Autor Tema: CE Sabadell B 24-25  (Llegit 11059 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 892
  • Gènere: Masculí
Re:CE Sabadell B 24-25
« Respondre #220 el: 24 de Març de 2025, 19:01:37 pm »
Mooooolt bé. Una empenta més i es salvaran!!!

És molt difícil la salvació, hem de tenir en compte els descensos compensats...i ara mateix tenim al Badalona Futur ja descendit,el Cornella a 6 punts del playoff i 8 de la salvacio,i per rematar a l'Olot en play off de descens

Ostres, ara no t'entenc. Què tenen a veure aquests que comentes amb els que puguin baixar de 3a a la lliga Èlit?  Vull dir que jo entenc que, si acabés avui la lliga a 3a RFEF, baixarien el Prat, la Montañesa i el nostre filial i per no baixar em d'assolir com a mínim la 15ena posició.

El problema es que si baixen 2-3 equips a Tercera Federacio,aixo es compensa amb els ascensos a Segona,si per exemple nomes puja el Reus a Segona i de Segona baixen Badalona Futur-Cornella i Olot,llavors en lloc de tres descensos a lliga elit,per compensar en baixarien 5...i aixo aniria arrastrant a les categories inferiors

Correcte, esperem que mínm l´Olot es salvi, Cornellà ho te moolt difícil i probablement el damnificat sería l´Olot mateix en cas de matxada

Totalment,Badalona Futur ja esta i jo al Cornella el donc per descendit,esperem que l'Olot es salvi,i si pot ser que pujin dos equips,i aixi ens lliurariem dels descensos compensats,en el pitjor dels casos per estar tranquils hauriem de quedar en 13ena posicio,que ara mateix tenim a 4 punts

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4318
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #221 el: 26 de Març de 2025, 14:17:34 pm »
Me perdonareu la ignorància, però ara ja no se fa lo de grups de tercera de més equips en cas de baixar 2-3 al grup?
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 855
« Respondre #222 el: 26 de Març de 2025, 22:08:00 pm »
Me perdonareu la ignorància, però ara ja no se fa lo de grups de tercera de més equips en cas de baixar 2-3 al grup?

Com diuen els companys damunt. Si baixen 3 equips (Badalona Futur, Cornellà i Olot) i només ascendeix 1 (Reus, com a líder); hauràn de baixar 2 equips més a Lliga Èlit (5 en total).

• Jugador Prof.
« Respondre #223 el: 26 de Març de 2025, 22:09:32 pm »
Companys! Aquest diumenge a les 18.30h a Olimpia el filial rep el Sant Cristóbal (+4p de diferència) en un altre partit trascendental per la permanència. Si no voleu/podeu anar-hi. Radio Sabadell el farà íntegre al Twitch.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8325
  • un camp de primera
« Respondre #224 el: 27 de Març de 2025, 15:43:18 pm »

Com diuen els companys damunt. Si baixen 3 equips (Badalona Futur, Cornellà i Olot) i només ascendeix 1 (Reus, com a líder); hauràn de baixar 2 equips més a Lliga Èlit (5 en total).

L'Olot no crec que va baixi. Jo el veig un equip sòlid. Lo de Tercera 50% de que puji un altre equip català, encara que aquest any no veig opcions massa fortes..... 16a. posició al menys.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

• Jugador Prof.
« Respondre #225 el: 27 de Març de 2025, 19:46:09 pm »

L'Olot no crec que va baixi. Jo el veig un equip sòlid. Lo de Tercera 50% de que puji un altre equip català, encara que aquest any no veig opcions massa fortes..... 16a. posició al menys.

Vaig dir l'Olot perquè estava en promoció, espero i desitjo que se salvin.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9055
« Respondre #226 el: Ahir a les 20:34:40 »

Donç ens l´hem pegat, un cop dur i pas enrera

Sabadell B 0-2 CP San Cristóbal
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres