Desproposit absolut. Partit horrible en el que els jugadors no han sabut en tot el partit a què jugaven. Fallada defensiva de torn i mig camp inexistent. Per exemple, el gol de la victòria ve del passe d’un defensa directe al Manel en un moment que tots els jugadors feien la guerra pel seu compte. Que la victòria no ens tapi els errors de l’entrenador.
També em pregunto que és el que li veieu tots a Astals. Per jugar al mig del camp no és només còrrer, és agafar la pilota i repartir-la amb criteri, això jo jo ho he vist. A la primera part ha anat perdudíssim al mig del camp i a la segona sí que ha estat millor, el noi li posa ganes però per jugar a segons quina categoria fa falta qualitat, no només còrrer.
Com a mínim +3 i moooooolt a millorar.
Mare meva ni amb l’épica ens alegrem.
Segons tu en l’última jugada del partit hariem d’haver triangulat, donat un cop d’esperò, haver fet 3 bicicletes i donar-li al devanter centre a l’àrea perque es pixés a dos jugadors més el porter…
Doncs has vist molt poc futbol, l’última jugada s’ha de jugar així, com tota la vida, amb una centrada a l’àrea per si es caça un cop de cap o hi ha un rebuig, però ni això, Manel fa un autèntic golarro, amb un control de crack i una definició que no acostumem a veure per casa nostra.
I del tema Astals, quan tenim un migcentre tècnic, fi, amb visió i colocació (Altimira), per cert com Guruzeta jugant a 1a divisió), no ens agrada i quan el tenim guerrer que es parteix la cara per l’escut, va perdudissim pel camp, a quina categoria et creus que hi som perque juguí Astals, doncs som a la 3a categoria del futbol Espanyol.
Estem a la jornada 3, molt a millorar SI, PERÒ DEIXEM TREBALLAR D’UNA VEGADA A QUI S’HO VA GUANYAR SALVANt-NOS EL CUL LA SEGONA VOLTA PASSADA.