Tenint en compte l´interès que una sèrie de participants de la Lliga de Porres m´han mostrat per que aquesta continui, al margen de les circunstàncies que afectin al Fòrum en general, podem anar planificant, però ens hem de moure depresa.
Reiterant que l´objectiu ha de ser disposar de "Blog" i així pot tardar algunes dies o setmanes en fer-se efectiu, anem a buscar mecanismes transitoris:
OPCIO A
Creo un arxiu amb els e.mails de tots el que volgueu participar. Em passeu els pronòstics per correu electrònics i jo us envio les classificacions a tots el que estigueu en la base d´usuaris. Quan hi hagi jornada de 5 punts, pronòstic de la posició final o jornada de Copa, és a dir qualsevol circunstància extraordinària, jo us envio e.mail amb caràcter previ, informant de l´"event" i per que tingueu temps de pronosticar.
OPCIO B´
Grup de Whatssap, és potser més informal, però permet una visualització complerta. Per altra part, també hi ha gent que vol un cert anonimat.
Quina opció us agrada més? Com veieu, només es necessita una informació exacta i complerta dels e.mails i/o whatssap, i el joc podria anar evolucionant amb normalitat.