Bien aquí dejo la despedida del jugador arlequinado Astals:
"Des del club em van fer una proposta a finals d'any i ni vaig contestar perquè va ser com una falta de respecte. Després, acabant la temporada, vaig seure amb Rosende perquè sí que em van fer una oferta decent. El canvi era brutal, però volia esperar que l'equip se salvés"
"Tenia ganes de viure una altra experiència. Crec que, encara que ens haguéssim mantingut, hauria acabat sortint tot i que faci mal"
"Ja ho tenia pensat, per això li vaig dir a Rosende d'esperar tot i tenir una proposta com Vladys o Dome d'alliberar-me en cas de descens. No vaig voler firmar-ho i vaig esperar que l'equip es pogués salvar. Era una cosa que tenia al cap des de feia mesos, el canvi m'anirà bé"
"Has d'estar bé tota la temporada, no t'ho pots jugar tot a l'última jornada contra un equip que va a mig gas i et faci tres gols. No hem estat a l'altura i encara vam tenir sort que no passés abans. Els jugadors ens ho vam merèixer, l'afició i el club no"
"Tots no han estat per la labor, sobretot a finals de temporada. El futbol dona moltes voltes i la vida posa a cadascú al seu lloc"
David Astals
Como podemos leer, se confirma el trato y la forma de hacer de los jugadores de la plantilla que ocupaban el vestuario de nuestro CES, no es ningún secreto, ahora también me llama la atención dos situaciones más, cuando dice "Tenia ganes de viure una altra experiència. Crec que, encara que ens haguéssim mantingut, hauria acabat sortint tot i que faci mal", bien, creo que este es el motivo por lo que viendo el comportamientos de sus compañeros, el miraría hacia otro lado, en situaciones similares, que las han habido, un profesional que respeta el Club que le paga, cuando ve un actitud no profesional en el vestuario, lo primero es dar la cara y al menos comunicarle al resto que del dinero de su familia o el suyo si es soltero no se juega, cosa que se echo en falta, esta temporada; la otra, es cuando dice que la vida pone a cada uno en su lugar, tristemente es así, el CE Sabadell FC SAD, descendido a la 2ª RFEF y los culpables abandonando el barco como vulgarmente se dice, y muchos yendo a parar a una categoría superior, no creo que del Club nadie de nuestro CE Sabadell FC, se merezca esta situación, unos porque ponen su dinero, otros porque es nuestro sentimiento y siempre estamos apoyando y animando, irse y decir lo que se puede leer, es quedar como se suele decir "un bienqueda" pero ha servido para demostrar que se pudo hacer algo más e impedir de que nuestro CE Sabadell FC, perdiera una categoría que vamos a ver cuando la vamos a recuperar.