Autor Tema: Sabadell - Osasuna promesas ( Diumenge 3 de Setembre a les 21:30 )  (Llegit 2735 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:Sabadell - Osasuna promesas ( Diumenge 3 de Setembre a les 21:30 )
« Respondre #20 el: 04 de Setembre de 2023, 09:52:12 am »
Desproposit absolut. Partit horrible en el que els jugadors no han sabut en tot el partit a què jugaven. Fallada defensiva de torn i mig camp inexistent. Per exemple, el gol de la victòria ve del passe d’un defensa directe al Manel en un moment que tots els jugadors feien la guerra pel seu compte. Que la victòria no ens tapi els errors de l’entrenador.
També em pregunto que és el que li veieu tots a Astals. Per jugar al mig del camp no és només còrrer, és agafar la pilota i repartir-la amb criteri, això jo jo ho he vist.  A la primera part ha anat perdudíssim al mig del camp i a la segona sí que ha estat millor, el noi li posa ganes però per jugar a segons quina categoria fa falta qualitat, no només còrrer.

Com a mínim +3 i moooooolt a millorar.

Mare meva ni amb l’épica ens alegrem.
Segons tu en l’última jugada del partit hariem d’haver triangulat, donat un cop d’esperò, haver fet 3 bicicletes i donar-li al devanter centre a l’àrea perque es pixés a dos jugadors més el porter…
Doncs has vist molt poc futbol, l’última jugada s’ha de jugar així, com tota la vida, amb una centrada a l’àrea per si es caça un cop de cap o hi ha un rebuig, però ni això, Manel fa un autèntic golarro, amb un control de crack i una definició que no acostumem a veure per casa nostra.
I del tema Astals, quan tenim un migcentre tècnic, fi, amb visió i colocació (Altimira), per cert com Guruzeta jugant a 1a divisió), no ens agrada i quan el tenim guerrer que es parteix la cara per l’escut, va perdudissim pel camp, a quina categoria et creus que hi som perque juguí Astals, doncs som a la 3a categoria del futbol Espanyol.

Estem a la jornada 3, molt a millorar SI, PERÒ DEIXEM TREBALLAR D’UNA VEGADA A QUI S’HO VA GUANYAR SALVANt-NOS EL CUL LA SEGONA VOLTA PASSADA.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 04 de Setembre de 2023, 09:54:45 am »
Desproposit absolut. Partit horrible en el que els jugadors no han sabut en tot el partit a què jugaven. Fallada defensiva de torn i mig camp inexistent. Per exemple, el gol de la victòria ve del passe d’un defensa directe al Manel en un moment que tots els jugadors feien la guerra pel seu compte. Que la victòria no ens tapi els errors de l’entrenador.
També em pregunto que és el que li veieu tots a Astals. Per jugar al mig del camp no és només còrrer, és agafar la pilota i repartir-la amb criteri, això jo jo ho he vist.  A la primera part ha anat perdudíssim al mig del camp i a la segona sí que ha estat millor, el noi li posa ganes però per jugar a segons quina categoria fa falta qualitat, no només còrrer.

Hi ha una serie de jugadors que semblen deus de l'Olimp només per les ganes que hi posen o perque son bones persones.

El top és Pedro Capó a qui si no tractes com Iniesta o Cruiff, sembla que ets mal arlequinat

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
« Respondre #22 el: 04 de Setembre de 2023, 09:57:44 am »
Como hemos jugado?? Da la sensacion ya de que somos serios para la liga o hemos tenido suerte?

Un despropòsit, partit horrible, formació horrible. Sens ha aparegut la verge sense saber com. Però  jugant així no podem competir, hem de millorar molt...
0sti jo no estic gens d'acord.
La primera part ha estat clarament nostre i la segona part ha estat repartida.
Coincideixo que la primera finestra de canvis no ha estat encertada però en general hem competit be, tot i que penso que el mes just hagues estat un empat.

La primera part la hem jugat a que no passi gaire cosa i fer centrades laterals que no ha rematat ningú.

