Autor Tema: Barça Atlètic - Sabadell (Dissabte 11 de Novembre a les 17:30 )  (Llegit 10196 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
  • Gènere: Masculí
Barça Atlètic - Sabadell (Dissabte 11 de Novembre a les 17:30 )
« el: 06 de Novembre de 2023, 00:03:38 am »
Un altre partit complicat amb un rival de la part alta de la classificació, a veure com ens en sortim.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Tornarem a ser grans!!!
Re:Barça Atlètic - Sabadell (Dissabte 11 de Novembre a les 17:30 )
« Respondre #1 el: 06 de Novembre de 2023, 04:31:58 am »
Derrota i roda de prensa de 40 pulsacions... No passa rés li donem 15 partits més a l'entrenador d'alevins que tenim.
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #2 el: 06 de Novembre de 2023, 06:09:58 am »
Os admiro a los que vayais a ver la humillación culé a nuestro equipo. De verdad que os admiro.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #3 el: 06 de Novembre de 2023, 08:03:47 am »
“El Johan sempre es un camp complicat”
“Ens esperavem més fred i que rodés més la pilota”
“L’equip millora, només es questio de temps que entri la pilota”

:happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #4 el: 06 de Novembre de 2023, 10:28:28 am »
A partir del minut 70 l'equip ha competit, l'àrbitre es una cosa que no podem controlar...
Els jugadors estat molt compromesos, ara estan molt fotuts però estan molt units i es veuen capaços de tirar-ho endevant...
Tenim una plantilla equilibrada i compensada i només és qüestió de paciéncia...
Ens hem de quedar amb les coses que hem fet bé que han sigut moltes...
 :visca :visca

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #5 el: 06 de Novembre de 2023, 12:17:09 pm »

Algú creu que es treurá algo del JC?
Jugadors hi creuen?
Entrenador ho creu?
Afició?

PACIENCIA ?
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #6 el: 06 de Novembre de 2023, 12:21:52 pm »
Si, algo treurem, encara que sigui un infart.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #7 el: 06 de Novembre de 2023, 12:56:18 pm »
Els niñatos aquells sempre ens tenen ganes, fa l'impresio que ens pintaran la cara,i sabeu qui marcarà,no?
Hem tornat !

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #8 el: 06 de Novembre de 2023, 13:17:26 pm »
Els niñatos aquells sempre ens tenen ganes, fa l'impresio que ens pintaran la cara,i sabeu qui marcarà,no?

Pau Víctor, la pregunta es quants
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #9 el: 06 de Novembre de 2023, 23:38:53 pm »
Os admiro a los que vayais a ver la humillación culé a nuestro equipo. De verdad que os admiro.

Malauradament, no crec que hi vagin més que quatre gats.

El Barça ve de guanyar quatre partits seguits. Lo millor que ens pot passar arribats a aquest punt és que ens pintin la cara de valent, perquè ja cansa tanta excusa. No té ni cap ni peus aquesta situació.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #10 el: 07 de Novembre de 2023, 08:44:10 am »
Si perdem és perquè s'ha permès i volgut al no fer res al respecte.

Si vols fer un canvi no facis sempre el mateix, deia Einstein

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #11 el: 07 de Novembre de 2023, 09:02:16 am »
Jo dissabte vaig a veure el Morabanc Andorra vs Baxi Manresa, hi veig més opcions.
En condicions normals no dubtaria.

M’he tret carnet de bàsquet peró de futbol no, ho considero una presa de pél. I que jo pensi aixó que no em conec ni les normes de bàsquet…

I em dol reconéixer peró no veig gaire possibilitat de puntuar, peró moltes de que ens caigui un bon carro…

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #12 el: 07 de Novembre de 2023, 09:05:58 am »
Jo dissabte vaig a veure el Morabanc Andorra vs Baxi Manresa, hi veig més opcions.

M’he tret carnet de bàsquet peró de futbol no, ho considero una presa de pél. I que jo pensi aixó que no em conec ni les normes de bàsquet…

I em dol reconéixer peró no veig gaire possibilitat de puntuar, peró moltes de que ens caigui un bon carro…

Et paguen algo els del baxi manresa? Ho dic perque ho has dit com 15 vegades en els ultims missatges teus.
A nosaltres poc ens importa el baxi manresa, es un forum del CE SABADELL.
Gràcies.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #13 el: 07 de Novembre de 2023, 09:49:03 am »

Et paguen algo els del baxi manresa? Ho dic perque ho has dit com 15 vegades en els ultims missatges teus.
A nosaltres poc ens importa el baxi manresa, es un forum del CE SABADELL.
Gràcies.

Ho he dit potser tres vegades, no més.
Imagina la destrempera que porto, i es com quan se’t cauenna terra molts anys d’afició.

Lo del Bàsquet Manresa es per que les seves formes i actitud són les que em van enganxar a ser del Sabadell ara fa casi 40 anys. Un caràcter que ens diferenciava i que fa massa anys que, excepte moments puntuals, s’ha esfumat.

Si perds la essència, acabaràs perdent a la afició.

