Autor Tema: Campanya socis 24-25  (Llegit 3753 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Campanya socis 24-25
« Respondre #40 el: 10 de Setembre de 2024, 15:06:21 pm »
Se sigue creciendo, a día de hoy la familia arlequinada llega a los 4079 socis, que a esta altura de la temporada es un buen dato, ya falta menos, pero hay que seguir trabajando para llegar al número mágico de los 5000.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #41 el: 29 de Setembre de 2024, 20:52:06 pm »
La familia arlequinada sigue creciendo según van pasando los días, HOY SOMOS  4445  SOCIOS, ya queda menos para llegar a la cifra de los cinco mil.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
« Respondre #42 el: 30 de Setembre de 2024, 17:01:05 pm »
Fa anys, ni en somnis. Molt bé!!
No descarto 6000 si els resultats acompanyen

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
« Respondre #43 el: 30 de Setembre de 2024, 18:57:59 pm »
Molt bona feina per part dels de Marketing, felicitats

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #44 el: 04 de Octubre de 2024, 18:54:43 pm »
4513 socis

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #45 el: 25 de Octubre de 2024, 11:57:08 am »
S'hauria de fer més publicitat de la campanya que mos està fent el Lleida per a que la ciutat s'endolle més amb naltres  :beer3
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #46 el: 27 de Octubre de 2024, 11:05:42 am »
La familia arlequinada del CES sigue creciendo, a día de hoy somos 4636 socios, con un pequeño esfuerzo seguro que llegaremos al objetivo mínimo de los 5000.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1157
« Respondre #47 el: 27 de Octubre de 2024, 15:46:20 pm »
Se suposa que el número de socis no para de pujar, pero l'afluencia de gent a l'estadi no ho fa.  No ho entenc.

De veritat no entenc quin alicient poden tenir tota aquesta gent que fa l'esforç económic de treure's el carnet per no anar prácticament mai a veure els partits de casa. Alguna cosa se m'escapa...
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #48 el: 27 de Octubre de 2024, 23:22:25 pm »
Se suposa que el número de socis no para de pujar, pero l'afluencia de gent a l'estadi no ho fa.  No ho entenc.

De veritat no entenc quin alicient poden tenir tota aquesta gent que fa l'esforç económic de treure's el carnet per no anar prácticament mai a veure els partits de casa. Alguna cosa se m'escapa...
Fàcil, parlo per mi de manera exclusiva però segur que hi ha casos similars.
No vaig sobrat de pasta, al contrari, però trec el carnet familiar saben que potser només podré anar a un 30% o menys dels partits però ho faig perque entenc que el club del meu cor ho necessita i per llealtat.
Les meves raons:
Treball per torns inclosos alguns caps de setmana.
100 km de distància
Nanos practicant futbol, molts partits coincideixen amb els horaris dels partits del Sabadell.
Per tant s'han d'alinear els astres per poder anar al temple o directament agafar-me algún conveni laboral i resar pq els partits dels nanos no coincideixin.
Imagino que a molta gent li passa quelcom similar, en el meu cas encara que juguéssim a lliga BBVA tindria dificultats.
Moltes vegades tinc que veure els partits en diferit i sense saber el resultat.
Ojalà pugues anar cada partit, inclòs filial i femení però no és possible, estic segur que a molts socis que no hi van de manera asidua tenen la seva raons, per això em fa molta ràbia quan llegeixo allò de " mejor los 3000 de siempre ".
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
« Respondre #49 el: 28 de Octubre de 2024, 20:48:18 pm »

Fàcil, parlo per mi de manera exclusiva però segur que hi ha casos similars.
No vaig sobrat de pasta, al contrari, però trec el carnet familiar saben que potser només podré anar a un 30% o menys dels partits però ho faig perque entenc que el club del meu cor ho necessita i per llealtat.
Les meves raons:
Treball per torns inclosos alguns caps de setmana.
100 km de distància
Nanos practicant futbol, molts partits coincideixen amb els horaris dels partits del Sabadell.
Per tant s'han d'alinear els astres per poder anar al temple o directament agafar-me algún conveni laboral i resar pq els partits dels nanos no coincideixin.
Imagino que a molta gent li passa quelcom similar, en el meu cas encara que juguéssim a lliga BBVA tindria dificultats.
Moltes vegades tinc que veure els partits en diferit i sense saber el resultat.
Ojalà pugues anar cada partit, inclòs filial i femení però no és possible, estic segur que a molts socis que no hi van de manera asidua tenen la seva raons, per això em fa molta ràbia quan llegeixo allò de " mejor los 3000 de siempre ".
Tot aixó que comentes ho entenc i es llogic que hi hagi gent que no pugui anar, pero jo em refereixo a d'altres aspectes.

Et posaré un exemple. No si me'l compraràs tot i que son categories diferents, pero vull entendre que el mateix que et passa a tu aquí tambe li passarà a mes socis a altres clubs.

El Zaragoza te 24000 socis. Dissabte contra el Castellón (que tampoc sería un rival molt espectacular) van ficar 20000 espectadors. Imaginem que tots fossin socis (ja se que no) sería un 83% . O sigui nomes un 17% de socis no haurien anat al camp.

Nosaltres ahir erem 3065 de 4636 socis. Un 66%.

I parlo del percentatge de socis que asisteixen al camp respecte al numero de socis totals.Tenint 4500 socis hauriem de tenir asistencies de 4000
mes o menys a cada partit. El dia de Cornellà a les 5 de la tarda 3100, ahir una hora mes tard 3065...

A final de lliga en tornarem a parlar... ja veuras com llavors sí que tindrem els 4000 i pico si estem a dalt lluitant per "cosetes".

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #50 el: 28 de Octubre de 2024, 21:09:59 pm »
Tens raó que hi ha un percentatge important que es mou quan hi han els partits importants, tant per salvar-nos com per ascendir.
Aquí l'equip de màrqueting haurà de fer un estudi i buscar la causa real.
Jo segueixo pensant que sí es crees una grada d'animació engrescaria molt a la gent i guanyaríem molts adeptes entre els joves.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
« Respondre #51 el: 28 de Octubre de 2024, 22:46:45 pm »
Tot suma i segurament com dius engrescaria mes jovent encara. Pero em dona la sensació que la gent jove es la que no falla a la NCA. Potser bona part d'aquest percentatge del que parlo sigui d'una altra franja d'edat...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #52 el: 24 de Novembre de 2024, 21:18:50 pm »
Según la Web del Club a día de hoy somos 4700 socis, que al final de temporada todos podamos estar celebrando la obtención del objetivo propuesto al principio de temporada, que no es otro que el ascenso de categoría.