Jo dissabte vaig a veure el Morabanc Andorra vs Baxi Manresa, hi veig més opcions.
En condicions normals no dubtaria.
M’he tret carnet de bàsquet peró de futbol no, ho considero una presa de pél. I que jo pensi aixó que no em conec ni les normes de bàsquet…
I em dol reconéixer peró no veig gaire possibilitat de puntuar, peró moltes de que ens caigui un bon carro…
Et paguen algo els del baxi manresa? Ho dic perque ho has dit com 15 vegades en els ultims missatges teus.
A nosaltres poc ens importa el baxi manresa, es un forum del CE SABADELL.
Gràcies.
Ho he dit potser tres vegades, no més.
Imagina la destrempera que porto, i es com quan se’t cauenna terra molts anys d’afició.
Lo del Bàsquet Manresa es per que les seves formes i actitud són les que em van enganxar a ser del Sabadell ara fa casi 40 anys. Un caràcter que ens diferenciava i que fa massa anys que, excepte moments puntuals, s’ha esfumat.
Si perds la essència, acabaràs perdent a la afició.
Fa temps que dic que potser, si es sap gestionar bé, un descens podria ser una passa enrere per tonar a començar. Cada dia crec més que si no tenim un bon mecenes al darrera (s’ha parkar de xinessos, anglessos, italians i americans, casi res peró res), la millor opció es comprar barat el club a 2aRFEF i que sigui dels socis, conjuntament una espècie de fundació de l’esport sabadellenc. I que junts ajuntament i socis tirem endavant el club seguint el model aleman. No li veig gaires més opcions.
Som a Catalunya i no tenim cap mena d’ajut d’institucions públiques i de privades molt justeta, i lo del Girona és un negoci que durarà mentre sigui negoci. Per aixó només veig aquesta solució.
Molt pitjor impossible, xq per inercia seriem un club potent a 2rfef i mitjanet a 1arfef.