Hem marcat d'estrategia (Pau Resta) i per un error de la defensa + definició de crack (Manel.

Ells han generat més sense tenir tant la pilota i sort d'Ortolà que n'ha tret un parell que anaven cap a dins.

Hi ha moltíssima feina a fer.

La part bona és que tot i això hem sumat +3

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #23 el: 04 de Setembre de 2023, 10:20:10 am »
Hi ha molt molt a millorar. Content per l'extàsis del gol a l'últim minut, pero així no anirem enlloc. Està clar que hi ha molt marge per millorar i tenim molts jugadors nous, però segueixo pensant que la formació no ens beneficia. Ahir clarament es va veure que no hi havia mig del camp. L'equip estava partit en atac-defensa i era un despròposit.

Jugavem amb Gualda, únic migcamista i Astals. Que sí, et pot jugar a tot arreu i dona el 100%, però no és un migcampista. No es creava res. Era tot pilotada de la defensa a l'atac.
Per bandes, que es per on teoria has de desbordar jugant amb 2 carrilers, tampoc es va crear perill.

Veig a l'entrenador molt capficat amb aquest sistema i no trobo en què ens pot beneficiar.
Si tens una plantilla amb molta gent d'atac, osti, fot un equip més ofensiu, no deixis a Manel solíssim durant 80 minuts i juguis amb 5 defenses a casa contra l'Osasuna B....
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #24 el: 04 de Setembre de 2023, 12:34:28 pm »

Segons tu en l’última jugada del partit hariem d’haver triangulat, donat un cop d’esperò, haver fet 3 bicicletes i donar-li al devanter centre a l’àrea perque es pixés a dos jugadors més el porter…
Doncs has vist molt poc futbol, l’última jugada s’ha de jugar així, com tota la vida, amb una centrada a l’àrea per si es caça un cop de cap o hi ha un rebuig, però ni això, Manel fa un autèntic golarro, amb un control de crack i una definició que no acostumem a veure per casa nostra.
I del tema Astals, quan tenim un migcentre tècnic, fi, amb visió i colocació (Altimira), per cert com Guruzeta jugant a 1a divisió), no ens agrada i quan el tenim guerrer que es parteix la cara per l’escut, va perdudissim pel camp, a quina categoria et creus que hi som perque juguí Astals, doncs som a la 3a categoria del futbol Espanyol.

Estem a la jornada 3, molt a millorar SI, PERÒ DEIXEM TREBALLAR D’UNA VEGADA A QUI S’HO VA GUANYAR SALVANt-NOS EL CUL LA SEGONA VOLTA PASSADA.

A veure. Clar que m’alegro dels 3 punts. Lo de la última jugada és a modus d’exemple, crec que ho he escrit no? No podem jugar tot el partit a pilotasso, sense mig cap i cadascú a la seva bola. Ahir va sortir bé a l’última jugada i es va fer el que s’havia de fer però tot el partit no pots jugar així.
M’encantava Aguza (perfil que ara aniria perfecte) no Altimira que es va passar l’any al tran tran per no lesionar-se (si no m’equivoco en tot l’any 0 gols i un sol passe de gol).
Pel que fa al tema Astals dir -te que està molt bé que corri molt. Molt més que altres i què? Fem atletisme o futbol? Busquets no corria gaire i va ser campió del món.
Per cert sóc soci des del 1984 i he vist uns quants partits.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #25 el: 04 de Setembre de 2023, 12:57:07 pm »
Lo mejor los 3 puntos y sin lesionados pero queda trabajo por hacer
Astals incuestionable. Además de dejarse la vida corriendo como un atleta, tiene más técnica que otros jugadores que vienen con un caché alto, tenemos que aprender a valorar lo que tenemos en casa. Otra cuestión es que su posición sea la de 5 porque aunque recupere balones, en esa posición suelen haber jugadores altos y fuertes para pelear balones aéreos del portero contrario.
Respecto a la defensa de 5 estaría bien si hay algún central que rompa y se sume a medio campo en algunos momentos. Si los 3 centrales estan estáticos nos falta centro del campo. Yo probaría algún partido con defensa de 4. Teniendo la pólvora que tenemos arriba puede funcionar.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #26 el: 04 de Setembre de 2023, 13:05:42 pm »

