Autor Tema: Sabadell - Lugo ( Diumenge 19 de Novembre a les 16:00 )  (Llegit 3810 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell1903

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re:Sabadell - Lugo ( Diumenge 19 de Novembre a les 16:00 )
« Respondre #40 el: 19 de Novembre de 2023, 18:11:03 pm »
Falten 2 defenses centrals, cada centrada a l area del Sabadell ha estat per un del Lugo. Ortola tampoc surt be amb els punys. Falta un pivot de contencio  i el Sander (quin tros de jugador) ha de jugar a dalt doncs te ultim pase. Herrera no el pot canviar mai,  ell i Astals son el millor que tenim
Sobren varis jugadors del darrera,  entrenador i comisio esportiva en la seva totalitat, cap ha jugat ha futbol ni amateur ni professional.
Per mi la comisio esportiva es la principal responsable, els jugadors fan el que poden pero entre que estan mal dirigits i hi han deficiencies greus veig dificil la permanencia si no es fan canvis aviat, i aquest secretari tecnic , per mi es "mas de lo mismo"

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1300
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #41 el: 19 de Novembre de 2023, 18:11:25 pm »
Ya estamos en 2 RFEF por mi que no se gasten dinero en traer a Oscar Cano y dejen a Bofill. 7 puntos a final de temporada y abahorrar para la siguiebte. VERGÜENZA DE EQUIPO :rant:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #42 el: 19 de Novembre de 2023, 18:11:48 pm »
Jo al Bofill li donava 4 partits més. És precipitat canviar-lo  :thumbsup:

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #43 el: 19 de Novembre de 2023, 18:15:54 pm »
Jo al Bofill li donava 4 partits més. És precipitat canviar-lo  :thumbsup:

I tant es un estratega de primera...i fa uns canvis collonuts  :rant: :rant:

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #44 el: 19 de Novembre de 2023, 18:24:22 pm »
Ana Naves sale escoltada del estadio, esta semana un aspirante a presidente del estado español entraba al congreso por la puerta de atrás.

Esta mujer ya se "invento" una agresión feminista por parte de un grupo del gol norte.

Dije la semana pasada que nuestra crisis esta por encima de un entrenador, y casos como esta escolta a una directiva que, precisamente, no tiene nada que ver con lo deportivo, dicen mucho de lo mal que se hacen las cosas en la directiva.

Insisto, ya la semana pasada dije que esto iba mas allá de un cambio de entrenador, y entre prensa, prensa infiltrada y charlatana en la directiva y dirigentes narcisistas, así nos iba.

Se supone que esta semana entra dinero y hay cambios, entrara Oscar Cano de entrenador y haremos un mercado de invierno anticipado.
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2023, 18:37:52 pm per elnenpetit »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #45 el: 19 de Novembre de 2023, 18:34:44 pm »
0 de 21, tots els equips ens pinten la cara, portin a qui portin aquesta vegada serà molt difícil evitar el descens, em costa de creure en miracles.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

elnenpetit

• Visitant
« Respondre #46 el: 19 de Novembre de 2023, 18:45:01 pm »
0 de 21, tots els equips ens pinten la cara, portin a qui portin aquesta vegada serà molt difícil evitar el descens, em costa de creure en miracles.

10 partidos necesitamos para retomar nuestra situación, haremos HONOR a los grandes del foro que siempre han dicho que falta menos para salvar la categoría.

Peor año que este creo que no lo hemos vivido, quien quiera defenderlo esta en su derecho, pero lo importante que sea con realismo y no con formas pusilánimes (0stias, ya se hablar).

Por cierto, el CES no permite que sus jugadores hagan comentarios después del partido.  :malament
« Darrera modificació: 19 de Novembre de 2023, 18:47:44 pm per elnenpetit »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 19 de Novembre de 2023, 19:06:58 pm »
A 5mn del final, corner a favor nostre, rematadors nostres 3. Casi seguent jugada, falta lateral a favor del Lugo,rematen quants? 6 jugadors.
No senyors no es cosa dels jugadors només, es cosa de qui els entrena. I de la directiva per enfonsar-nos.

O sea, que en los últimos minutos estos jugadores no saben tirar a puerta y la culpa la tiene el entrenador. venga ya, y espabilen de una vez con estos jugadores ni a 2ª RFEF.

No es culpa de los jugadores, es culpa de la dirección deportiva, por tener una plantilla descompensadisima donde no tenemos ni un medio central y lo de Baena y Beitia y el medio del campo es de miedo.

Y lo de Bofill es de traca, como quitas a Cristian Herrera y Domenech en el min 65. , en fin.

