Autor Tema: CE Sabadell - Numancia ( Dissabte 11 de febrer a les 17:00 )  (Llegit 4556 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
Re:CE Sabadell - Numancia ( Dissabte 11 de febrer a les 17:00 )
« Respondre #40 el: 12 de Febrer de 2023, 15:49:36 pm »
I no podiem haver trobat un entrenador amb algo d’experiència? A veure si ens treiem de sobre la llosa de sempre!!
Parece ser que no, han traido al panxa contenta de Lladó que hace la misma rueda de prensa se gane, empate o pierda.

• Juvenil
« Respondre #41 el: 12 de Febrer de 2023, 15:52:53 pm »
Alguien pensaba que a estas alturas podríamos estar mucho mejor con lo que tenemos? Yo contentísimo de estar todavía vivo, no aspiro a nada más...
Mirate la clasificacion que estamos en descenso, pero bueno si tu estás contento...

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 12 de Febrer de 2023, 15:54:02 pm »
Tornant al partit d’ahir (no he vist el resum, ni ganes que en tinc)
A priori quan vaig veure l’al.lineació vaig pensar per un costat millor que no hi hagués Athuman o Astals que no donen el nivell de 1a rfef però per un altre vaig trobar a faltar Pau Resta que dona bon nivell i vaig veure massa canvis. Tant Gabri com Miki Lladó han estat incapaços de trobar un 11 amb continuitat i així és impossible.
La primera part va ser infumable, Sergi Puig perdent temps amb les “sacades” de porta i l’equip no fent ni 2 passades seguides, cosa increible jugant a casa. El mig camp inexistent, tàctica incomprensible.
Em va decebre molt una vegada més Altimira, aquest noi té el cap a un altre lloc, no està pel que ha d’estar, i considero un error greu no vendre’l al mercat d’hivern ja que a més marxa gratis al Getafe a final de temporada.
A la segona part es va millorar una mica, però res de res. Als primers partits Miki Lladó em va semblar que sabia contrarestar la tàctica del contrari, feia canvis a temps, etc. Veig que ara ja no se’n surt, ara cal jugar-s’ho tot al camp de l’Eldense.

Cal espavillar urgentment, la 2 rfef ens trepitja els talons.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #43 el: 12 de Febrer de 2023, 16:19:23 pm »
Tornant al partit d’ahir (no he vist el resum, ni ganes que en tinc)
A priori quan vaig veure l’al.lineació vaig pensar per un costat millor que no hi hagués Athuman o Astals que no donen el nivell de 1a rfef però per un altre vaig trobar a faltar Pau Resta que dona bon nivell i vaig veure massa canvis. Tant Gabri com Miki Lladó han estat incapaços de trobar un 11 amb continuitat i així és impossible.
La primera part va ser infumable, Sergi Puig perdent temps amb les “sacades” de porta i l’equip no fent ni 2 passades seguides, cosa increible jugant a casa. El mig camp inexistent, tàctica incomprensible.
Em va decebre molt una vegada més Altimira, aquest noi té el cap a un altre lloc, no està pel que ha d’estar, i considero un error greu no vendre’l al mercat d’hivern ja que a més marxa gratis al Getafe a final de temporada.
A la segona part es va millorar una mica, però res de res. Als primers partits Miki Lladó em va semblar que sabia contrarestar la tàctica del contrari, feia canvis a temps, etc. Veig que ara ja no se’n surt, ara cal jugar-s’ho tot al camp de l’Eldense.

Cal espavillar urgentment, la 2 rfef ens trepitja els talons.

En 3 años, como mucho, está jugando en 2a rfef. Bueno, el año que viene, porque jugará más en el getafe B que en el getafe.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #44 el: 12 de Febrer de 2023, 16:34:57 pm »
Y gracias a mi odiado equipo del Cornella que como siempre tuvo la mala costumbre de puntuar.y esta vez en el campo del atlético,cosa que nos ha ido de coña.
El tiempo,que hace, que digo que hay que copiar o imitar o investigar o chafardear como hacen, año tras año ,para tener un entrenador y unos jugadores tan decentes. Ojalá estén arriba al final porque a mi pesar se lo merecen.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 963
« Respondre #45 el: 12 de Febrer de 2023, 16:56:16 pm »
Y gracias a mi odiado equipo del Cornella que como siempre tuvo la mala costumbre de puntuar.y esta vez en el campo del atlético,cosa que nos ha ido de coña.
El tiempo,que hace, que digo que hay que copiar o imitar o investigar o chafardear como hacen, año tras año ,para tener un entrenador y unos jugadores tan decentes. Ojalá estén arriba al final porque a mi pesar se lo merecen.
Pues este año han fichado a Folch y otro que teniamos que no me acuero…

• Jugador Prof.
« Respondre #46 el: 12 de Febrer de 2023, 17:02:56 pm »
Afred Planas ,aunque ignoro si juegan o no.Pero de formas es que este club está bendecido :innocent:

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 190
« Respondre #47 el: 12 de Febrer de 2023, 17:35:18 pm »
Afred Planas ,aunque ignoro si juegan o no.Pero de formas es que este club está bendecido :innocent:

No están bendecidos, estan haciendo el trabajo bien desde hace años (excepto el año pasado) con pocos recursos y este año algunos no diran que juegan en un campo pequeño de césped artificial…

El problema no fue Folch, el problema fue quien le hizo dos años de contrato y 200k de ficha, y eso fue la dirección deportiva.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #48 el: 12 de Febrer de 2023, 18:05:07 pm »
Valent 1 punt l'empat i 3 la victoria, els plantejaments de Gabri ens donaven més punts que els de Lladó. Tot i que els dos em semblen entrenadors correctes. Es va empatar contra Alcoyano i Calahorra, i ara s'ha perdut contra el Numancia. No ho veig clar, però al començar la temporada hauria firmat estar a 4 punts del 10é a aquestes altures...

