Ja un cop pasades les hores, es comença a digerir aquest sotrac. Espero que la propera temporada poguem fer un bloc competitiu i mínim fer playoff. Lo bo d'això, si s'aconseguís l'ascens a la primera (que no serà fàcil si no es fa una molt bona plantilla, i ja veurem...), és que tornes a la categoria amb un projecte ja fet, un bloc que es manté, juntament amb l'entrenador, i has de planificar menys incorporacions per pujar el nivell del planter, que no pas fer equips totalment nous.
De l'actual plantilla, es quedaran imagino Vladys (per 2a potser si serà bon jugador) i Marru (a mi no m'acaba de fer el pes, però per revulsiu abans de portar un altre jugador que sigui igual o pitjor, me'l quedo). No crec que es quedi ningú més, a menys que els prometis un equip ultra potent per tornar en un any, i així potser es queda Astals (que ni així crec que és quedi).
De la resta, intentaria fer un esforç per Domènec (de lo millor de la plantilla, però si jo fos ell, no em quedaria) i Pau Resta (que no és molt sant se la meva devoció, però a 2a si el nivell és baix, pot ser un molt bon central, a més és jove, però penso que com Domènec, no hi haurà opció de quedar-nos-els). Maestre ja dono per fet que és impensable, però per experiència un tio com aquest ens vindria de luxe.
La resta poden marxar sense problema.
Per mí, el mirall ha de ser la temporada de 3a del 2006, un entrenador amb molta experiència a la categoria i a fer un bloc fort i veterà amb jugadors top de la categoria. Aquell any vam fitxar mig Hospitalet i la columna vertebral ja la tenies conjuntada (tiro de memòria però els Pep Pagès, Montero, Ollés i companyia venien d'allà). Després agafes altres bons jugadors per rematar l'equip (Jaume, José Marí, De Navas...) i tens equip per pujar i un 70% de l'equip de 1a si puges.
Què fàcil és escriure-ho, a veure com ens va quan es faci la feina.
Per cert, l'americà és va dir que seguiria no? O sigui diners entenc que hi haurà, sinó ja si que podem tancar la paradeta.