Mal regust avui, tot i què, he sentit -com veig vosaltres també-, una gama de sensacions d'eufòria i de decepció. En un partit d'aqnades i tornades, amb toma i daques -perdó per si erro escribint-; crec que ha sortit perdent Óscar Cano.
Hem controlat -més o menys i d'aquella manera, no era un control gaire notori-, el partit fins la sortida d'en Carles Salvador -he vist que tenia groga- però no era dia per Domènech sino per posar a Baerna i intentar posar pausa i tenir el control, era l'única forma de fer-ho. Després els canvis de Vladys i Abde -si no vaig errat- ens han sentenciat al no res. Tenir a Manel allà fins al 80' tanto i nosaltres sense poder fer res, ha estat un cop dur.
Per adobar-ho tot, la defensa ha tornat a ser la "de antaño", m'ha fet molta por ja què es veia que estaven sobrepassats i, en una nova pifia, ens han condemnat. Tot i això, gràcies a que hem sumat 1p i continuem focalitzats. Potser els ha pesat mentalment aquest fet als nanus.
Coses a destacar.
- Vladys m'ha semblat gana en algún moment i no sé si comença a tenir aquella ansietat del DC quan no fica gol.
- La defensa, superada un cop més i queden moltes jornades. Em fan més por que un problema matemàtic.
- Marru mala 1ª meitat i bona 2ª, llàstima que ha acabat dil·luit.
- Astals després de lluitar contra un nanu que li treu 15cm i un cos, posa un caramelet al 88. El dia que jugui d'extrem el veig com un assistent de luxe.
- Ortolà avui ha fet 3-4 parades de molt de mèrit.
- Abde s'està erigint com el jugador clau en la parcel·la ofensiva.
Ànims parroquians, ahir no erem tan bons, avui no som tan dolents i, esperem que, d'aquests partits n'aprenguin per a millorar en els propers.