Al gol de Osasuna no surt la pilota fora? dic perque si no marquem al 96´ estaríem tots medint la línea
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 190
« Respondre #27 el: 04 de Setembre de 2023, 13:12:57 pm »
Lo mejor los 3 puntos y sin lesionados pero queda trabajo por hacer
Astals incuestionable. Además de dejarse la vida corriendo como un atleta, tiene más técnica que otros jugadores que vienen con un caché alto, tenemos que aprender a valorar lo que tenemos en casa. Otra cuestión es que su posición sea la de 5 porque aunque recupere balones, en esa posición suelen haber jugadores altos y fuertes para pelear balones aéreos del portero contrario.
Respecto a la defensa de 5 estaría bien si hay algún central que rompa y se sume a medio campo en algunos momentos. Si los 3 centrales estan estáticos nos falta centro del campo. Yo probaría algún partido con defensa de 4. Teniendo la pólvora que tenemos arriba puede funcionar.

Totalmente de acuerdo, Astals fue ayer el mejor con la pelota a parte de la entrega y fisico que demostró aunque mejor de carrilero o de interior, en el medio junto con Gualda no sujetan al equipo.

Ese central podría ser Callejon, el rato que jugó de 5 mejoramos algo, los primeros 20 minutos de la segunda parte fue un autentico correcalles y errores impropios en el medio. Mi opinión es que Gualda no puede jugar de 6, el problema es que hay pocas alternativas, ayer Beitia ni jugó,Baena lesionado…lo tiene complicado el entenador, eso o apostar por Sander.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #28 el: 04 de Setembre de 2023, 14:45:35 pm »
El año pasado por estas fechas, yo me hacía cruces de como Astals podía estar jugando en esta categoría.Partido a partido me  convencido de que este chico tenía que jugar.
Conclusion  después de 50 años ,que más o menos puedo opinar de haber visto fútbol.Este chaval me recuerda a Marcelino que sin ser nada del otro mundo, por lo bien puestos que los tenía ,fue titular muchos años en el mejor At de Madrid e internacional.Y hoy me hago cruces que mis ojos vean a un tal Gabi en un Barcelona y además internacional cuando para mi gusto es inferior a nuestro “Chino”.
Ojalá tuviésemos tres o cuatro como él y además canteranos. :ejem

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #29 el: 04 de Setembre de 2023, 20:14:45 pm »

A veure. Clar que m’alegro dels 3 punts. Lo de la última jugada és a modus d’exemple, crec que ho he escrit no? No podem jugar tot el partit a pilotasso, sense mig cap i cadascú a la seva bola. Ahir va sortir bé a l’última jugada i es va fer el que s’havia de fer però tot el partit no pots jugar així.
M’encantava Aguza (perfil que ara aniria perfecte) no Altimira que es va passar l’any al tran tran per no lesionar-se (si no m’equivoco en tot l’any 0 gols i un sol passe de gol).
Pel que fa al tema Astals dir -te que està molt bé que corri molt. Molt més que altres i què? Fem atletisme o futbol? Busquets no corria gaire i va ser campió del món.

L’exemple amb una jugada així per mi no es l’idoni, però ara està millor explicat.
Estic d’acord que tot el partit no es pot jugar a pilotassos, tampoc crec que sigui la idea del míster.

Lo del final de treures la xorra, sense comentaris, si me la trec jo podria ofendre.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #30 el: 04 de Setembre de 2023, 21:21:34 pm »

L’exemple amb una jugada així per mi no es l’idoni, però ara està millor explicat.
Estic d’acord que tot el partit no es pot jugar a pilotassos, tampoc crec que sigui la idea del míster.

Lo del final de treures la xorra, sense comentaris, si me la trec jo podria ofendre.