Fa temps que dic que potser, si es sap gestionar bé, un descens podria ser una passa enrere per tonar a començar. Cada dia crec més que si no tenim un bon mecenes al darrera (s’ha parkar de xinessos, anglessos, italians i americans, casi res peró res), la millor opció es comprar barat el club a 2aRFEF i que sigui dels socis, conjuntament una espècie de fundació de l’esport sabadellenc. I que junts ajuntament i socis tirem endavant el club seguint el model aleman. No li veig gaires més opcions.

Som a Catalunya i no tenim cap mena d’ajut d’institucions públiques i de privades molt justeta, i lo del Girona és un negoci que durarà mentre sigui negoci. Per aixó només veig aquesta solució.

Molt pitjor impossible, xq per inercia seriem un club potent a 2rfef i mitjanet a 1arfef.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 07 de Novembre de 2023, 10:41:16 am »
Te entiendo y comparto tú mensaje kitanovsky, digo que, en la década de los sesenta y setenta y varias más, se daba eso que dices, tanto que el CE Sabadell FC, era respetado en todo el territorio nacional, fueron muchas temporadas en 1ª y 2ª A y, los jugadores tenían el espíritu deportivo de dar el 100% y más, ahora hace un par de décadas ese sentimiento dentro de la plantilla se ha ido evaporando y hoy ya no queda nada de eso, al caso de que hay jugadores que están compitiendo y se paran dando la oportunidad al adversario de conseguir marcar gol, eso es imperdonable y no se puede justificar de ninguna de las maneras, eso ya ha ocurrido en varias ocasiones como digo esta temporada, por eso digo que los culpables de la situación son los jugadores que son los que están en el terreno de juego, aunque el cuerpo técnico no está exento de esa culpabilidad.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #15 el: 07 de Novembre de 2023, 10:53:17 am »
Falta actitud,concentració i posar el què s'ha de posar. Moltes paraules en xarxes socials i poc rendiment en el camp. Cada setmana ens marquen per errades defensives i no son capaços de xutar a portar.
No veieu que és impossible guanyar un sols partit? Ni un tant sols.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #16 el: 07 de Novembre de 2023, 13:15:35 pm »
Te entiendo y comparto tú mensaje kitanovsky, digo que, en la década de los sesenta y setenta y varias más, se daba eso que dices, tanto que el CE Sabadell FC, era respetado en todo el territorio nacional, fueron muchas temporadas en 1ª y 2ª A y, los jugadores tenían el espíritu deportivo de dar el 100% y más, ahora hace un par de décadas ese sentimiento dentro de la plantilla se ha ido evaporando y hoy ya no queda nada de eso, al caso de que hay jugadores que están compitiendo y se paran dando la oportunidad al adversario de conseguir marcar gol, eso es imperdonable y no se puede justificar de ninguna de las maneras, eso ya ha ocurrido en varias ocasiones como digo esta temporada, por eso digo que los culpables de la situación son los jugadores que son los que están en el terreno de juego, aunque el cuerpo técnico no está exento de esa culpabilidad.

I, a més, no tot son diners. Mira el Cornellà o fins i tot Manresa o Cerdanyola a 2rfef i sense socis ni massa social.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #17 el: 07 de Novembre de 2023, 13:48:17 pm »

Ciertamente nunca he encontrado, dentro del territorio, nadie que hablara mal del C.E.Sabadell y siempre ha sido un equipo que ha despertado más bien simpatías, por su peculiar indumentaria.

Precisamente, y para mantener esto, evitemos innovaciones raras con la camiseta y esencialmente, procuremos no arrastrarnos por los terrenos de juego y hacer el ridículo semana sí y semana también. 

Y si, puede parecer absurdo, pero una fusión con el Cornellá crearía sinergias interesantes. (en la situación actual).
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #18 el: 07 de Novembre de 2023, 14:07:06 pm »

Ciertamente nunca he encontrado, dentro del territorio, nadie que hablara mal del C.E.Sabadell y siempre ha sido un equipo que ha despertado más bien simpatías, por su peculiar indumentaria.

Precisamente, y para mantener esto, evitemos innovaciones raras con la camiseta y esencialmente, procuremos no arrastrarnos por los terrenos de juego y hacer el ridículo semana sí y semana también. 

Y si, puede parecer absurdo, pero una fusión con el Cornellá crearía sinergias interesantes. (en la situación actual).

no me gustaría nada todo aquello que hiciera cambiar el estatus del Club, y una fusión con cualquier otro Club, en los tiempos actuales no seríamos los mismos, tan difícil es encontrar a alguien que nos pueda llevar a un proyecto serio y volver al fútbol profesional sin problemas, modelo Eibar, Villarreal, Getafe, Leganés y como no el Girona, lo que eran y lo que son, clubs que andaban por tercera y regional y verlos en la actualidad hay que trabajar para encontar algo parecido, experimentos lo mínimo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #19 el: 07 de Novembre de 2023, 15:00:36 pm »
ni de broma vull fusionar-me amb cap equip