he pogut escoltar la última meitat de la roda de premsa i m'ha agradat molt.
Clar, directe i sense embuts, com podríem xerrar 2 socis patidors al bar mentre ens fotem un entrepà de fuet, ho ha deixat anar tot.
M'agrada que hi hagi sang nova a la directiva.
Si es comença projecte perquè s'ha tocat fons, que es comenci de veritat a tots els estaments.
M'agrada que es mulli dient que es tindrà un pressupost per lluitar per el que lluitarem.
M'agrada que senyali als jugadors.
Prou de riure's any rere any del nostre club i el nostre escut, s'havia de dir prou i ell ho ha fet de manera elegant, però dura a la vegada.
Els que vinguin sabran que els qui estaran a sobre seu a partir del moment que signin el contracte, no es xupa el dit.
M'agrada la decisió de Lucas Viale com a director esportiu, coneix la categoria, coneix la casa, sent els colors, té contactes....què més volem?
M'agrada que des del minut 1 post apocalipsi intenti involucarar més encara la gent i empreses de Sabadell i Vallès.
Llavors voldran o no voldran, però la gent i empreses ja saben que si truquen a la porta del CES, els hi obriran.
A mi m'ha convençut.
Llavors sortirà com sortirà, potser al Desembre estem en zona baixa i m'estic cagant en la mare que el va parir, però a mi m'ha agradat com ha parlat.
Els ha posat sobre la taula, que feia molt de temps que el club ho necessitava.