Autor Tema: K malament veig la cosa :(  (Llegit 1878 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
K malament veig la cosa :(
« el: 25 de Abril de 2005, 03:04:40 am »
Akest partit era importantissim haver arrencat com a minim un empat, pero al final res de res. Mira k soc optimista...pero veure l'ekip a falta ja de 5 partits pel final de lliga en zona de descens em posa molt trist :bigcry: I com no es guanyi a la Grama...no vull pensar-ho :( El k mes em fot esk no podre ser al partit per culpa del curro i me'l perdre :veryangry: Espero k l'aficio  al estadi sigui el jugador numero 12 i animi com mai...l'ekip ho necessita i se k no fallarà l'aficio arlekinada.
A PER LA GRAMA!!!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

oscarjx

• Visitant
Re: K malament veig la cosa :(
« Respondre #1 el: 25 de Abril de 2005, 16:52:46 pm »
No et desanimis home!! que segur que al final ens salvem... pero hem de patir.. recorda que som el Sabadell  :bandera :P

friend

• Visitant
« Respondre #2 el: 25 de Abril de 2005, 17:05:52 pm »
pels mes optimistes, si no erro, crec q nomes estem a 4 punts de la copa del rey!!!
us imagineu q fem una recta de final de campionat i sumem 12 o 13 punts!!! tindriem bastantes oportunitats per ficar-nos a la copa del rei!! ;D  :laugh:  :P

perq aixo es fasi realitat em de fer els seguents resultats!!

SBD- grama: 1 guanyarem fix i donarem una bona impresio a tots els telespectadors de catalunyaa!!

alacant-SBD: X2 com ells ja seran campions de grup, reservaran alguns jugadors pel playoff!!

SBD: villajoyosa 1!! guanyarem segur, pero aixo si amb patiment!!

badalona-SBD: 2! el badalona va cap a tercera de cap!! esta fent una 2a volta nefasta!!

SBD-peralta:1!! ens clasificarem per la copa del rei i sera una gran festaaaaa!!!

i despres jo em despertooo!! :P ;) pero tampoc esta tan complicat!!! perq els de casa els d'hem de guanyar totsss!!!

SABADELL!! SABADELL!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #3 el: 25 de Abril de 2005, 17:28:55 pm »
jejejeje amb aquests numeros encara entrarem en play off i tot jajaja!! Primer tocar de peus a terra, salvar-nos tan aviat com poguem, i després somniar en copa (Tot i que he de reconeixer que jo també havia mirat a quant estavem d'ella  :angel:  :P )

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #4 el: 26 de Abril de 2005, 08:38:00 am »

Ja m'agradaria pensar que l'objectiu és entrar en possicions de Copa... però la realitat ens diu que patirem, com és normal al Sabadell perquè sino patim no som nosaltres, per jugar l'any que ve a 2ª B.
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 26 de Abril de 2005, 18:44:35 pm »
El primer es el primer, aixis que ens toca salvarnos el mes aviat posible pero per somiar dic que quedarem en posicions de copa ja que els llocs calents per jugar la copa hi han molts filials cosa que fa passar de la 7ª posicio a una molt mes per sota...  :smoking:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!