PÁ L´ANTE, tú!!! Aquest crec que ha de ser a partir d´ara el nostre estat d´ànim i la nostra actitud. Endavant, sense miraments. Deixem enrera d´una punyetera vegada històries negatives que res aporten i tant de mal estan fent al nostre Sabadell.
Montes, Vílchez, Martínez, etc, etc, això és PASSAT. Proposo mirar endavant, deixar-nos de mirar enrera. Obrim finestres, que entri aire fresc, deixem sortir els mals rotllos, deixem que es purifiqui l´aire, respirem fons, cordem-nos bé els cinturons i cap endavant!!!
El sr.Bonet em transmet molt bones sensacions, crec que aquell vestuari respirarà molt millor. La disciplina militar, com ja vaig dir en un altre post, al Perejil!! Això és un club de futbol, format per persones. Jo, he renovat il.lusions, crec amb fermesa amb el nou tècnic, doncs crec que aportarà aquella serenitat, calma i coherència, sobretot coherència, que tantíssima falta ha fet en aquest club. Crec que més que un entrenador, necessitem un psicòleg, una persona que parli amb els jugadors, que no els escridassi i els falti constantment el respecte (com feia el tinent coronel Montes, i això ho se de bona font), que li trobi un lloc, per fi, al David Medina, que jugui amb els jugadors al seu lloc i no fent més experiments, que en definitiva, fagi sentir als jugadors que poden tirar això endavant. Crec que de tant repetir que són dolents, ells s´ho han acabat creïent també.
Continuo pensant que un equip que juga amb Cañadas (quin golarrrooo el d´ahir), Orife (ha tornat per fer-nos feliços), Iván Díaz o Juanma Cruz, és pràcticament impossible que perdi la categoria. A poc que el sr.Bonet trobi una idea de joc, un esquema i apliqui simplement, el sentit comú, aquest equip, per nassos, ha d´anar cap amunt i amb força. Tenim un bon equip, però que per raons X que em nego a seguir debatent fins a l´any que bé, no ha funcionat. Crec que la pressió acumulada, els mal rotllos continuats i per tant, la manca de serenitat al club han fet impossible un millor rendiment esportiu. És cert que a alguns jugadors els ha fallat l´actitud, però en general, crec que senzillament, encara no haviem trobat la persona que els aïllès d´aquest clima de pressió asfixiant, que els fes confiar en ells mateixos i que els donés unes pautes de joc mantingudes en el temps.
Lo dit, fora els mal rotllos, recuperem la il.lusió per aquest equip, remem tots en una mateixa direcció, fem força i ningú ens podrà parar. Confio plenament en una segona volta de traca i mocador. Tenim jugadors per fer-la, a la m**** la tristesa, a la m**** la mala maror, a la m**** els follons extra-esportius. Tornem a parlar de futbol, animem al nostre equip i fem pinya fins al final. Som el Sabadell! I segur, que farem callar a molta gent. Tenim un estadi maravellós, és com el vi, amb els anys guanya, tenim la millor afició de Segona B, dit per la premsa de Can Fanga, ara només falta que Orife, Gallo, Cruz o Cañadas es trobin sobre el camp i.... A disfrutar!!!Si senyor!!!Que ja toca!!! Ànims i lo dit, pá l´ante!!!!!!!!!!
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!