Autor Tema: fixatges  (Llegit 3975 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: fixatges
« Respondre #20 el: 08 de Gener de 2006, 21:11:13 pm »
Jo crec que hem de diferenciar entre "jugar malament" i "fallar ocasions de gol". Jo trobo q el gallo ha jugat bé, ha lluitat amb els defenses i s'ha desmarcat bé unes quantes vegades però ha estat negat de cara a gol i fallón. Si el comparem amb l'orife doncs kin dels 2 ha jugat millor? El gallo que ha fallat ocasions clares o l'orife que no les ha fallat? Està clar q l'orife no les ha fallat pq no les ha tingut ni les ha creat i quan s'ha fet el canvi del Gallo per l'Orife hem perdut l'únic referent clar que teníem en punta ja que el Rodolfo baixava massa al mig del camp a rebre la pilota. A mi no m'ha semblat que el gallo hagués jugat malament, ja entraran les ocasions de gol, però si no es creen ni de miracle marcarem.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 08 de Gener de 2006, 21:12:55 pm »
Jo crec que hem de diferenciar entre "jugar malament" i "fallar ocasions de gol". Jo trobo q el gallo ha jugat bé, ha lluitat amb els defenses i s'ha desmarcat bé unes quantes vegades però ha estat negat de cara a gol i fallón. Si el comparem amb l'orife doncs kin dels 2 ha jugat millor? El gallo que ha fallat ocasions clares o l'orife que no les ha fallat? Està clar q l'orife no les ha fallat pq no les ha tingut ni les ha creat i quan s'ha fet el canvi del Gallo per l'Orife hem perdut l'únic referent clar que teníem en punta ja que el Rodolfo baixava massa al mig del camp a rebre la pilota. A mi no m'ha semblat que el gallo hagués jugat malament, ja entraran les ocasions de gol, però si no es creen ni de miracle marcarem.

Totalment dacord amb tu birri  :clap
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 08 de Gener de 2006, 21:19:28 pm »
Cert que Gallo s'ha sapigut desmarcar, cert que quan s'ha fet el cambi em perdut l'unic referent ofensiu, cert que almenys a sapigut crear ocasions pero es que el que a fallat no es pot fallar MAI!!!!!!! i ten dones compte quan veus que acaba el partit i has perdtu 2 punts que ara mateix ens tindrien fora del descens i ens donarien una certa tranquilitat per a tota la setmana.
Si en un partit que tens 6-7 clares ocassions com avui no marques cap gol dificilment guanyarem partits, no sempre tenim un Cañadas marcant gols de fora del area o de falta ni sempre tindrem al Juanma salvant-nos a l'ultima jornada.... aixi que falta un 9. ( i que consti que criticar a Gallo no vol dir defensar a Orife que avui no a creat cap ocasió i a sigut un centrecampista +).

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #23 el: 08 de Gener de 2006, 21:25:17 pm »
el gallo avui las a tingut i no las a aprofitat, i ja estic cansat de escoltar sempre el mateix d la seva tecnica i nose que...si fos un davanter com a de ser aquella tan clarisima davant el porter la envia dins, perque quan a duplat el porter no savia si posarla dintre o un pase al company que vingues desde enrere...jo confio en que jugui l'orife desde el principi, nomes que sigui 2 o 3 partits pero poder-ho veura-ho....
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #24 el: 08 de Gener de 2006, 21:46:32 pm »
Yo la verdad k no sea la solucion fixar a otro delantero , tendremos k tener mas paciencia a ver si empiezan los goles , lo unico k e visto k tanto como se le criticava a Orife hoy se a demostrado k Gallo es igual d "bueno" k el sevillano :laugh: :scut

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #25 el: 08 de Gener de 2006, 21:59:53 pm »
La llastima que jo crec que le millor davanter era el Madrigal i l'han deixat marxar

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #26 el: 08 de Gener de 2006, 23:08:20 pm »
La llastima que jo crec que le millor davanter era el Madrigal i l'han deixat marxar

I ara a veure on collons trobem nosaltres a un davanter  :-X
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 08 de Gener de 2006, 23:11:52 pm »
el gallo avui las a tingut i no las a aprofitat, i ja estic cansat de escoltar sempre el mateix d la seva tecnica i nose que...si fos un davanter com a de ser aquella tan clarisima davant el porter la envia dins, perque quan a duplat el porter no savia si posarla dintre o un pase al company que vingues desde enrere...jo confio en que jugui l'orife desde el principi, nomes que sigui 2 o 3 partits pero poder-ho veura-ho....

:ok

Jo tambe crec que a l'orife se li haurien de donar 2 o 3 partits de titular, vaja una miqueta de continuitat... i si no marca, tampoc perdem res, pq el "pollet" tampoc marca ni a l'Arc de St. Marti.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005