José Luis Montes s'ha acomiadat de l'afició arlequinada en una roda de premsa celebrada al Gran Hotel Verdi, a l'eix Macià. L'ex entrenador del Centre d'Esports Sabadell se'n va dolgut perquè ''tenia molt interés en tirar la situació endavant''. Amb el caràcter dur que l'ha caracteritzat des de la seva arribada, Montes ha carregat contra el president Antonio Larrossa i el gerent Albert Tomàs. ''No estan a l'alçada per dirigir un club com el Centre d'Esports Sabadell'', ha assegurat. També ha lamentat les formes com l'han cessat. El tècnic segovià només ha estat 86 dies al capdavant del projecte arlequinat. És l'etapa més curta en una banqueta en tota la seva carrera esportiva.
Sobre la seva destitució, el de Segòvia ha dit que encara no entén perquè l'han fet fora. ''Segons vaig entendre, les meves declaracions als mitjans de comunicació m'han sentenciat. No crec que digués res fora de lloc. Torno a explicar que no volia al porter Urko Pardo, perquè no ens interessaven les seves característiques, i ja estava firmat''. En aquest sentit ha afegit: ''Sóc un entrenador independent i no m'agrada que m'imposin res. Es comença per un fitxatge i t'acaben influïnt en l'alineació i en el sistema de joc''. També ha explicat: ''Vaig tenir una conversa telefònica amb el president Larrossa i vaig entendre que la meva bona relació professional amb Joan Martínez i José Vílchez també havia influït en la meva sortida''.
Montes ha insistit: ''Estava en sintonia amb el club, i en tot moment he pensat en l'equip i en la situació econòmica delicada que està vivint l'entitat''. Així mateix ha assenyalat: ''Vam planejar 17 entrenaments durant les vacances de Nadal i els jugadors gairebé no han tingut festa. Tot pensant en l'evolució de l'equip i en pujar posicions a la classificació''. Finalment Montes ha insinuat: ''No em sorprèn que el nou entrenador del Sabadell sigui proper a l'Albert Tomàs''. El seu ajudant en aquesta aventura, Joaquim Arroyos ha comparegut al costat de Montes i també s'ha mostrat dolgut.