Entrenador, es va canviar un. Direcció esportiva, estan en procés de canvi... i si el problema el tenim en qui s'ocupa de prendre les decisions esportives a la directiva?

Jaume Milà en Futbol base era competent, però l'hem cremat pujant al primer equip.

Al final, en alguns punts claus, més que amor als colors, cal professionalitat i capacitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #48 el: 19 de Novembre de 2023, 19:13:50 pm »
Ana Naves sale escoltada del estadio, esta semana un aspirante a presidente del estado español entraba al congreso por la puerta de atrás.

Esta mujer ya se "invento" una agresión feminista por parte de un grupo del gol norte.

Dije la semana pasada que nuestra crisis esta por encima de un entrenador, y casos como esta escolta a una directiva que, precisamente, no tiene nada que ver con lo deportivo, dicen mucho de lo mal que se hacen las cosas en la directiva.

Insisto, ya la semana pasada dije que esto iba mas allá de un cambio de entrenador, y entre prensa, prensa infiltrada y charlatana en la directiva y dirigentes narcisistas, así nos iba.

Se supone que esta semana entra dinero y hay cambios, entrara Oscar Cano de entrenador y haremos un mercado de invierno anticipado.

Estoy leyendo entre líneas que una persona se merece tenir que ser escoltada porque no se qué? Me da vergüenza tener que compartir club con energúmenos que intentan utilizar la violencia y la intimidación.

Desconnectat rumove

• Infantil
  • Missatges: 190
« Respondre #49 el: 19 de Novembre de 2023, 19:21:25 pm »
A 5mn del final, corner a favor nostre, rematadors nostres 3. Casi seguent jugada, falta lateral a favor del Lugo,rematen quants? 6 jugadors.
No senyors no es cosa dels jugadors només, es cosa de qui els entrena. I de la directiva per enfonsar-nos.

O sea, que en los últimos minutos estos jugadores no saben tirar a puerta y la culpa la tiene el entrenador. venga ya, y espabilen de una vez con estos jugadores ni a 2ª RFEF.

No es culpa de los jugadores, es culpa de la dirección deportiva, por tener una plantilla descompensadisima donde no tenemos ni un medio central y lo de Baena y Beitia y el medio del campo es de miedo.

Y lo de Bofill es de traca, como quitas a Cristian Herrera y Domenech en el min 65. , en fin.

Entrenador, es va canviar un. Direcció esportiva, estan en procés de canvi... i si el problema el tenim en qui s'ocupa de prendre les decisions esportives a la directiva?

Jaume Milà en Futbol base era competent, però l'hem cremat pujant al primer equip.

Al final, en alguns punts claus, més que amor als colors, cal professionalitat i capacitat.

Aquest és el veritable origen de les males decisions, qui pren les decisions esportives a la directiva, en aquest cas: Bruno Batlle, Axel Torres i suposo que el president.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
« Respondre #50 el: 19 de Novembre de 2023, 19:30:17 pm »
Oficial,Bofill destituit...era necessari lo d'avui? una vergonya mes

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #51 el: 19 de Novembre de 2023, 19:31:21 pm »
Nadie entiende porque bofill ha continuado este partido. Que pasa que nadie mas tenía carnet de entrenador o que?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #52 el: 19 de Novembre de 2023, 19:32:07 pm »
A mi sincerament em sap greu per Bofill, ho dic de debó, sí a mi demà m'ofereixen entrenar al Sabadell també acceptaria, fins i tot gratis. El problema es del directiu que ha pres la decissió de oferir un càrrec d'alta responsabilitat a una persona que no està preparada.
Pel que fa al partit, algunes centrades laterals que ningú rematava, 70 minuts de " falsa sensació" de domini fins que l'entrenador ha decidit carregar-se el joc interior amb els canvis i Munitis ho ha aprofitat.
Confiem que el nou mister trobi la tecla adecuada però ara mateix les sensacions són pèsimes, anem últims per mèrits propis.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
« Respondre #53 el: 19 de Novembre de 2023, 19:33:01 pm »
L'únic miracle que pot passar, es que es faci com el Cartagena l'any que estàvem a segons A, ara que verlo mercat dHivern, canviar mig equip, perquè canviant només l'entrenador no es farà res.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
« Respondre #54 el: 19 de Novembre de 2023, 19:33:59 pm »
A mi sincerament em sap greu per Bofill, ho dic de debó, sí a mi demà m'ofereixen entrenar al Sabadell també acceptaria, fins i tot gratis. El problema es del directiu que ha pres la decissió de oferir un càrrec d'alta responsabilitat a una persona que no està preparada.
Pel que fa al partit, algunes centrades laterals que ningú rematava, 70 minuts de " falsa sensació" de domini fins que l'entrenador ha decidit carregar-se el joc interior amb els canvis i Munitis ho ha aprofitat.
Confiem que el nou mister trobi la tecla adecuada però ara mateix les sensacions són pèsimes, anem últims per mèrits propis.

Aquest senyor que dius es Axel...i Rosende es unaltre amic seu,espero que amb aquest li sorti be la jugada

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #55 el: 19 de Novembre de 2023, 19:55:33 pm »

Estoy leyendo entre líneas que una persona se merece tenir que ser escoltada porque no se qué? Me da vergüenza tener que compartir club con energúmenos que intentan utilizar la violencia y la intimidación.

Con tú mensaje estoy alarmado, que "sientes vergüenza por compartir Club con energúmenos que intentan utilizar la violencia e intimidación",  sobre todo aquello de "escoltada porque no se que" pregunto eso fue hoy o en tiempo pasado? y la semana pasada en el Congreso que paso? no creo yo que el aspirante a Presidente llevara la camiseta y escudo del CE Sabadell FC, y el resto del comentario de elnenpetit que te dice que te cuenta? realmente es para tirarse al río y nadar un poco.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat moisbd

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #56 el: 19 de Novembre de 2023, 20:06:33 pm »

Con tú mensaje estoy alarmado, que "sientes vergüenza por compartir Club con energúmenos que intentan utilizar la violencia e intimidación",  sobre todo aquello de "escoltada porque no se que" pregunto eso fue hoy o en tiempo pasado? y la semana pasada en el Congreso que paso? no creo yo que el aspirante a Presidente llevara la camiseta y escudo del CE Sabadell FC, y el resto del comentario de elnenpetit que te dice que te cuenta? realmente es para tirarse al río y nadar un poco.

Llevo semanas pidiendo por aquí y por otros canales intentando saber porque tanta animadversión de algunas personas hacia Anna Naves, nadie de los que literalmente piden si salida del club nunca ha sido claro. Y ahora leo entre líneas en un mensaje que si se inventó una agresión "feminista" y que si sale escoltada es porque algo ha echo mal ... en fin yo con personas así no quiero compartir Club, lo siento

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #57 el: 19 de Novembre de 2023, 20:13:29 pm »
La derrota de hoy estaba más que descontada, lo dije el martes y se veía venir.
No destituyeron a Bofill, porque entiendo que primero se quería destituir a Milà, traer a Rosende para seguir con el orden lógico de las decisiones y así, de paso, se le daba una última oportunidad a Bofill y se le ahorraba al nuevo entrenador, con apenas tres entrenamientos, una más que previsible derrota hoy contra el Lugo.

Ahora sólo espero que esta noche se cese a Bofill, se consiga convencer a Óscar Cano para que este mismo martes dirija el entrenamiento y consiga hacer magia para ganar el próximo partido. Y el Teruel es rival propicio, es ahora o nunca.

Y sinceramente, creo que remontar, costará; pero algo tengo claro, con Miki era difícil y con Bofill imposible; pero creo que con un entrenador con cara y ojos, algo se mejorará y creo que si acertamos con el entrenador, nos dará para salvarnos.

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #58 el: 19 de Novembre de 2023, 20:14:05 pm »
Sembla que ja han fet fora al Bofill. Un entrenador que ha estat una presa de pèl, que mai havia d’haver entrenat al nostre equip. Un error majúscul i una destitució incompresiblement tardana que potser s’acavarà pagant molt cara.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #59 el: 19 de Novembre de 2023, 20:15:18 pm »

Llevo semanas pidiendo por aquí y por otros canales intentando saber porque tanta animadversión de algunas personas hacia Anna Naves, nadie de los que literalmente piden si salida del club nunca ha sido claro. Y ahora leo entre líneas en un mensaje que si se inventó una agresión "feminista" y que si sale escoltada es porque algo ha echo mal ... en fin yo con personas así no quiero compartir Club, lo siento

Para empezar, esta persona a la que se hace referencia creo que es miembro de la Junta del Club, y lo que quiere dar a entender el compañero elnenpetit es la información que da algún medio de la Ciudad de Sabadell sobre otros asuntos y, cuando el Club necesita apoyo ese medio parece que no existe, por eso es, creo yo, lo de la semana pasada en el Congreso, que realmente no tiene nada que ver con el Club, y creo que eso de la escolta no habrá sido hoy, quizás en su día, cuando el hace mención al presunto invento de una agresión por seguidores del Gol Nord, que si habría sido informado por ese medio, nada más un saludo.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia