Autor Tema: J 3: CE Andratx - CE Sabadell diumenge 15/09  (Llegit 1872 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:J 3: CE Andratx - CE Sabadell diumenge 15/09
« Respondre #80 el: 15 de Setembre de 2024, 14:42:21 pm »
Estais cabreados?
Os pago una ronda por cada equipo que salga de andratx con 5 goles a favor.
A ver cuantas rondas os tengo que pagar.
Sois la ***** 😦

Sino se trabaja en defensa y sobre todo en los balones parados, siempre vamos a tener problemas, tanto la defensa como el portero, tienen que trabajar estas situaciones, la cuestión es que sea el Andratx el que te marque tres goles de esta forma, pienso en el Sant Andreu, Baleares, Terrassa etc., y no veo que le podamos marcar cinco goles, ellos, tres goles a nosotros con estos errores si.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
« Respondre #81 el: 15 de Setembre de 2024, 14:59:54 pm »
Per cert, aquest curiós marcador no el recordo ni a casa i fora. Lo més semblant que em ve a la memòria es un 2-5 a Sóller.  Algú recorda algún precedent?
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #82 el: 15 de Setembre de 2024, 15:26:52 pm »
Lo comenté la semana pasada después del partido contra el Espanyol con 0 goles en contra,que Gianni me recordaba a Artolá....historia reciente..... :whistle:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #83 el: 15 de Setembre de 2024, 15:31:22 pm »
Lo comenté la semana pasada después del partido contra el Espanyol con 0 goles en contra,que Gianni me recordaba a Artolá....historia reciente..... :whistle:

Si, como dos gotas de agua, con sus fallos muy propios y particulares, aunque por el tiempo de uno y otro en el Club, pudiera darse de que el actual haría bueno al que ya no está, y eso ya es mucho.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #84 el: 15 de Setembre de 2024, 15:34:51 pm »
Per cert, aquest curiós marcador no el recordo ni a casa i fora. Lo més semblant que em ve a la memòria es un 2-5 a Sóller.  Algú recorda algún precedent?
Crec un partit a 2a contra el huelva

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #85 el: 15 de Setembre de 2024, 15:50:45 pm »
Ortolá directamente regalaba los goles a los rivales.
No nos quedemos con lo mas simple. Los errores de marca son demenciales en los 3 corners. TOod el rato un montón de jugadores  solos...

• President
  • un camp de primera
« Respondre #86 el: 15 de Setembre de 2024, 15:53:42 pm »
Crec un partit a 2a contra el huelva

Ben encaminat però va ser 2-5.  Apart de Sóller, també hi ha un partit a Montilivi.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 776
« Respondre #87 el: 15 de Setembre de 2024, 17:13:22 pm »
Aquest partit té més d'una lectura i totes poden connectar entre elles.

D'una banda l'equip ha millorat respecte a Torrent, dominant i jugant des del primer moment; amb més varietat tàctica i, sobretot, moltes més oportunitats. D'altra banda, les badades a les ABP han estat una llosa que, per sort, no ha afectat als punts.

Cadascú pot veure el got mig ple o mig buit però este, a la jornada 3 i hem fet un 7/9 i -que algú em corregeixi- acabarem a zona de PO aquesta jornada, no? Tot i això, és anecdòtic totalment. Estem al setembre però és en aquest tipus de camps i de partits els que fan trontollar els objectius de temporada i hem superat amb escreix -segons el meu parer-.

Quan als córners, sense haver pogut veure el partit, és un problema defensa i porteria. Si téns algú que marxa de la ,arca és errada del defensa però el porter és qui man en aquestes ocasions. D'una banda, espero que amb Trapero es corregeixi -i abans millor- i que Ortega entri abans -ho donava per fet amb la Copa RFEF i Copa Cat-; veurem si no salta abans.

No voldria oblidar-me de destacar que, a part del molt bon partit en línies generals-, Sergio Cortés i Ton Ripoll aporten un sacrifici a l'equip molt notori. A seguir remant, que queda viatge!

