Autor Tema: CE Sabadell FC - SD Logroñés ( Dissabte 26-11 a les 16:00 )  (Llegit 1135 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
  • Gènere: Masculí
CE Sabadell FC - SD Logroñés ( Dissabte 26-11 a les 16:00 )
« el: 25 de Novembre de 2022, 17:56:25 pm »
A veure demà com ens sorprenen, una de freda o una de calenta ?
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
Re:CE Sabadell FC - SD Logroñés ( Dissabte 26-11 a les 16:00 )
« Respondre #1 el: 26 de Novembre de 2022, 14:39:34 pm »
Algun lloc gratuit per mirar el partit?
Visca el Sabadell!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1781
« Respondre #2 el: 26 de Novembre de 2022, 16:55:28 pm »
Primera part per oblidar. Per mi ni ganes ni joc ni ocasions ni esquema ni res.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2827
  • Som el Sabadell !
« Respondre #3 el: 26 de Novembre de 2022, 16:58:08 pm »
Mare meva, quina primera part, lamentable!!!
Hem tornat !

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #4 el: 26 de Novembre de 2022, 17:54:55 pm »
0-0 patètic. Millor els ultims 10 minuts amb uns canvis que com sempre han arribat tard. No entenc com Sergi Garcia només juga 10 minuts: expedient x
Gabri plega ja!!!

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #5 el: 26 de Novembre de 2022, 17:59:29 pm »
Doncs jo no he vist tan mal partit. Per ser 1raRFEF, encara ha estat prou entretingut.

El que no m'ha agradat gens és alguns piques interns entre jugadors. He vist dos o tres jugades, on deu ni do. De fet, si alguns us pregunteu perque uns juguen més i d'altres menys, crec que aquí està part de la resposta. Ojito amb el vestuari, perquè hem tirat a la basura els últims 15 minuts entre tan ego personal.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #6 el: 26 de Novembre de 2022, 18:49:14 pm »
Molt dolents tant uns com altres, potser el possible penal ens hagués donat tres punts no merescuts.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #7 el: 26 de Novembre de 2022, 19:28:50 pm »
Partit molt dolent amb una 1ª part per oblidar. A la 2ª em millorat una mica i, a ratxes, hem creat algunes ocasions. Cotinúo veient força problemes molt bàsics

- Veig que tenir extrems oberts, no agrada, tots per dins i els laterals, sí, a pujar.
- El dia que no hi ha connexió, els nostres davanters semblen naufregs en una illa deserta.
- Crec, potser, convindria tornar a espolsar l'equip i fer 4/5 a l'11 inicial. No se'ls veu amb rauxa -almenys jo, no sé sí és cosa meva-.
- Alhora de presionar a la defensa, hi ha alguns que ho fan com si no fós amb ells la cosa.

Altimira ha perdut unes cuántes pilotes que deu ni do. Per a qui em va comentar això, la setmana passada, tota la raó. M'ha semblat veure 1-2 tipo "destellos" i, un parell més, de pardillo.

El punt és merescut, no crec que cap dels dos hagim fet més o menys per a perdre.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #8 el: 26 de Novembre de 2022, 19:53:11 pm »
Todo va bien, la situación es la esperada, mejorar con estos jugadores ¿para qué? la próxima jornada el Nastic nos pondrá en nuestro sitio, no suframos ya lo sabíamos al comienzo de la temporada, por tanto lo dicho vamos por buen camino.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #9 el: 26 de Novembre de 2022, 20:02:40 pm »
Partit avorrit, especialment la primera part. Llàstima que les faltes han arribat quan l'Alberto no estava al camp per molèsties. Em quedo amb la part positiva de tornar a deixar la porteria a zero i sumar un puntet (un menys per la salvació). Centrem-nos en l'objectiu real, si no hi ha una revolució al mercat d'hivern amb els nous inversors. Per cert, es veu que a la ràdio han dit que amb la imatge aturada, no era penal i està ben xiulat fora de l'àrea.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 191
« Respondre #10 el: 26 de Novembre de 2022, 20:05:35 pm »
Partit molt dolent amb una 1ª part per oblidar. A la 2ª em millorat una mica i, a ratxes, hem creat algunes ocasions. Cotinúo veient força problemes molt bàsics

- Veig que tenir extrems oberts, no agrada, tots per dins i els laterals, sí, a pujar.
- El dia que no hi ha connexió, els nostres davanters semblen naufregs en una illa deserta.
- Crec, potser, convindria tornar a espolsar l'equip i fer 4/5 a l'11 inicial. No se'ls veu amb rauxa -almenys jo, no sé sí és cosa meva-.
- Alhora de presionar a la defensa, hi ha alguns que ho fan com si no fós amb ells la cosa.

Altimira ha perdut unes cuántes pilotes que deu ni do. Per a qui em va comentar això, la setmana passada, tota la raó. M'ha semblat veure 1-2 tipo "destellos" i, un parell més, de pardillo.

El punt és merescut, no crec que cap dels dos hagim fet més o menys per a perdre.

Cuanta razón tenía el compañero Militu en relación Altimira, a principio de temporada jugador diferencial, últimamente buscando el jugadon y perdiendo pelotas increíbles. Se merece banquillazo durante unas jornadas.

