Segons radio sabadell, durant la transmi del Sabadell - Europa es va comentar que el valor de la plantilla era vora el mig milió d'euros ara mateix. Minut 1:45:00 del vídeo de Youtube, és on es comenta el tema. Perquè veiem tots la gran davallada... tenim el mateix pressupost que el Cornellà o el Calahorra.
Em sorprèn gratament, no obstant, que un club com el nostre, segons Calzada "sanejat" o a punt de ser-ho, amb casi 3.000 socis de pagament, tingui un pressupost tan baix. Fent números ràpids, em sortiria que el pressupost podria ser de 1.000.000€ - 1.200.000€ més o menys el que va comentar el presi a principis de Juliol. No entenc el GAP existent de 0,5M - 0,7 M. Entenc que a la junta del 2 d'agost es va comentar alguna cosa sobre això? Algú n'és conscient d'això i pot corroborar-ho?
Pel que fa a l'equip, opino que si es fitxa abans de tancar el mercat un parell de jugadors més contrastats (central + mig campista ofensiu) a la que estigui tothom rodat donarem guerra i no serem carn tan fàcil a priori per molts equips. Algun cosa em diu, que veurem a Vargas i Piñol bastant pel primer equip aquesta temporada! Això sí, de patir, patirem.