prop en un futur. Va agafar el Cornellà quan quedaven 10 jornades la passada temporada i va fer el miracle de salvar-lo. Aquesta temporada, després de perdre a casa amb nosaltres i anar últims amb zero punts, vaig sentir la seva roda de premsa a RS a l'acabar aquell partit i em va semblar una persona super coherent amb el que deia, molt realista amb la situació de l'equip en aquell moment, dient que si va tenir fe en el seu equip al final de la temporada passada en una situació crítica, com no l'havia de tenir ara amb només 3 jornades jugades.

Doncs 5 jornades després de perdre amb nosaltres, ha ficat al Cornellà en Play Off amb 4 victòries i un empat. Que potser a final de temporada acaba la temporada en descens del Cornellà, però en sembla una labor molt destacable.
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2022, 08:45:40 am per israsbd »

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #66 el: 18 de Octubre de 2022, 10:14:40 am »
El que més greu em va sapiguer del dissabte en no pogué escoltar els comentaris del gran Jordi Gonzalvo...

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #67 el: 18 de Octubre de 2022, 12:03:09 pm »
El que més greu em va sapiguer del dissabte en no pogué escoltar els comentaris del gran Jordi Gonzalvo...

Jajajajajajajaja jo vaig pensar el mateix

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #68 el: 18 de Octubre de 2022, 12:58:23 pm »

Jajajajajajajaja jo vaig pensar el mateix

Diria que tots el vem trobar a faltar,pobre home quina pena fot amb els seus comentaris...sempre en contra nostra
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2022, 13:00:53 pm per creative »

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #69 el: 19 de Octubre de 2022, 20:55:51 pm »
Enorme partit dels nostres i què, va sorprendre, a més d'un segur -jo m'incloc el primer-.

La part dolenta és que, el filial culé, sense dominar, es va avançar i podria haver anat 2-0. Encara hem de millorar molt en aquest aspecte.

La part bona és que tots varen cumplir i vam veure una pinya i tots anant a totes. Voldria fer menció especial a més d'un

Vargas, quin tros de jugador tenim. Com anava a per totes. Esperem la lesió patida no sigui res greu.
Alberto Fernández és determinant i crec que serà un dels jugadors clau. D'aquells petits que gaudirem.
Sergi Puig és innegable que transmet molta més seguretat i confiança -a títol personal- que no pas en Victor Vidal.
Astals quin senyor partit. Es nota que li donen confiança i ho estta retornant, espero un xino que emergeixi al llarg de l'any.

Per cert la cara d'en Sergi al fer-se la foto amb els companys al camp era tot un poema -era a la grada i ho vai veure- i, a rdp d'en Gabri lloant al xino Astals, crec que pot ser que no vegi que s'esforçi al 100% als entrenos o cregui que pot donar més.