Autor Tema: CE Sabadell - Nàstic de Tarragona. Dissabte 27/07 a les 20.00  (Llegit 1107 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
Re:CE Sabadell - Nàstic de Tarragona. Dissabte 27/07 a les 20.00
« Respondre #20 el: 28 de Juliol de 2024, 06:56:27 am »
Ahora resulta que nuestro jugador tiene la culpa de que lo lesionen... cada dia me sorprende más este foro.
Del partido pocas conclusiones, pero yo voy a sacar una... no hay nadie que organice en el medio campo. Se abusa demasiado de los melonazos y se juega muuuuuuuuuuy vertical.
Sergio cortés ha sido fichado lesionado? mal asunto.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 28 de Juliol de 2024, 07:48:34 am »
Ahora resulta que nuestro jugador tiene la culpa de que lo lesionen... cada dia me sorprende más este foro.
Del partido pocas conclusiones, pero yo voy a sacar una... no hay nadie que organice en el medio campo. Se abusa demasiado de los melonazos y se juega muuuuuuuuuuy vertical.
Sergio Cortés lleva más de 2 meses lesionado

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 870
  • Intent de representant
« Respondre #22 el: 28 de Juliol de 2024, 10:35:37 am »
Peque Polo es lesiona per anar a la bola amb ganes i l'altre l'ha caçat.
Descoordinat l'equip a la primera part, millor a la segona, però en defensa necessitem millorar.

Falta mig camp i falta algun defensa més.

• Secretari Tècnic
« Respondre #23 el: 28 de Juliol de 2024, 10:47:10 am »
Peque Polo es lesiona per anar a la bola amb ganes i l'altre l'ha caçat.
Descoordinat l'equip a la primera part, millor a la segona, però en defensa necessitem millorar.

Falta mig camp i falta algun defensa més.
esperem que ho vegi el que fitxa...

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1157
« Respondre #24 el: 28 de Juliol de 2024, 11:23:40 am »
Correcte company. Aquí al foro tot es veu amb una facilitat acollonant.

Respecte al partit d'ahir poques conclusions puc extreure. Amb un Nastic que ja per categoría i plantilla havia de ser superior i ens va guanyar amb mereixement.

A la portería soc dels que pensa que Froi pot tenir molts minuts. Molts mes dels que molta gent pensa. Us enrecordeu de kike royo i Emilio bernad... doncs igual.

A la defensa faltan peces. Ahir els "teorics" titulars es van repartir entre la 1a i 2a meitat. Pet cert si Pau Fernández agafa confiança... comte que te molt bona pinta.

El migcamp ara per ara un solar. Nomes amb Urri, Hugo García i Morcillo.

I a la davantera tres quarts del mateix. Amb Peque Polo lesionat vam acabar jugant amb nanus del filial.

Falta molt, molt, molt per ser un equip guanyador. Tambe s'ha de reconeixer que el Nastic es molt bon equip i portava moltissims jugadors de l'any passat. Nosaltres som un equip nou i a mig fer. Tot aixó es nota. Ara a veure el partit contra el Bar$a B. Tot i que espero mes o menys el mateix. Segurament els partits contra Grama o Cerdanyola s'assemblaran mes al que tindrem aquesta temporada amb equips que es tancaran mes i ens deixaran portar el ritme del partit.

Paciencia que aixó serà molt llarg i dur.  :bandera

PD: l'estoneta de Rubén Martínez va ser prou bona. Toquem fusta  :trebol
« Darrera modificació: 28 de Juliol de 2024, 11:39:50 am per txemaspm »
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #25 el: 28 de Juliol de 2024, 11:27:17 am »
Quan se sabrà l'abast de la lesió de Peque?

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #26 el: 28 de Juliol de 2024, 11:34:10 am »

Respecte al partit d'ahir poques conclusions puc extreure. Amb un Nastic que ja per categoría i plantilla havia de ser superior i ens va guanyar amb mereixement.

A la portería soc dels que pensa que Froi pot tenir molts minuts. Molts mes dels que molta gent pensa. Us enrecordeu de kike royo i Emilio bernad... doncs igual.

A la defensa faltan peces. Ahir els "teorics" titulars es van repartir entre la 1a i 2a meitat. Pet cert si Pau Fernández agafa confiança... comte que te molt bona pinta.

I a la davantera tres quarts del mateix. Amb Peque Polo lesionat vam acabar jugant amb nanus del filial.

Falta molt, molt, molt per ser un equip guanyador. Tambe s'ha de reconeixer que el Nastic es molt bon equip i portava moltissims jugadors de l'any passat. Nosaltres som un equip nou i a mig fer. Tot aixó es nota. Ara a veure el partit contra el Bar$a B. Tot i que espero mes o menys el mateix. Segurament els partits contra Grama o Cerdanyola s'assemblaran mes al que tindrem aquesta temporada amb equips que es tancaran mes i ens deixaran portar el ritme del partit.

