Autor Tema: CE Sabadell - Barcelona B ( Dissabte 25 de Març a les 19:00 )  (Llegit 1803 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:CE Sabadell - Barcelona B ( Dissabte 25 de Març a les 19:00 )
« Respondre #20 el: 26 de de 2023, 12:24:16 pm »
De moment le Baleares ja guanya 2-0 al Bilbao B... i la setmana que ve ens toca dificil desplaçament. Tocarà patir :thumbsup:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #21 el: 26 de de 2023, 13:01:43 pm »
Increïble el que fa la confiança i l'estat d'ànim d'un jugador.  La temporada que està fent Astals (coneixent les seves mancançes) em sembla per treure's el barret. No li podrem retreure absolutament res a aquest jugador.

Dit això, lo que comenteu de Dieste és de traca, a part que m'arriba que fuma més que Tony Gabarre. No hauria de jugar un minut més, abans que posin a Vladys.
El cas dels laterals que tenim aquest any també es per fersho mirar. Gurdiel i Carrion per mi no donen la talla i són jugadors de 2a RFEF.

I l'altre tema que sorprèn es el de Gualda, li haura punxat les rodes a l'entrenador o algo, perquè no s'enten com juga Armando abans que ell.

Fent un repàs de jugadors, te'n adones que tens una plantilla molt fluixa, i el que tens de més qualitat són jugadors joves que tendeixen a ser irregulars.
Quants jugadors de la plantilla serien titulars l'any passat o l'any de l'ascens? Absolutament cap. Molina si m'apures, al costat de Coch...

Com diria Koeman "és lo que hay"
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #22 el: 26 de de 2023, 13:24:16 pm »
Me gustaría comentar sobre el del pito.Pero ya es que siento vergüenza de mí mismo ,de lo que podría escribir sobre lo que nos están pitando.
Sobre a los que nos enfrentamos ayer ,ese equipo del cual llevan adoctrinando desde hace tanto tiempo en medios que todos sabemos, pue decir que ayer nos enseñaron sus “Valors”.Medios desde donde se decía a mediados de los setenta y más tarde también,que la La Creu Alta no podía ser un sitio de concentración merengue.🐌🐌

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #23 el: 27 de de 2023, 18:49:38 pm »
Quan ho veieu negre, penseu que ahir vaig anar a veure un Manresa-Hércules i l’afició alicantina em va recordar molt a la nostra en els pitjors moments de 2aB. No van jugar a res i casi cap opció de guanyar. I es la quarta categoria on espero no caure ni per casualitat.