Autor Tema: dures kritikes de jose luis montes  (Llegit 1142 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
dures kritikes de jose luis montes
« el: 04 de Gener de 2006, 16:16:51 pm »
 José Luis Montes s'ha acomiadat de l'afició arlequinada en una roda de premsa celebrada al Gran Hotel Verdi, a l'eix Macià. L'ex entrenador del Centre d'Esports Sabadell se'n va dolgut perquè ''tenia molt interés en tirar la situació endavant''. Amb el caràcter dur que l'ha caracteritzat des de la seva arribada, Montes ha carregat contra el president Antonio Larrossa i el gerent Albert Tomàs. ''No estan a l'alçada per dirigir un club com el Centre d'Esports Sabadell'', ha assegurat. També ha lamentat les formes com l'han cessat. El tècnic segovià només ha estat 86 dies al capdavant del projecte arlequinat. És l'etapa més curta en una banqueta en tota la seva carrera esportiva.

Sobre la seva destitució, el de Segòvia ha dit que encara no entén perquè l'han fet fora. ''Segons vaig entendre, les meves declaracions als mitjans de comunicació m'han sentenciat. No crec que digués res fora de lloc. Torno a explicar que no volia al porter Urko Pardo, perquè no ens interessaven les seves característiques, i ja estava firmat''. En aquest sentit ha afegit: ''Sóc un entrenador independent i no m'agrada que m'imposin res. Es comença per un fitxatge i t'acaben influïnt en l'alineació i en el sistema de joc''. També ha explicat: ''Vaig tenir una conversa telefònica amb el president Larrossa i vaig entendre que la meva bona relació professional amb Joan Martínez i José Vílchez també havia influït en la meva sortida''.

Montes ha insistit: ''Estava en sintonia amb el club, i en tot moment he pensat en l'equip i en la situació econòmica delicada que està vivint l'entitat''. Així mateix ha assenyalat: ''Vam planejar 17 entrenaments durant les vacances de Nadal i els jugadors gairebé no han tingut festa. Tot pensant en l'evolució de l'equip i en pujar posicions a la classificació''. Finalment Montes ha insinuat: ''No em sorprèn que el nou entrenador del Sabadell sigui proper a l'Albert Tomàs''. El seu ajudant en aquesta aventura, Joaquim Arroyos ha comparegut al costat de Montes i també s'ha mostrat dolgut.   

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: dures kritikes de jose luis montes
« Respondre #1 el: 04 de Gener de 2006, 16:20:56 pm »
Normal que hagi fet aquestes declaracions ami en sembla una mica violenta la manera en que l'han distituit però crec que en Montes no hi quadrava molt que diguem.

Creieu que amb el nou entrenador canviaràn les coses?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat arlekinat100%

• Infantil
  • Missatges: 127
« Respondre #2 el: 04 de Gener de 2006, 16:32:39 pm »
Avui he escoltat l'anotador mitjdia, i segons JL Montes, ell deia que digues el que digues, Urko ja estava fixat, i que ell no tenia ni dret ni vot a opinar sobre els fixatges etc etc.
Si aixo es veritat, crec que aquest home va fer be criticant aquest fixatge. A mi almenys no m'agradaria tenir un jugador a la meva disposicio que no m'agrades, ja que no contaria amb ell...

Desconnectat dume

• Infantil
  • Missatges: 223
« Respondre #3 el: 04 de Gener de 2006, 16:37:55 pm »
personalmen a  mi no m agradava pero .. .m sap greu de la ,manera k lan destituit xk ian moltes maneres de destituir a ntrenadors ,, i aquesta no es la manera kom ve diu l arlekinat si es sert kom el montes diu no m agradaria treballar axi i auria un momen k faria akestes declarasions sobre akell porter

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #4 el: 04 de Gener de 2006, 17:45:45 pm »
Lo que es cierto es que entrenando 17 sesiones en estas semanas no se puede decir que el entrenador no esta implicado con el sabadell ya que es practicamente el unico club que a entrenado tantos dias.

Desconnectat manolo

• Aleví
  • Missatges: 64
  • ANDA QUE NO
« Respondre #5 el: 04 de Gener de 2006, 17:53:55 pm »
tendriamos que hacer una campaña en contra de albert tomas , antes de que nos bajen a tercera

si quiere hacer esperimentos que se vaya a reus
 :ko :ko :ko :ko

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #6 el: 04 de Gener de 2006, 23:10:20 pm »
...si quiere hacer esperimentos que se vaya a reus...

Ejem, ejem... este post es tuyo?

"por que no se puede quedar como primer entrenador manolo fernandez ?
  no seria mas rentable para el club una persona que es de la casa y que por lo menos ha visto muchos partidos esta temporada de club?
  o es que a caso manolo no esta capacitado para la categoria ?
  a lo mejor tenemos un " DEL BOSQUE " y aun no se han enterado!"

(Veure subforum PRIMER EQUIP -> "MANOLO FERNANDEZ")

I despres parles TU d'evitar experiments?? Lo del bon Sr. Manolo Fernandez, amb tots els meus respectes, no seria un experiment?? jo crec que si.

Salut i Republica ;)
« Darrera modificació: 04 de Gener de 2006, 23:19:52 pm per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 05 de Gener de 2006, 23:34:23 pm »
Ole, ole y ole por Montes. Asi me gusta, sin callarse nada. Suerte alli donde vayas, como minimo que tengas una directiva que escuxe...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #8 el: 06 de Gener de 2006, 12:02:55 pm »
Doncs a mi em sembla de covards, disparant per l'eskena. Si ja ho havia dit tot pq segons ell deia les coses clares no sé què havia de criticar ja. Que marxi i punt, no calia remoure més m**** ni tirar cap pedreta dient lo de cornellà i després no explicaro. Si senyors, akest era el montes q deia a la cara tot el q pensava... doncs jo no l'aplaudeixo.    :ko