Autor Tema: C.E.Sabadell - Deportivo de la Coruña ( Dissabte 21 d'Octubre a les 19:00 )  (Llegit 3930 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re:C.E.Sabadell - Deportivo de la Coruña ( Dissabte 21 d'Octubre a les 19:00 )
« Respondre #60 el: 22 de Octubre de 2023, 20:14:18 pm »
Ara en fred…

CREIEU QUE L’ARBITEATGE VA INFLUIR?

Sense perdre de vista el desastre, peró em dona q la campanya que van fer denunciant arbitratges anteriors els va funcionar.

Que n’opineu?
Potser que algun dia -per fi- deixem el bonisme i denunciem les moltes injusticies rebudes.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #61 el: 22 de Octubre de 2023, 20:38:28 pm »
Ara en fred…

Sense perdre de vista el desastre, peró em dona q la campanya que van fer denunciant arbitratges anteriors els va funcionar.

Que n’opineu?
Potser que algun dia -per fi- deixem el bonisme i denunciem les moltes injusticies rebudes.
Si, crec que un penal es va menjar clar...
Pero bueno, crec que aquest any tampoc està sent com anys enrere que ens treien més que donaven..
Visca el Sabadell!!

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #62 el: 22 de Octubre de 2023, 20:43:49 pm »
Com va dir el Miki a roda de premsa es venien temps convulsos pel CES... no em vull imaginar amb les males sensacions i el calendari que tenim per davant com podem estar d'aqui 3 o 4 setmanes  :sleep:
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #63 el: 22 de Octubre de 2023, 20:47:56 pm »
Com va dir el Miki a roda de premsa es venien temps convulsos pel CES... no em vull imaginar amb les males sensacions i el calendari que tenim per davant com podem estar d'aqui 3 o 4 setmanes  :sleep:
Supongo que este desde dentro sabe bastante y ve las cosas, ***** no es...
A mi ahora mismo me cuesta mucho no creer que bofill está ahi por ser amiguito de, creo que en el futuro la solución pasara por despedir al aprendiz de director deportivo y a su aprendiz de aprendiz de entrenador, pero claro, nos ponemos a media temporada a buscar un DD y un entrenador de garantías? Y quien lo hará? No tienen ni idea del area deportiva, parece mentira que Axel torres esté metido aqui.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #64 el: 22 de Octubre de 2023, 20:53:11 pm »
Ara en fred…

Que n’opineu?
Pero bueno, crec que aquest any tampoc està sent com anys enrere que ens treien més que donaven..

Algú ha vist les imatges? Q es veu?

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 191
« Respondre #65 el: 22 de Octubre de 2023, 21:22:03 pm »
Ara en fred…

Que n’opineu?

Algú ha vist les imatges? Q es veu?

Penalti molt clar de Jaime.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 964
« Respondre #66 el: 22 de Octubre de 2023, 21:44:08 pm »
Menció apart el Cornellà, amb una estructura més petita q la nostre, sense camp propi...i fent be les coses any darrera any...., tan costa fer ho be be aqui? avui un valuós empat a logroño...

Si, de acuerdo, pero tienen una cosa que aquí no hay, ellos tienen jugadores que siendo semiprofesionales se comportan y trabajan como verdaderos profesionales, en cambio aquí, los jugadores una vez que firman el contrato, se les olvida jugar por los colores y escudo que les paga, dejando mucho que hacer en el terreno de juego, ahí es donde está la gran diferencia entre un Club y otro, y aquí como de costumbre al final de temporada cada uno de estos jugadores cogerán su camino y si te vi no me acuerdo, pésimos como jugadores y más como personas que juegan con la historia de 120 años que a a todos estos jugadores les importa un pepino y juegan con los sentimientos de toda la familia arlequinada.

PD ya podremos cambiar los entrenadores que queramos, LOS UNICOS CULPABLES SON LOS JUGADORES.
como me  **** darte la razón
Los jugadores, desde hace un tiempo, cuando vienen a Sabadell, su rendimiento baja…
Baha, Tamudo, Guru, hasta el propio Altimira ha sido criticado.Esp no puede ser casualidad… por algun motivo vienen aquí a tomar un año sabatico… por qué será?

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #67 el: 22 de Octubre de 2023, 22:21:29 pm »
Quina enveja el Catellón quin equipaç, jugan de marevella i es deixen els collon..s al terra. En canvi quina pena el meu Sabadellcrec que aixó ja no s'arregla, tampoc estaria malament que la directiva treiés alguna nota de prensa o algo similar, sembla que no vagi amb ells...
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #68 el: 22 de Octubre de 2023, 22:41:43 pm »
Quina enveja el Catellón quin equipaç, jugan de marevella i es deixen els collon..s al terra. En canvi quina pena el meu Sabadellcrec que aixó ja no s'arregla, tampoc estaria malament que la directiva treiés alguna nota de prensa o algo similar, sembla que no vagi amb ells...