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1157
« Respondre #88 el: 15 de Setembre de 2024, 18:24:22 pm »
Segons la meva base de dades mai s'ha guanyat 3-5 fora de casa...en partit oficial. Sí s'han guanyat fins a 7 partits amistosos. L'ultim al juny del 1963.
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #89 el: 15 de Setembre de 2024, 18:42:19 pm »
Segons la meva base de dades mai s'ha guanyat 3-5 fora de casa...en partit oficial. Sí s'han guanyat fins a 7 partits amistosos. L'ultim al juny del 1963.
A mi m'ha vingut al cap el partit de l'ascens a Binèfar, però va ser un 3-4
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

• President
  • un camp de primera
« Respondre #90 el: 15 de Setembre de 2024, 19:39:51 pm »

Extraordinària base de dades. :clap A mi només m´ha dubtat el 2-5 de Girona, a veure si era un 3-5.     Curiosament, a casa si que tinc controlats dos 3-5 en contra, en Lliga (contra Málaga i Celta a principis dels anys 80s.)

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #91 el: 15 de Setembre de 2024, 19:54:01 pm »
Es fa raro sortir una mica enfadat després de fer un partidàs i marcar 5 gols. Deixant el tema dels corners de banda, la veritat és que començar amb un 7 de 9 amb dos partits fora, just després de baixar de categoria i fer un equip nou, és molt bona senyal, i és per estar molt contents.

Feia molt de temps que no veia a un Sabadell tan superior contra un altre equip de la mateixa lliga. S'ha dominat totalment, s'ha arribat amb facilitat i s'han marcat 5 gols i fallat un penal.

Això no ha fet més que començar, però vist lo vist, s'ha de donar tota la confiança als jugadors i al equip tècnic. Li foten ganes i estic segur que ens donaran molts més partits entretinguts com aquest. A seguir remant.

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3790
« Respondre #92 el: 15 de Setembre de 2024, 20:07:23 pm »
Y los vecinos han perdido... buena jornada
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1157
« Respondre #93 el: 15 de Setembre de 2024, 20:17:02 pm »

Extraordinària base de dades. :clap A mi només m´ha dubtat el 2-5 de Girona, a veure si era un 3-5.     Curiosament, a casa si que tinc controlats dos 3-5 en contra, en Lliga (contra Málaga i Celta a principis dels anys 80s.)
Correcte company  :bandera

Hi han dos derrotes mes a casa per 3-5, al Campionat de Catalunya i a la Copa Catalunya. Però de tot aixó ja fa mes de cent anys...  :pastis
« Darrera modificació: 15 de Setembre de 2024, 20:43:50 pm per txemaspm »
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5136
« Respondre #94 el: 15 de Setembre de 2024, 20:37:00 pm »
No vam fer un 3-4 a Villarreal?

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Endavant Sabadell
« Respondre #95 el: 15 de Setembre de 2024, 21:11:32 pm »
El 99 % de entrenadors prefereixen guanyar 1-0 de penalti al darrer minut que 3-5 mostrant les febleses defensives a bola aturada d'avui, sembla que David Català es l'excepció i en certa manera ja m'agrada.
La part positiva es que avui han après la lliçó i ja saben quins son els aspectes a millorar.
De moment tercers a la classificació, no m'agrada que a la part de dalt hi hagi el Mestalla i l'Ilicitano, aquests tenen més marge per a poder reforçar-se sí al Gener continuen igual.
Per cert, l'estona de Bakayoko en el camp m'agradat força, ha generat un parell d'ocasions i es força ràpid per la envergadura que te.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #96 el: 15 de Setembre de 2024, 22:52:17 pm »
No vam fer un 3-4 a Villarreal?

Sí, quan érem acabats de pujar a Segona A. Preciós partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #97 el: 15 de Setembre de 2024, 23:01:14 pm »
Acabo de veure el resum del partit,i reafirmo el que ja pensava aquest mati...l'actuacio de Gianni es terrorifica,no es mou de sota els pals en 3 pilotes penjades a l'area petita

Espero que Ortega entri i doni tranquilitat,que es inadmissible que un paio de casi 2 metres no sorti ni a les pilotes penjades a l'area petita

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #98 el: 15 de Setembre de 2024, 23:20:03 pm »
Be, aquesta categoria aixó ja es normal. Important no perdre pistonada i arribar al tram final en trajectòria ascendent. I recordeu: cal fer 2 punts per partit.

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
« Respondre #99 el: 16 de Setembre de 2024, 09:11:10 am »
Ortolá directamente regalaba los goles a los rivales.
No nos quedemos con lo mas simple. Los errores de marca son demenciales en los 3 corners. TOod el rato un montón de jugadores  solos...

Sigue sin equipo, nadie le querrá soltar el paston que le dimos la temporada pasada