Autor Tema: Nova samarreta i entrades a l'escola  (Llegit 617 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Nova samarreta i entrades a l'escola
« el: 07 de Gener de 2006, 02:13:36 am »
Benvolgut Andreu Gil,
M'agradaria fer-li un parell de preguntes i propostes
La primera pregunta és la següent: com ja s'ha dit en diferents mitjans, l'any que ve la marca esportiva del Sabadell no serà Joma. Per tant, el disseny de la samarreta variarà. S'han mirat ja nous dissenys? Quina és la idea de la junta directiva? Fer un altre disseny "modernista" tipus samarreta del centenari o la d'aquesta temporada, o tornar a la classica arlequinada? Si es fa la primera opció, m'agradaria proposar-li una idea: Fer com una taca a l'esquena, just al centre, de color blau per exemple, i possar el número de color blanc, que no trenqui amb l'estètica i alhora els números siguin visibles. La campanya anterior la visibilitat del número era perfecta, però està clar que l'esquena blanca no va amb l'estètica arlequinada. I aquesta temporada els números vermells de la primera equipació costa molt de veure'ls de lluny, per no parlar dels grocs que porta el juvenil.

Aquest era la primera consulta. La segona és la següent: m'agradaria saber si la junta directiva s'ha plantejat en algun moment repartir entrades pels col·legis, clubs de la ciutat etc etc. La meva proposta és repartir per tots els col·legis entrades, per tal que els nanos es motivin i tinguin ganes d'anar al camp, i així els pares han d'acompanyar-los i han de pagar l'entrada. Sense anar més lluny, en el meu cas particular, jo vaig ser el que es va afeccionar al Sabadell de petit, i he anat arrossegant a la família fins a dia d'avui, que tots 4 som socis del club. Crec que si anem a buscar nous "adeptes" entre el jovent serà positiu perque podem crear-ne també entre la gent més gran, i els joves tenen futur, doncs un dels problemes de l'afició arlequinada és que està envellint-se, i els joves només miren cap a Can Bar$a, a Madrid o com a molt a l'Espanyol.
L'any passat per exemple tinc constància que als últims partits es va fer, i inclús jo vaig portar les entrades a un col·legi i vam organitzar una xerrada dels jugadors del Sabadell a aquest col·legi: Tariq Spezie, Iván Hammouch i el director esportiu Albert Tomàs van anar a l'escola, i els nens van poder fer-li tota mena de preguntes i després van signar-li's autogràfs, i van sortejar una samarreta i una pilota o una cosa per l'estil. Aquestes coses són les que creen afició i les que, segons el meu parer, serien positives pel devenir de l'entita. Una cosa semblant s'està fent a Can Bar$a, amb les classes aquestes que fan els jugadors, tot i que ja se sap que ells tenen el recolçament de TV Bar$a, vull dir, TV3.
Que n'opina al respecte d'aquests dos temes?
Per últim, m'agradaria saber quina és l'actitut que la directiva preten tenir la próxima campanya. Continuareu al front de l'entitat, marxareu, es podrà fer un pressupost com el d'aquest any, ens ajustarem més els cinturons... ?
Moltes gràcies i a continuar amb la seva tasca dins del club!

Una salutació