Cal preguntar-se que fa bé el Csstelló, dons

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #69 el: 22 de Octubre de 2023, 23:14:15 pm »

Cal preguntar-se que fa bé el Csstelló, dons

Lo primero, que su entorno le apoya totalmente, lo segundo que los jugadores son unos verdaderos profesionales y trabajan para conseguir un objetivo común, otra cosa es que al final lo consigan, pero por no intentarlo no será, aquí es todo al revés.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1158
« Respondre #70 el: 23 de Octubre de 2023, 00:43:39 am »
A mi ahora mismo me cuesta mucho no creer que bofill está ahi por ser amiguito de, creo que en el futuro la solución pasara por despedir al aprendiz de director deportivo y a su aprendiz de aprendiz de entrenador, pero claro, nos ponemos a media temporada a buscar un DD y un entrenador de garantías? Y quien lo hará? No tienen ni idea del area deportiva, parece mentira que Axel torres esté metido aqui.
Esa es una de las cosas que desde hace tiempo no entiendo. Nadie duda que Axel Torres es arlequinado por los 4 costados, pero no deja de ser un simple periodista (y encima especializado en fútbol internacional). No se hasta que punto forma parte de la toma de decisiones a nivel deportivo, pero ¿realmente es lo que necesitamos?

Si el objetivo a medio plazo es subir al futbol profesional (cosa que dudo aunque es lo que nos venden cada temporada) se deben buscar personas lo suficientemente preparadas en TODOS los cargos importantes del club.

Con un coordinador de Fútbol base haciendo de Director Deportivo, un socio-periodista haciendo de Conseller del área deportiva, un entrenador sin experiencia que venía a hacer sus pinitos en el filial ahora en el primer equipo,  etc... no vamos a ninguna parte.

Funcionamos como un club de Regional y así nos va.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #71 el: 23 de Octubre de 2023, 06:37:42 am »
Esa es una de las cosas que desde hace tiempo no entiendo. Nadie duda que Axel Torres es arlequinado por los 4 costados, pero no deja de ser un simple periodista (y encima especializado en fútbol internacional). No se hasta que punto forma parte de la toma de decisiones a nivel deportivo, pero ¿realmente es lo que necesitamos?

Si el objetivo a medio plazo es subir al futbol profesional (cosa que dudo aunque es lo que nos venden cada temporada) se deben buscar personas lo suficientemente preparadas en TODOS los cargos importantes del club.

Con un coordinador de Fútbol base haciendo de Director Deportivo, un socio-periodista haciendo de Conseller del área deportiva, un entrenador sin experiencia que venía a hacer sus pinitos en el filial ahora en el primer equipo,  etc... no vamos a ninguna parte.

Funcionamos como un club de Regional y así nos va.
Y tentando a la suerte ahí vamos a ir a parar.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #72 el: 23 de Octubre de 2023, 07:31:51 am »
Jo tb penso q si un periodista ha de pendre decisions esportives així ens va.Amb tota la seva bona voluntat però penso q no és la seva feina

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #73 el: 23 de Octubre de 2023, 10:57:28 am »
Increible tot plegat. PER QUE AQUESTES COSES NOMÉS PASSEN AQUI?
Qui mana realment al club?

Mireu, jo estic ja molt cansat de tot plegat. Any rere any així la veritat crec que hem baixo del barco després de 37 anys i mig. Quan algú es fa d’un equip es x algo i aquest algo (pit i collons) crec que fa molts anys q no es veu a Sabadell.

Fa temps que he perdut totalment la il•lusió, amb algun miniparentesi. Anirem a veure el Baxi Manresa que almenys ho intenta i de tant en tant dona alegries.

I ja em podeu sortir tots els picacolònies q repartiu carnets de bons arlequinats que ja us ho podeu confitar. Tinc la sensació des de fa temps que se’n foten de nosaltres.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1667
« Respondre #74 el: 23 de Octubre de 2023, 11:42:09 am »
Increible tot plegat. PER QUE AQUESTES COSES NOMÉS PASSEN AQUI?
Qui mana realment al club?

Mireu, jo estic ja molt cansat de tot plegat. Any rere any així la veritat crec que hem baixo del barco després de 37 anys i mig. Quan algú es fa d’un equip es x algo i aquest algo (pit i collons) crec que fa molts anys q no es veu a Sabadell.

Fa temps que he perdut totalment la il•lusió, amb algun miniparentesi. Anirem a veure el Baxi Manresa que almenys ho intenta i de tant en tant dona alegries.

I ja em podeu sortir tots els picacolònies q repartiu carnets de bons arlequinats que ja us ho podeu confitar. Tinc la sensació des de fa temps que se’n foten de nosaltres.