Partido lamentable ante un equipo muy muy limitado. Aun perdiendo, mucho mejor fútbol contra la Real B.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #11 el: 26 de Novembre de 2022, 21:16:35 pm »
Crec que sou molt cruels amb Alti. Es cert que posiblement ni estigui al seu millor moment peró es que juga completament sol al mig camp. Avui al seu costat tenía Astals, q lluita moltissim pero no es caracteriza per donar passes per trencar linies. Quan a entrat Gualda esperava millorar peró tampoc aquest a tingut un bon dia.

Tant de bó tingues sustitut peró jo ara per ara no veig a l'equip cap jugador per jugar en aquesta posició millor que ell.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #12 el: 26 de Novembre de 2022, 21:47:45 pm »
Crec que sou molt cruels amb Alti. Es cert que posiblement ni estigui al seu millor moment peró es que juga completament sol al mig camp. Avui al seu costat tenía Astals, q lluita moltissim pero no es caracteriza per donar passes per trencar linies. Quan a entrat Gualda esperava millorar peró tampoc aquest a tingut un bon dia.

Tant de bó tingues sustitut peró jo ara per ara no veig a l'equip cap jugador per jugar en aquesta posició millor que ell.

Alex Sala por ejemplo.
A Altimira le queda muchísimo por mejorar, no solo con los highlights, si no con la toma de decisiones, no siempre toma la decisión correcta, no siempre da el pase facil, no siempre esta bien posicionado, en fin, muchísimas cosas.
Quizás me equivoco pero la propia ansiedad por querer jugar en el barça le pasará factura ( el queria jugar ahi, eso tenedlo claro ) y creo que el año próximo no estará en el filial.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #13 el: 27 de Novembre de 2022, 12:02:33 pm »
62 años llevo viendo fútbol y si el de ayer no fue el peor partido que e visto le falto poco, un puntito más y seguimos en la lucha por la salvación, otra cosa no se puede pedir con el presupuesto que tenemos

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 778
« Respondre #14 el: 27 de Novembre de 2022, 16:14:23 pm »

Veig allà un problema del mister, o és cosa del propi Astals? No és normal un noi que jugat d'extrem i/o mitjapunta el reciclis quan téns jugadors per jugar al mig.

Álex Sala perquè estava de pivot, Alex Gualda potser encaixava, el propi Sergi Garcia va començar al mig camp i no sé si em deixo algún més.

Una altra cosa és el tema, que va comentar Militiu, si el veus a vegades no busca l'opció fàcil, quan l'any passat ho feia i no agafava tanta pilota -com ho feia Aguza-.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
« Respondre #15 el: 27 de Novembre de 2022, 22:22:40 pm »

Veig allà un problema del mister, o és cosa del propi Astals? No és normal un noi que jugat d'extrem i/o mitjapunta el reciclis quan téns jugadors per jugar al mig.

Álex Sala perquè estava de pivot, Alex Gualda potser encaixava, el propi Sergi Garcia va començar al mig camp i no sé si em deixo algún més.

Una altra cosa és el tema, que va comentar Militiu, si el veus a vegades no busca l'opció fàcil, quan l'any passat ho feia i no agafava tanta pilota -com ho feia Aguza-.

Per mi Gabri perd els papers o potser era així, i si era així no m’agrada gens, no sap on va. Tant difícil és trobar un entrenador normal tipus Munitis?

I pel que fa a Altimira, perd més pilotes que passades bones, no sé que li passa últimament, espero es centri i millori.  I pel que fa a Astals fa molta grácia ja que és de Sabadell però no fa ni una passada de qualitat, relentitza sempre el joc fent passades enrera, no pren ni un risc, ha de millorar per arribar a un nivell mínim per 1a rfef.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #16 el: 28 de Novembre de 2022, 08:18:29 am »
partit dels que fan afició..........del s que fan afició a un altre esport
mare meva quin partit dels 2 equips
lo de Gabri i Sergi Garcia no hi ha qui ho entengui, tots vam veure que amb el ratet que va sortir a jugar el nano, alguna cosa es va veure, alguna xispa hi havia, i el nostre entrenador continua posant-lo estonetes.
Llàstima de la que va tenir Dieste que no va tocar la pilota quan era un remat clar a boca de canó, i el possible penal que des del camp doncs no vaig saber veure si era fora o dins
veurem si contra el Nàstic donem el callo o ens posen a lloc

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2808
« Respondre #17 el: 28 de Novembre de 2022, 10:38:24 am »
Crec que a la primera part em vaig adormir.
FORÇA SABADELL

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 28 de Novembre de 2022, 13:12:55 pm »
Jo em lamentava que entre el partit que tenia amb el meu equip de noies a Llavaneres i després el del meu fill a Castellar, no podria veure el partit. Entre el que vaig escoltar a la Ràdio i el que he anat llegint per XXSS, crec que els astres es van alinear per estalviar-me tot una pastifa de partit.

El més positiu, és que queda un punt menys per celebrar la permanència.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2998
  • Endavant Sabadell
« Respondre #19 el: 29 de Novembre de 2022, 17:47:47 pm »
A mi aquest any tambe em coincidex amb els partits dels meus nanos, ens anem fent grans i ells també, si li sumo la distància doncs pocs partits puc veure.
De totes maneres per fer més amenos els partits proposo fer com l'afició de Senegal, una txaranga al gol nord i tots a ballar mentres mirem el partit, guanyar no se però divertir-nos segur que si.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem