Apreciats companys foreros:
El 19 de Març del 2005 ens vàrem traslladar a aquest fòrum, que abans de les Xarxes Socials, era el punt de trobada de tots els arlequinats. En ell hem patit descensos, celebrat ascensos, ens hem conegut amics i hem fet quedades, desplaçaments, amistosos, moltes coses.
Però tot té un inici i un final.
Actualment, el webmaster té un negoci i no es pot ocupar del fòrum, i la resta de X-Men's un viu a l'estranger, l'altre està casat i viu fóra, l'altre ha sigut mare i per últim quedo jo, que amb els meus negocis, estic saturat de feia.
Això ha provocat una caiguda en l'atenció al fòrum i desgraciadament alguns han aprofitat per a deixar-se anar amb missatges faltant al respecte a altres usuaris o companys del fòrum. O vacil·lar a l'administració.
Unit també a que els senyors de miHosting ens han augmentat de 100.91€ fins a 204.49€ IVA inclòs, en un any el preu del seu servei, i que a pesar d'intentar parlar amb ells per a canviar aquest servei i passar a un de més bàsic, no hem rebut cap tipus de resposta.
Hem resistit crisis, pressions d'alguna penya, pressions de la directiva i pressions polítiques, però al final, un seguit de circumstàncies i els anys de desgast, fan que possiblement, Diumenge, 26 de Novembre de 2023, serà possiblement l'últim dia que ens podrem llegir.
Salutacions des de l'administració.
Us estimem.