Autor Tema: visita de jugadores al ceip cifuentes  (Llegit 2257 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
visita de jugadores al ceip cifuentes
« el: 22 de Abril de 2005, 21:16:08 pm »
Me parece muy positivo que tariq y hammouch hayan ido de visita a la escuela ceip cifuentes a ver si asi se aproxima el club a los jovenes y se enganchan al equipo.  :yes:
Un 10 para quien lo haya organizado, ha sido muy buena idea.

Saludos al forum i visca el ce Sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: visita de jugadores al ceip cifuentes
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2005, 00:07:08 am »
Si, si... aixo esta be, molt be.

La directiva podria propossar com a visita a les escoles, que un parell o tres de jugadors fessin una classe magistral de futbol en l'horari de gimnasia... logicament, els jugadors ens questio tindrien d'anar a entrenar-los vestits d'arlequinats.

Crec que aixo podria facilitar l'entrade a les escoles al CES, ja q ara s'han de buscar jornades o xerrades i d'aixo s'en fan poques.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #2 el: 23 de Abril de 2005, 01:15:45 am »
com ho sabieu?? On ha sortit la noticia?? L'acte ho han organitzat el director del col·legi i l'albert tomas. A l'entrevista que li vam fer a sabadelldeportiva.t k va sortir la idea, i com era el meu ex colegi.. :P No he pogut anar, pero m'han fet fotus i m'han explicat com m'ha anat (el meu germà encara es petitó i va a primaria) Han estat una hora l'albert tomas, el tariq i l'ivan contestant les preguntes dels nanus, rollo roda de premsa, despres han signat autografs, i a l'anar-se, han fet algun q altre pase amb els nens. Ah, i an sortejat alguna samarreta i pilota firmada per tots els jugadors de l'equip. Crec q es una bona iniciativa, i des d'aki felicito a l'albert tomàs, i l'animo a q continui per la resta de colegis de la ciutat. S'ha de fer aficio, i s'ha de komensar des d'abaix!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
COLLONUT
« Respondre #3 el: 23 de Abril de 2005, 02:45:52 am »
Això s'hauria de fer a totes les escoles de SBD que els nanos els seus idols no sigui el Ronaldo, ni Ronaldinhos que els seus idols sigui GENIS, TARIQ DOT ETC ETC i el seus colors siguin  :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 23 de Abril de 2005, 12:47:10 pm »
És una bona iniciativa! :scut :scut :scut :scut :scut
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #5 el: 27 de Abril de 2005, 00:02:32 am »
Jo voldria demanar q si algu coneix a algun director d'escola de la ciutat, que parli amb ell de la possibilitat de fer una xerrada als nanus per part dels jugadors del SBD i que li doni el telefon i el fax de les oficines (93 723 13 05 el telefon i 93 723 80 88 el fax, si no vaig errat, pq ho estic dient de memòria  :angel: ) I el mateix, pero a la directiva arlequinada. Anar enviant fax als col·legis de la ciutat per oferir-vos a fer aquestes xerrades. Que no quedi en un fet aillat aixo del cole Cifuentes, sino que es repeteixi a d'altres coles. Crec que seria una bona idea. Repartir entrades i aixo entre la canalla = fer nova afició de futur = portar més gent al camp (pares)

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #6 el: 27 de Abril de 2005, 08:36:13 am »
Benvolguts:

El motiu q'entri a aquest apartat del forum, es per fer pales, q'el club esta elaborant un programa per participar al marc de l'iniciativa que la Regiduria de Cultura realitza sota el projecte "Ciutat i Escola", el nostre programa consisteix amb visites a escoles de la ciutat per fer xerrades o clinics, les visites las faran jugadors i tecnics, viisites a l'estadi a on a part de la visita guiada s'els explicara l'historia del nostre club i l'entrega d'entrades als col·legis q'hi partcipin per assistir a partis a la NCA.

Salutacions

Andreu Gil

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #7 el: 27 de Abril de 2005, 11:41:48 am »
Molt bona idea ;) Felicitats!! Les visites guiades a l'estadi es una bona idea, per fer arribar el sentiment sabadellenc a la canalla. Aixo ho fan a Can Barça, per exemple, i els nens es tornen bojos de pensar que estan al mateix lloc des d'on surten els jugadors i tal.