Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: mss en 10 de Novembre de 2023, 22:34:13 pmTens raó en Manolo Sánchez Lugo, lapsusPero m'estic fent un lio, Manolo González ex entrenador del Badalona et refereixes al actual entrenador del Espanyol B?ara sóc jo qui s'ha fet el lío, aquest manolo González no va entrenar al Badalona, es va retirar jugant al Badalona, efectivament el Manolo González que dius tu es el que hi ha al espanyolEl Manolo González que dic jo es el que va anar al Gijón junt amb Herrera
Tens raó en Manolo Sánchez Lugo, lapsusPero m'estic fent un lio, Manolo González ex entrenador del Badalona et refereixes al actual entrenador del Espanyol B?
Que os sembla l'alineació pel partit d'avui?
hola companys, teniu so a ràdio sabadell?
Cita de: JOSE ARLEKINAT en 11 de Novembre de 2023, 16:57:16 pmhola companys, teniu so a ràdio sabadell?Jo no company
Cita de: jaume en 11 de Novembre de 2023, 16:49:17 pmQue os sembla l'alineació pel partit d'avui?m'agrada que juga viladys manel i ferrera bona davantera
Avui surt amb l'equip i sistema que la majoria reclamavem, si guanyem ja ens poden donar el carnet de entrenador a tots, sí perdem quedarem tots retratats.Crec que avui guanyarem i serà el punt de partida per a noves victories.Vamos !!!!