Autor Tema: Sabadell - SD Logroñés ( Dissabte 16 de Setembre a les 21:30 )  (Llegit 2929 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 629
Re:Sabadell - SD Logroñés ( Dissabte 16 de Setembre a les 21:30 )
« Respondre #40 el: 17 de Setembre de 2023, 16:51:57 pm »
Si jo fos l’accionista del club, posant diners de la meva butxaca, els jugadors que van jugar ahir no cobrarien en tot el mes, el partit es d’una vergonya de dimensions siderals. Que un equip jugant amb 10 mes de 60 minuts et pinti la cara i es pogues haver posat amb un 0-3 a favor, diu de lo indignes que son de portar la samarreta que porten i de cobrar per el que fan.

Responsabilitat del cos tecnic però lo dels jugadors no te nom.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #41 el: 17 de Setembre de 2023, 17:38:51 pm »
La verdad es que lo de pau resta en el primer gol no se entiende. Se evade de la jugada por completo.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 17 de Setembre de 2023, 21:13:41 pm »
Se puede echar la culpa a Miki Llado y seguramente será merecido, pero desde la pretemporada se está viendo que tenemos una plantilla totalmente descompensada, unos centrales que a campo abierto sufren muchisimo (de los centrales solo se salva de momento Pau Resta), solo hay que ver los dos goles ayer y la que sacó Ortola, un medio del campo que es un autentico agujero que hace ver inventos como Astals en el medio. Esta claro que hubo precipitación en fichar a Beitia y renovar a Baena. Y en la zona ofensiva, hay mucha más calidad que el año pasado, pero al final si el equipo no está equlibrado y es un correcalles te hace perder partidos como los de ayer.

Me quedó como aspecto positivo de ayer los minutos de Marc Domenech.

Aixó demostra que tot es veu de diferents formes segons ho miri.
Será broma lo de Domenech. Para mí de lo peor sobre el campo...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #43 el: 17 de Setembre de 2023, 21:37:35 pm »
La verdad es que lo de pau resta en el primer gol no se entiende. Se evade de la jugada por completo.

Es que deja de correr y ni hace intención de seguir la jugada! Una vergüenza! :rant:

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #44 el: 17 de Setembre de 2023, 23:27:59 pm »

Es que deja de correr y ni hace intención de seguir la jugada! Una vergüenza! :rant:

Acabo de veure el resum i millor em callo perquè la diria molt grossa. Només dir que quan abans ens desfem del Miki Lladó millor o pot ser una temporada infumable.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #45 el: 17 de Setembre de 2023, 23:30:20 pm »
Els primers 25 minuts (abans de l'expulsió) ens estaven fotent un bany!!! Ens tenien arreplegats al nostre area, tots els rebots els anaven a ells, i ens van poder marcar 2 gols facilment.
Tot el que va passar despres ve condicionat per l'expulsió.
El partit d'ahir, igual que el d'Osasuna (que la victoria no ens enlluerni) van ser dolentissims per part nostra.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #46 el: 17 de Setembre de 2023, 23:40:05 pm »
Miki Lladò no te experiencia, no entenc qui va ser el "lumbreras" que va decidir renovar-lo. Si no es guanya al Nàstic (l'empat no serveix) ha de ser fulminat. Amb els bons entrenadors que hi han al mercat qualsevol serà molt millor.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #47 el: 18 de Setembre de 2023, 09:32:49 am »
Com a dada curiosa, que no serveixi per tapar mals resultats, ens hem enfrentat en 4 jornades al 2on, 3er, 4rt i 5e
I el següent partit és a camp del 1er
No recordo cosa igual

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #48 el: 18 de Setembre de 2023, 10:03:05 am »
Hombre si nos dejamos puntos contra todos es normal que esten arriba  ;D

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #49 el: 18 de Setembre de 2023, 10:51:39 am »
Jo no tinc cap dubte que a finals de temporada el irun i logronyes estarán a la part baixa de la clasificació
Hem tornat !

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 776
« Respondre #50 el: 18 de Setembre de 2023, 20:08:29 pm »
Vaig veure el partit i veig diverses coses que no em van agradar.

- Massa jugadors de perfil similar i un engranatge que no acaba de rutllar.
- Jugadors massa passius en accions diferencialss (C Herrera, Ortolà, Pau Resta...)
- També uns quants que no saben a què jugar ni que fer amb la pilota.

* Crec que jugar amb aquest sistema no ajuda. Dissabte vaig veure desaparescut molts jugadors com Gualda, Astals, Baselga, Cristian Herrera...

Em van agradar en Callejón -era el qui intentava moure l'equip, crec-, Manel quan va sortir.

Nando García molt Oh, Ah però em sembla que no és el tipus de jugador que necessitem -la baixa de Javi Gómez sí que serà dolorosa-. Beitia, el donem descartat ja?

A veure sí rasquem a Tarraona, ànims i paciència i calma. Només són 4 jornades.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #51 el: 18 de Setembre de 2023, 20:48:00 pm »
Trobo absolutament indignant que en el primer gol i en l'altre mà a mà amb Ortolà de la primera part, la nostra parella de centrals es dediqués simplement a córrer al trote cochinero, demanant fora de joc, un cop els hi havien agafat l'esquena.

Deixo l'enllaç, segon 0:22 i 1:15... Com a jugador pots saber que no hi arribes, però a la jugada poden passar mil coses i tu has de ser allí, que ets professional!!! Lamentable. Espero que hi hagi un toc d'atenció important.

https://youtu.be/Wm3PutFB444?si=ytEBs-uAmUli6C3s

Aquest post és per emmarcar.

El 0-1 és perdre el temps demanant penal, perdre el temps demanant fóra de joc i encaixar el 0-1. És RIDÍCUL aquesta falta de concentració en un equip professional.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...