Estic totalment d'acord amb tu Kita, això ja cansa.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #75 el: 23 de Octubre de 2023, 12:11:37 pm »
Si ja cansa i molt
Avui sortiren dient a l arlequinat q a ja se tenir paciència, q ja guanyarem algún dia i q la directiva fa el q pot.
Ens donaran lliçons d arlequinats però cap crítica a la directiva ni cap intent d esbrinar q passa realment.
A vegades diuen q saben coses peró no lea poden dir com el tema d inversos...
Doncs si no poden no diguis res o és per fer- se l interesant o per posar la pastanaga al ruc( que som nosaltres) una vegada i un altre

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #76 el: 23 de Octubre de 2023, 12:35:57 pm »
Cada cop penso més en lo que Kitanovski ha defensat sovint al forum: intentar que el club caigui a mans dels socis i buscar recolzaments locals (sé que és dificil) pero tornar a la època Soteras una mica... buscar estabilitat econòmica i esportiva.

L'alternativa per pujar es tenir diners i fer un bon equip amb entrenador i això no ho tenim aquesta temporada o bé tenir la sort que amb uns jugadors justets facin un bon equip, entri la pilota i els resultats acompanyin amb una mica de sort com l'any de l'ascens passat al 2020.

I amb això no dic que no s'ha d'agrair al Calzada i cía, perque sense ells avui probablement estariem amb un club a regional però any rere any sembla el dia de la marmota, sense alicients per anar a l'estadi com altres temporades, que almenys, els jugadors lluitaven i es deixaven els collons al terra els 90 minuts.

Esperem poder salvar la categoria com sigui, i no ser un "zombie" com el Terrassa a Tercera..
Visca el Sabadell!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #77 el: 23 de Octubre de 2023, 14:01:35 pm »
Totalment d'acord amb kita
A casa anem a veure el futbol quan podem, per horaris de competició que tenim a casa també.
I la veritat, abans fèiem meravelles per arribar algun partit encara que fos a la 2a part, doncs des de la temporada passada, ja no fem aquestes meravelles.
Aquest passat dissabte podríem haver arribat començada la 2a part.
Un altre any hauríem anat sense dubtar, aquest dissabte no vam anar-hi.
Tinc un veí, soci de fa molts anys, que aquesta temporada no ha renovat cap carnet a casa.
Sempre anava de camping i tornava abans per veure el partit si era diumenge, ara ja passa i torna diumenge a la nit.
La gent es cansa de donar i donar i no rebre res.
I si ja parlem dels que vam comprar accions i les vam regalar a cost 0 per a facilitar una entrada de inversors nous que al final no s'ha dut a terme.... Ja és la pera

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #78 el: 23 de Octubre de 2023, 14:32:20 pm »
Totalment d'acord amb kita
A casa anem a veure el futbol quan podem, per horaris de competició que tenim a casa també.
I la veritat, abans fèiem meravelles per arribar algun partit encara que fos a la 2a part, doncs des de la temporada passada, ja no fem aquestes meravelles.
Aquest passat dissabte podríem haver arribat començada la 2a part.
Un altre any hauríem anat sense dubtar, aquest dissabte no vam anar-hi.
Tinc un veí, soci de fa molts anys, que aquesta temporada no ha renovat cap carnet a casa.
Sempre anava de camping i tornava abans per veure el partit si era diumenge, ara ja passa i torna diumenge a la nit.
La gent es cansa de donar i donar i no rebre res.
I si ja parlem dels que vam comprar accions i les vam regalar a cost 0 per a facilitar una entrada de inversors nous que al final no s'ha dut a terme.... Ja és la pera

D´això se n´ha de parlar més.  Començant per convocar una Junta per revocar aquests acords.

Jo veig una Directiva amb molt poca il.lusió, perquè realment desitjen trobar un inversor i marxar. Afegim la coneguda falta de soltura en l´àrea esportiva.

En quant als estaments tècnica, òbviament més verds que un full d´enciam.

Insisteixo en la falta de comunicació, que normal no ho és......amb Joan Soteras i el seu doble ascens, això no passava, sense oblidar la feina de Miquel Arroyos, que va mantindre l´equip a Segona B amb certa comoditat i aprop d´ascendir en els anys 2001 i 2003 i això sense cap ajut.

No oblidem tampoc determinats secretaris tècnics de l´època com García Llamas, que va muntar un gran equip a Tercera, en un temps rècord, després de descendir.

Una feina destacadíssima de Calzada en els àmbits mercantil, social i d´estabilitat institucional, però sempre faltant algo a l´àrea esportiva.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #79 el: 23 de Octubre de 2023, 15:10:24 pm »
D' això de les accions s ha parlat poc.
Voleu dir q no ens van pendre el pèl?
Ells no expliquen res i els "periodistes"tampoc pregunten,no sigui q s enfadin