Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
No os preocupéis, seremos los resucitadores del Depor. Contra nosotros cojeran moral e irán para arriba
De moment el Deport ja ha esgotat les 450 entrades de la zona visitant i l'ampliarem. Almenys farem una mica de caixa...
Cita de: furia_sbd en 16 de Octubre de 2023, 20:26:31 pmDe moment el Deport ja ha esgotat les 450 entrades de la zona visitant i l'ampliarem. Almenys farem una mica de caixa... Només han guanyat un partit, però deuen veure molt clar que s'emportaràn els tres punts.
Cita de: visi en 17 de Octubre de 2023, 10:31:08 amCita de: furia_sbd en 16 de Octubre de 2023, 20:26:31 pmDe moment el Deport ja ha esgotat les 450 entrades de la zona visitant i l'ampliarem. Almenys farem una mica de caixa... Només han guanyat un partit, però deuen veure molt clar que s'emportaràn els tres punts.Tan claro como nosotros.Como tengan el día nos caen 3 o 4. Yo voy a ir por inercia pero os aseguro que si volvemos a dar autentica lastima como en los ultimos partidos no me ven mas el pelo, estoy cansado ya.
UD Rubí-Athletic Club en copa del Rey.Tendremos copa y equipo de primera en el Templo?Perdón por traer aquí algo que no es de nuestro forún,pero si fuese así quizás tendríamos alguna recompensa!!NO? Aupa Rubí!!
Es pot veure alguna banda en la distància?