Està clar que tu has vist més futbol que jo però es tracta de respectar l’opinió dels altres sense posar en dubte el futbol que he vist o no per tenir una opinió diferent a la teva. La xorra que dius tu del final és per treure’t de dubte de que no sóc un aficionat nouvingut si no que parlo amb un cert coneixement ( sempre a nivell d’aficionat). L’últim comentari teu sobra però suposo que t’agrada tenir la última paraula  :xin-xin

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #31 el: 05 de Setembre de 2023, 07:19:59 am »
Dir que Astals es millor que Gabi hauria de ser un delicte... Astals compleix i ha millorat bastant però poc més.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #32 el: 05 de Setembre de 2023, 10:29:25 am »
Dir que Astals es millor que Gabi hauria de ser un delicte... Astals compleix i ha millorat bastant però poc més.
querido Blayo:(todo lo que huele a arlequinado lo quiero y respeto).acabas de escribir dos opiniones muy subjetivas,de la misma forma que yo escribí ayer.
Para mi Astals paso de no valer para nuestro equipo a ser a día de hoy indispensable.Gabi (para mi)ha pasado de ser un jugador joven y muy respaldado a ser un jugador muy sobrevalorado y que de no jugar donde juega no acabaría un partido.He visto detalles a nuestro jugador, por ejem.el gol que nos regaló el año pasado que no se los veo al otro.Cosas que les unen,que le ponen muchos h****s, cosas que les diferencian, que Gabi tiene prensa.
De cualquier forma,yo solo quise ensalzar a nuestro jugador y seguir animándole. :xin-xin

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #33 el: 05 de Setembre de 2023, 10:49:04 am »
Astals te un gran problema, es un xicot normal i de la casa, per ser un crack millor ser un fantasma i  dir-se Astalhino.
Astals i 10 mes

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
« Respondre #34 el: 05 de Setembre de 2023, 17:30:05 pm »
Astals MVP del partit pels de Radio Sabadell amb un 62% dels vots.
Opinar qualsevol pot opinar el que sigui, tots portem un entrenador a dins, després estan les majories i per ultim els que saben més que nosaltres, tècnics, secretari tècnic i club que ja han dit que es prioritari renovar-lo.

Astals ens fa falta, no no es Gavi evidentment (jugadoràs per molt que Vella Creu Alta critiqui per jugar amb la samarreta que juga) però es el nostre “Gavi” el nostre “Lino”, el nostre “Tanco” o el nostre “Pallàs” actual.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
« Respondre #35 el: 05 de Setembre de 2023, 21:26:10 pm »
Astals MVP del partit pels de Radio Sabadell amb un 62% dels vots.
Opinar qualsevol pot opinar el que sigui, tots portem un entrenador a dins, després estan les majories i per ultim els que saben més que nosaltres, tècnics, secretari tècnic i club que ja han dit que es prioritari renovar-lo.

Astals ens fa falta, no no es Gavi evidentment (jugadoràs per molt que Vella Creu Alta critiqui per jugar amb la samarreta que juga) però es el nostre “Gavi” el nostre “Lino”, el nostre “Tanco” o el nostre “Pallàs” actual.

:clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #36 el: 06 de Setembre de 2023, 06:49:22 am »
No se a que esperamos para renovar al chino y meterle una clausula de 7 cifras.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 06 de Setembre de 2023, 08:03:25 am »
Jo no vaig poder veure el partit, ja que estava de viatge. Sols el vaig escoltar per la Ràdio, i no em va transmetre gaire tranquil·litat, però sí esforç. Vàrem cridar el gol final com a bojos, per això potser sembla més que vàrem gaudir més de la victòria...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat blow_sbd

• Infantil
  • Missatges: 293
« Respondre #38 el: 06 de Setembre de 2023, 18:17:39 pm »
Recordeu que es d'equip gran guanyar sense jugar bé. Como anira doncs quan estiguem bé i l'equip es conegui?

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #39 el: 06 de Setembre de 2023, 18:42:04 pm »
Justamente eso comentaba en el estadio. El año pasado si jugabamos bien, a veces empatabamos y perdiamos. Si jugabamos mal, nunca ganamos. Este año de momento ya tenemos la primera.