Victòria que no m’esperava després de tantes oportunitats perdudes. Et demostra que amb ganes i concentració es pot. No sé perquè no s’ha anat a pel partit de la mateixa manera en altres ocasions.
Punt i a part mereix Nando, jugador defenestrat per tots que va fer un partit més que correcte fent inclús el passe del gol i entre ell i Ricard Pujol la banda esquerra va estar molt més coberta.
Per la dreta també Calavera va jugar prou bé donant una seguretat que Astals no dona ja que no és la seva posició. No vaig trobar a faltar ni Amelibia ni a Herrero peró de cara a Lugo quants més disponibles millor.
I espero que lo de Carles Salvador sigui un ensurt però fa pinta que no estarà a Lugo.
Pujol no te grans prestacions ofensives, de fet l'altre dia gairebé no pujava però com a mínim no li guanyen l'esquena amb facilitat.
De totes maneres jo sí fos aficionat de la Ponfe estaria molt emprenyat, visites un equip que defensivament es una verbena i un mar de nervis i surts a especular amb el resultat.
Tampoc oblidem que ens van generar tres corners a la primera meitat i ens els van rematar tots tres amb la fortuna que no van entrar.
Vem tenir el cop se sort necessari amb la expulsió del jugador de la Ponfe que ens va permetre poder fer una passa endavant.
Un 10 a la valentia d'Astals que es va possar l'equip a l'esquena pel que fa a lluita, un altre 10 a Vladys que va aguantar tot tipus de cops i es va trencar la cara amb els defensors i valents Gualda i Dome portan la batuta i ritme de partit.
Per qué no sempre així ?