Si sumem un puntet més que el Sestao en aquestes tres jornades, casi segur ens salvem. Al Sestao li queden dos partits fora i un a casa: Osasuna, Tarazona i Ponferradina.
La setmana pasada ja vaig dir que de sumar 1 punt a no sumar cap punt contra el Nàstic, les probabilitats eren molt diferents. I tot i que sigui jugar amb foc, 1 punt contra el Tarazona encara ens deixaria bastant vius. Estem a dos punts del Tarazona, si empatem seguirem a dos punts d'ells, i com a molt a dos punts del Sestao. Quan en la J37 jugaran entre ells... Per tant, ens ho jugaríem tot contra la Ponfe.
El Tarazona empatant contra nosaltres ho té bastant de cara, així que m'oloro que sortirà com el Nàstic, a no perdre. Però si ens guanyen aquest dissabte, ho veig molt molt negre. Hauríem de fer un 6/6 i esperar que els resultats acompanyin.
També està la opció d'adelantar al R.Unión o al Fuenlabrada, però jo ho veig bastant complicat. Empatant, ens obligaria a fer un 6/6 i esperar que masses resultats ens acompanyin. Ho veig molt complicat amb el gol average empatat i el diferencial de gols perdut. Caldria bastanta sort.
Per tant, jo també coincideixo en que si perdem a Tarazona practicament ens quedem sense opcions. Farien falta molts miracles aquest finde, com una victoria del Arenteiro, una victoria del Osasuna, una victoria del Barça B, un empat de la Cultu...
Si guanyem dissabte, ho tenim molt de cara. Estaria bé no dependre dels demés per una vegada en la vida.