Nadie aquí ha dicho que Peque Polo tiene la culpa, lo que digo, es que la forma de como va el otro jugador por el esférico es brutal en un partido como este amistoso, la desgracia fue ésta, el querer ir a jugar el balón, cuando podría haber evitado que el otro lo lesionase evitando la entrada, no fue así y ahora hay que esperar las noticias del estado del jugador, ojalá no sea nada.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
« Respondre #27 el: 28 de Juliol de 2024, 11:48:51 am »

Nadie aquí ha dicho que Peque Polo tiene la culpa, lo que digo, es que la forma de como va el otro jugador por el esférico es brutal en un partido como este amistoso, la desgracia fue ésta, el querer ir a jugar el balón, cuando podría haber evitado que el otro lo lesionase evitando la entrada, no fue así y ahora hay que esperar las noticias del estado del jugador, ojalá no sea nada.
Claro labtec. Pero es una falta igual que la que acaba  siendo el 0-1. Nuestro jugador llega tarde y se lleva por delate al delantero de ellos. El que està defendiendo siempre va a ir más fuerte que el atacante por razones obvias. La mala suerte es que nuestro jugador se lesionó y el de ellos no. (y que se entienda que no le deseo nada malo al del Nastic XD)

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #28 el: 28 de Juliol de 2024, 12:17:58 pm »
Por cierto tampoco entendí los 80 minutos de insultos y canticos absurdos ( malaga?? ) por parte de 5 o 6 chavales..., no se a que peña pertenecían pero lamemtable...

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #29 el: 28 de Juliol de 2024, 12:22:39 pm »
Acabo de ver el partido repetido,y sobre la lesión rectificó-algo- de lo que comente esta mañana.Y es que igual que hizo  el “bueno “de Peque Polo de buscar el balón en su afán de agradarnos-como tiene que ser-El chaval del Nastic también le puso ganas de ganarse un puesto a los ojos de su entrenador y no creo en la maldad del jugador granate.En lo que me rectifico es que si Polo hubiese cantado La Traviata en la entrada quizás el árbitro habría sacado tarjeta.Espero que este año no vallamos de pardillos y pongamos EL Espíritu Canchero que de alguna otra manera manifestó Viale en su presentación.

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
« Respondre #30 el: 28 de Juliol de 2024, 12:45:19 pm »
Por cierto tampoco entendí los 80 minutos de insultos y canticos absurdos ( malaga?? ) por parte de 5 o 6 chavales..., no se a que peña pertenecían pero lamemtable...
El socio que tenía yo al lado se iba calentando con ellos cada vez que los escuchaba, hasta que al final se levantó y les gritó que dejaran de decir Málaga y empezaran a animar al Sabadell...lo que le valió un aplauso de todos los que estábamos alrededor.
Pasarse todo el partido cantando "Reus capital, Tarragona sucursal" y "Málaga, Málaga, Málaga " en vez de animar a tu propio equipo... que triste. Espero que si pertenecen a algún grupo recapaciten y vengan al campo a lo que hay que venir  :bandera

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #31 el: 28 de Juliol de 2024, 13:27:34 pm »
El socio que tenía yo al lado se iba calentando con ellos cada vez que los escuchaba, hasta que al final se levantó y les gritó que dejaran de decir Málaga y empezaran a animar al Sabadell...lo que le valió un aplauso de todos los que estábamos alrededor.
Pasarse todo el partido cantando "Reus capital, Tarragona sucursal" y "Málaga, Málaga, Málaga " en vez de animar a tu propio equipo... que triste. Espero que si pertenecen a algún grupo recapaciten y vengan al campo a lo que hay que venir  :bandera

Realmente lamentables y este tipo de gente lo que atrae es que los aficionados más indeseables de los rivales, se acerquen a la NCA, como también ocurrió ayer. Hay que ser corto para ponerse a insultar en un partido amistoso en el que no pasó nada...

Hablando de lo deportivo, yo también pienso que Froi tiene posibilidades de ser titular, lo que no sé si es buena o mala noticia. Cassaro se merendó el primer gol de una forma indigna y hizo algunas frivolidades con los pies que no me gustaron nada...

• Secretari Tècnic
« Respondre #32 el: 28 de Juliol de 2024, 14:10:32 pm »

Realmente lamentables y este tipo de gente lo que atrae es que los aficionados más indeseables de los rivales, se acerquen a la NCA, como también ocurrió ayer. Hay que ser corto para ponerse a insultar en un partido amistoso en el que no pasó nada...

Hablando de lo deportivo, yo también pienso que Froi tiene posibilidades de ser titular, lo que no sé si es buena o mala noticia. Cassaro se merendó el primer gol de una forma indigna y hizo algunas frivolidades con los pies que no me gustaron nada...
Sempre a sigut un porter del montón i per pujar es necessita un molt bon porter a part d'altres   coses que no tenim.
 Ancara no em començat i jo  ja i fotut prou canya, esperem uns partits, però no m'agraden moltes coses...