Tornant al partit d’ahir (no he vist el resum, ni ganes que en tinc)
A priori quan vaig veure l’al.lineació vaig pensar per un costat millor que no hi hagués Athuman o Astals que no donen el nivell de 1a rfef però per un altre vaig trobar a faltar Pau Resta que dona bon nivell i vaig veure massa canvis. Tant Gabri com Miki Lladó han estat incapaços de trobar un 11 amb continuitat i així és impossible.
La primera part va ser infumable, Sergi Puig perdent temps amb les “sacades” de porta i l’equip no fent ni 2 passades seguides, cosa increible jugant a casa. El mig camp inexistent, tàctica incomprensible.
Em va decebre molt una vegada més Altimira, aquest noi té el cap a un altre lloc, no està pel que ha d’estar, i considero un error greu no vendre’l al mercat d’hivern ja que a més marxa gratis al Getafe a final de temporada.
A la segona part es va millorar una mica, però res de res. Als primers partits Miki Lladó em va semblar que sabia contrarestar la tàctica del contrari, feia canvis a temps, etc. Veig que ara ja no se’n surt, ara cal jugar-s’ho tot al camp de l’Eldense.
Cal espavillar urgentment, la 2 rfef ens trepitja els talons.