Dit això, jo sóc partidari de jugar amb Astals, Alberto Fernández o fins i tot Joanet, abans que Altamira, Moha o Pujol. Tindran més qualitat, però molts dies dona la sensació que no tenen el cap on tocaria.

A veure si rasquem algo contra l'Eldense, perquè sino el dia del Logroñés serà una autèntica final. Allà no podem fallar i potser més d'un es juga el cap.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #49 el: 12 de Febrer de 2023, 20:02:55 pm »
Doncs un gol de Pelayo ha donat la victoria al Majahonda dl 89

• Juvenil
« Respondre #50 el: 12 de Febrer de 2023, 20:05:08 pm »
Doncs un gol de Pelayo ha donat la victoria al Majahonda dl 89
Hoy también ha marcado Juan Delgado.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #51 el: 12 de Febrer de 2023, 20:23:56 pm »
Alguien pensaba que a estas alturas podríamos estar mucho mejor con lo que tenemos? Yo contentísimo de estar todavía vivo, no aspiro a nada más...
Mirate la clasificacion que estamos en descenso, pero bueno si tu estás contento...
como no voy a estar contento si yo dije que en diciembre ya estaríamos descendidos, recibiendo las correspondientes hostias del grupo optimista?

• Jugador Prof.
« Respondre #52 el: 12 de Febrer de 2023, 21:12:13 pm »
Pelayo, Juan Delgado, esta mañana a las 10 decía yo ,que más vale malo conocido que malo por conocer.
Yo no afirmo que sean malos los que han venido.Pero por lo que vi ayer,  me pregunto , que han mejorado al equipo Pujol y Cristian Herrera.O acaso es culpa del entrenador,como yo empiezo a sospechar. :confused:

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #53 el: 12 de Febrer de 2023, 22:58:43 pm »
Pelayo, Juan Delgado, esta mañana a las 10 decía yo ,que más vale malo conocido que malo por conocer.
Yo no afirmo que sean malos los que han venido.Pero por lo que vi ayer,  me pregunto , que han mejorado al equipo Pujol y Cristian Herrera.O acaso es culpa del entrenador,como yo empiezo a sospechar. :confused:

Per mi Pujol no juga al seu lloc, ell és lateral i el fan jugar de central i ja es veu que no dóna cap seguretat. De qui és culpa de que no jugui al seu lloc? No s’ha fitxat una prioritat com és un central i és el que hi ha.  Herrera el veig un molt bon jugador, encara no sé perquè el va canviar. Tampoc entenc perquè no va jugar Ortolà. Esperem que amb Raul Baena millori el mig camp i amb ell les prestacions de l’equip.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #54 el: 13 de Febrer de 2023, 10:01:35 am »
feia molt de temps que no m'avorria tant veient un partit de futbol
la 1a part va ser soporífera
que algú m'expliqui perquè Ortolà no juga
si fos un migcentre organitzador podria entendre que necessita entrenaments per agafar mecanismes, però un porter....
apart d'això, ja fa jornades que crec que Miki fa massa d'entrenador en els 11 inicials.
crec que ningú faria els 11 inicials que estem fent apart d'ell.
el càrrec li queda gran, però no d'ara, sinó des del 1er partit
o donem un "volantasso" o pringarem

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #55 el: 13 de Febrer de 2023, 10:59:47 am »
I dic jo, te la culpa el  Sergi Puig?
« Darrera modificació: 13 de Febrer de 2023, 11:01:51 am per o rei marañon »

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #56 el: 13 de Febrer de 2023, 11:19:16 am »
no
l'entrenador 100%

• Jugador Prof.
« Respondre #57 el: 13 de Febrer de 2023, 11:21:45 am »
Muy decepcionado y totalmente de acuerdo con vuestros comentarios de pesimismo.
Solo comentar que para el próximo partido,que siga jugando Sergi Puig, porque visto lo que se ha fichado ,más vale malo conocido que malo por conocer. :wall:
O rei Marañon per a mi no en te cap,i no menyspreu cap fitxatge.

• Juvenil
« Respondre #58 el: 13 de Febrer de 2023, 12:39:35 pm »
No, panxa contenta Lladó, si

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #59 el: 13 de Febrer de 2023, 13:58:21 pm »
Un cop més faré de defensor de un entrenador, al marge de que no tinc ni idea si el mister es bo o dolent, però què faríeu vosaltres si us donen un equip sent el segon que més gols rep de la competició i no es fa cap reforç en la línea defensiva, doncs el que faríem tots, jugar a lo ramplón, especulant i amarrategi i esperar que algú a dalt fagi un gol.
 Exactament el que feia Munitis, el que passa que la plantilla de l'any passat tenia molta més qualitat i Munits tenia uns galons que Lladó no te, i aquests galons són els que et permeten que un Aguza de torn o un Jacobo treguin la llengua de l'esforç que han fet treballant sense pilota.
En aquestes categories calen entrenadors amb credibilitat, que confiïn en tu i la teva idea i vagin a mort amb tu i això s'aconsegueix o persuadint-los o pagant per un tio que sigui ferm.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem