Autor Tema: Barça Atlètic - Sabadell (Dissabte 11 de Novembre a les 17:30 )  (Llegit 10201 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
  • Gènere: Masculí
Re:Barça Atlètic - Sabadell (Dissabte 11 de Novembre a les 17:30 )
« Respondre #40 el: 10 de Novembre de 2023, 10:26:03 am »
I ara l’Andorra de Basquet que no vol vendre més de 300 entrades a l’afició del Bàsquet Manresa, us sona d’algo…?

Pots deixar de parlar del basquet manresa? Es un altre ciutat i un altre esport, siusplau.

Forum del CE SABADELL.

Perdó, només volia dir-vos que alló que ens van fer de no voler donar gaires entrades al darrer partit a Andorra, també passa al bàsquet. Només aixó.

Em sento molt avergonyit d’haver-ho dit Militu. Em sap molt greu en serio. No m’ho podré perdonar mai.
Doncs ja ho saps, cara a la pared i reza tres pares nostres i dues aves Marías, i després ego te absolvo a peccatis tuis

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #41 el: 10 de Novembre de 2023, 10:36:45 am »
I ara l’Andorra de Basquet que no vol vendre més de 300 entrades a l’afició del Bàsquet Manresa, us sona d’algo…?

Pots deixar de parlar del basquet manresa? Es un altre ciutat i un altre esport, siusplau.

Forum del CE SABADELL.

Perdó, només volia dir-vos que alló que ens van fer de no voler donar gaires entrades al darrer partit a Andorra, també passa al bàsquet. Només aixó.

Em sento molt avergonyit d’haver-ho dit Militu. Em sap molt greu en serio. No m’ho podré perdonar mai.

Entens que en un forum del CE SABADELL on es parla del FC BARCELONA B - CE SABADELL  d' aquesta setmana no pinta res el teu comentari?

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #42 el: 10 de Novembre de 2023, 10:50:10 am »

Forum del CE SABADELL.

Entens que en un forum del CE SABADELL on es parla del FC BARCELONA B - CE SABADELL  d' aquesta setmana no pinta res el teu comentari?

Entenc que hi ha una gent de forum que es més tolerant i que mai et dirà gaire res, i altres que esteu a la que salta, intransigents de mena.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #43 el: 10 de Novembre de 2023, 12:08:21 pm »
Si perdem al camp del farsa,que perderem,vol dir q foterem fora Jaume Milà,bofill,angel...?Aixo vol dir q ja tenim triats els substituts o q a partir del dilluns seguint la nostra improvització habitual,començarem a mirar q hi ha al mercat?
Hem tornat !

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #44 el: 10 de Novembre de 2023, 12:30:39 pm »
Si perdem al camp del farsa,que perderem,vol dir q foterem fora Jaume Milà,bofill,angel...?Aixo vol dir q ja tenim triats els substituts o q a partir del dilluns seguint la nostra improvització habitual,començarem a mirar q hi ha al mercat?

Es una situació molt complicada si es cert que no tenim ni cinc.
I com bé van dir, sense comprar el club no espero que ningú inverteixi res.

També crec que amb els mateixos jugadors i un entrenador motivador amb tàctiwues totalment diferents, ho podem redreçar perfectament.

Demà m’espero qualsevol resultat, peró el més lògic es perdre.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #45 el: 10 de Novembre de 2023, 12:46:55 pm »
Home, de fet hi han 2 plantejaments...no tenim un duro, continuem igual,no fitxem al hivern,baixem a segona RFEF i ja veurem....o l'altre es q algú es rasca la butxaca,posa calers i es canvia la parcel·la esportiva, s'intenta salvar (q tampoc et dona la certesa que sigui així) i continues a la categoría.
Que surt mes car?
Hem tornat !

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #46 el: 10 de Novembre de 2023, 13:08:37 pm »
jo els penjaria a tots del travesser aviam si així empatem 0-0
penjar ja m'enteneu....no amb una corda lligada al coll eh, no fotem, que siguin dolents no vol dir que els hi desitjem cap mal

els que dieu que no hi ha un duro, que ja he llegit varis comentaris, creieu que pot anar lligat?
si fos així, en Cristian Herrera no acabaria plorant no? se li enfotria perdre dic jo

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #47 el: 10 de Novembre de 2023, 14:54:18 pm »
Perderem segur i continuarem perdent. Única solució canvi d’entrenador i posar algú que en sàpiga una mica i si no hi ha diners (que crec que és l’excusa per justificar que no en saben més) doncs a veure si convencem al Lino o al Roberto si fa falta.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #48 el: 10 de Novembre de 2023, 15:40:51 pm »
Da igual si perdemos seguimos con el entrenador, estoy bastante seguro, no veo a esta gente echando al entrenador, vamos a acabar esta serie de partidos contra equipos en teoria de la parte de arriba y despues a rezar a ganar a los Tarazona, Teruel, etc... y va a ser asi. Asi que a intentar ganar porque si pensamos que lo van a echar si perdemos en el Mini vamos apañados.

• Secretari Tècnic
« Respondre #49 el: 10 de Novembre de 2023, 16:03:46 pm »
Perderem segur i continuarem perdent. Única solució canvi d’entrenador i posar algú que en sàpiga una mica i si no hi ha diners (que crec que és l’excusa per justificar que no en saben més) doncs a veure si convencem al Lino o al Roberto si fa falta.
O el David Pirri, el Manolo González i el Chango Fernández que els tenim aquí a prop...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #50 el: 10 de Novembre de 2023, 16:08:52 pm »
Tampoc vull creure que esperin a perdre 15 partits seguits per veure que alguna cosa no funciona.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #51 el: 10 de Novembre de 2023, 16:10:57 pm »
O el David Pirri, el Manolo González i el Chango Fernández que els tenim aquí a prop...
Doncs no serian mals candidats.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

• Secretari Tècnic
« Respondre #52 el: 10 de Novembre de 2023, 17:55:41 pm »
📡 Roda de premsa de Gerard Bofill prèvia al #BarçaAltèticSabadell:

🎙️ Gerard Bofill: “Estem molt centrats en guanyar demà. Tenim baixes i recuperem jugadors, així estem preparats en funció d’aquestes característiques i del rival”

🎙️ “Són moments d’estar units, creure-hi, confiar i estar tots junts. Hem de ser valents i deixar de perdre els partits abans de jugar-los. Hem de treure el nostre caràcter”

🎙️ “El @fcbarcelonab té baixes aquesta setmana, però també la passada. Tot i això, l’equip que presentaran demà estarà ple de titulars”

🎙️ “Som una plantilla jove, amb talent i que pot sortir beneficiada amb aquests partits. Tinc la confiança i la seguretat que podrem treure els tres punts i donar una alegria a l’afició”

🎙️ “Entenem que no estem en el nostre millor moment de confiança, però hem de deixar de victimitzar-nos i començar a creure en nosaltres d’una vegada. Un cop fem aquesta passa endavant, començarem a guanyar més partits”

#EscollimElSabadell

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #53 el: 10 de Novembre de 2023, 19:02:28 pm »
A veure si, finalment, és veritat

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #54 el: 10 de Novembre de 2023, 21:12:04 pm »
Doncs no serian mals candidats.

L'opció Pirri podria ser bastant interessant.  Aquí va fer molts punts i va tranquilitzar bastant l'ambient.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #55 el: 10 de Novembre de 2023, 22:11:57 pm »

Descarta Manolo González que es 2on entrenador del Lugo, mà dreta de Munitis
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Connectat mss

• President
« Respondre #56 el: 10 de Novembre de 2023, 22:17:20 pm »

I segueixo pensant que un Mánix Mandiola amarrategui es a día d'avui la millor opció
No crec que sigui tan car ja que per ell també es un bon escaparat per tornar a demostrar el que ja ha fet an altres llocs
Fins i tot es podría pactar un gran % del sou a conseguir la permanència i si no, que costes lo que un Bofill

• Secretari Tècnic
« Respondre #57 el: 10 de Novembre de 2023, 22:22:25 pm »

Descarta Manolo González que es 2on entrenador del Lugo, mà dreta de Munitis
No company, el Manolo gonzalez que dic és el que va jugar amb nosaltres i després va anar al Sporting de Gijón, que també va ser entrenador del Badalona, el que està amb Munitis es Manolo Sánchez
« Darrera modificació: 10 de Novembre de 2023, 22:25:33 pm per o rei marañon »

Connectat mss

• President
« Respondre #58 el: 10 de Novembre de 2023, 22:34:13 pm »
Tens raó en Manolo Sánchez Lugo, lapsus
Pero m'estic fent un lio, Manolo González ex entrenador del Badalona et refereixes al actual entrenador del Espanyol B?

• Secretari Tècnic
« Respondre #59 el: 10 de Novembre de 2023, 22:38:13 pm »
Tens raó en Manolo Sánchez Lugo, lapsus
Pero m'estic fent un lio, Manolo González ex entrenador del Badalona et refereixes al actual entrenador del Espanyol B?
ara sóc jo qui s'ha fet el lío, aquest manolo González no va entrenar al Badalona, es va retirar jugant al Badalona, efectivament el Manolo González que dius tu es el que hi ha al espanyol
El Manolo González que dic jo es el que va anar al Gijón junt amb Herrera