Bon dia, arlequinats i arlequinades!
Fa un parell de mesos que em vaig venir a viure a Sabadell i, tot i que ja seguia les andadures del club amb el rabillo de l'ull (la meva parella és d'aquí de tota la vida, encara que odia el futbol

), arran d'això vaig començar a seguir una mica més activament al CES i vaig descobrir també el Fòrum Arlequinat. Evidentment, una de les primeres coses que vaig fer en venir-me a Sabadell va ser anar a la Nova Creu Alta per la meva samarreta arlequinada. Només faltaria.
He d'admetre també un petit pecat, i és que vinc en condició de simpatitzant; a la cap i a la fi, aquest menda és de Logroño i, per tant, la terra em tira molt, tot i que això també m'ajuda a estimar i empatitzar més amb el Sabadell perquè, com ja sabeu, tant aquest club com el meu Logroñés hem viscut un any molt semblant i molt dolorós, malauradament amb el mateix desenllaç. Malgrat això, i tot que evidentment hagués preferit veure als dos clubs a Segona Divisió un any més, crec també que, amb tot, la Primera RFEF serà una lliga molt entretinguda (i molt dura), i pot ser molt bonic poder tornar per fi a l'estadi a animar a l'equip. Hem de continuar recolzant al CES, ara més que mai.
No us enganyaré, tinc poca idea de futbol, lo domino a "nivell d'usuari", però m'agrada molt seguir l'actualitat i els entresijos del club, i per això em dedicaré més a llegir-vos que a escriure.
Per la meva part res més. Un plaer conèixer-vos i, sobretot, molts ànims en aquests dies tan fotuts. No tinc cap dubte que el Centre d'Esports Sabadell tornarà més aviat que tard a on li correspon: al futbol professional. De fet, tinc els dits creuats per si sona la flauta i surt endavant l'opció que el Sabadell es quedi la plaça del Burgos. Serà un estiu molt movidito.
Salutacions! Aquí teniu un arlequinat més.