Autor Tema: J 5: Lleida CF - CE Sabadell Diumenge 29/09 18:00  (Llegit 1497 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re:J 5: Lleida CF - CE Sabadell Diumenge 29/09 18:00
« Respondre #40 el: 30 de Setembre de 2024, 09:04:10 am »
Si serveix de més motivació, l'any del darrer ascens a Segona B, a la jornada 5 portavem els mateixos punts i anavem liders i ja sabem com va acabar... :mml:

A seguir treballant!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #41 el: 30 de Setembre de 2024, 09:06:11 am »
Les retranmissions de Football son una basura... Jo vaig veure el partit per Lleida tv :mml:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5137
« Respondre #42 el: 30 de Setembre de 2024, 09:31:20 am »
Líders!!!!
Partit d'ofici dels nostres, molt d'ofici!
Així sí!
On no ens arribia per qualitat, ens arriba per ofici
Seguim!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #43 el: 30 de Setembre de 2024, 10:36:21 am »
Yo vi el partido por beteve, buena calidad de imagen y retransmision, con gente que sabe de futbol.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3988
« Respondre #44 el: 30 de Setembre de 2024, 11:02:07 am »
La lluita i la implicació del equip és indiscutible, la qualitat falten algunas peçes,  ahir mateix al mig camp teníem moltes mancançes, però prefereixo un jugador implicat amb mancances que un fran Mérida que vingui a jubilarse.
Punt i apart el Urri,  mira que vaig dir que no em convencia, no es cap fenomen, però és fot un fart de corre increïble, està a tot arreu, el dia de Murcia estaban tots fotuts i ell no paraba de correr

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2997
  • Endavant Sabadell
« Respondre #45 el: 30 de Setembre de 2024, 13:30:03 pm »
I Vargas tambe deu n'hi do o inclus el mateix Juanmi justeja per qualitat però li fot uns ous com dues pedres.
Al final es una qüestió d'actitut i implicació, despres una questió d'estat físic i finalment de qualitat.
I sobretot tenir sort amb les lesions.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #46 el: 30 de Setembre de 2024, 14:36:41 pm »
Se sigue confirmando que, en balón en juego, somos bastante difíciles de superar. La única laguna, el balón parado y los balones colgados, en los que tenemos que seguir mejorando.

Nuestra defensa se ha impuesto en casi todos los partidos y la única duda es si también vamos a ser letales arriba.

Por mi parte, quiero seguir ganando y afianzando la primera posición, a ver si podemos abrir distancia.

Partido a partido y victoria tras victoria, el único objetivo es quedar primero. No quiero ni hablar de play-off.

Ganar, ganar y volver a ganar.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 758
« Respondre #47 el: 01 de Octubre de 2024, 09:23:46 am »
L'acta del partit recull els insults reiterats desde el Gol Nord cap al Sabadell, és a dir, els hi caurà alguna sanció.

Jo vaig estar al lateral amb gent que coneixia de Lleida i gent de Sabadell, i molt tranquil. Però tenen un problema amb el grupet radical del Gol Nord, que ja la van liar fora del estadi abans de començar.

De fet, crec que ens va ajudar aquest ambient al camp. Els insults, i el joc parat ens va afavorir en els minuts finals, que no va passar massa cosa.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #48 el: 01 de Octubre de 2024, 12:53:09 pm »
L'acta del partit recull els insults reiterats desde el Gol Nord cap al Sabadell, és a dir, els hi caurà alguna sanció.

Jo vaig estar al lateral amb gent que coneixia de Lleida i gent de Sabadell, i molt tranquil. Però tenen un problema amb el grupet radical del Gol Nord, que ja la van liar fora del estadi abans de començar.

De fet, crec que ens va ajudar aquest ambient al camp. Els insults, i el joc parat ens va afavorir en els minuts finals, que no va passar massa cosa.

Fa anys q els nostres hooligans van destrossar un bar…

• Secretari Tècnic
« Respondre #49 el: 01 de Octubre de 2024, 15:45:32 pm »

només un? I trens, i lavabos, i cadiras, i pallissas a afeccionats de equips contraris, l'any de Terrassa va ser una autèntica vergonya, cada cop que jugàvem contra el Tarrasa entre ells i el torrente colorao la liaven, per sort això es va acabar
« Darrera modificació: 01 de Octubre de 2024, 15:48:41 pm per o rei marañon »

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #50 el: 01 de Octubre de 2024, 16:39:58 pm »

només un? I trens, i lavabos, i cadiras, i pallissas a afeccionats de equips contraris, l'any de Terrassa va ser una autèntica vergonya, cada cop que jugàvem contra el Tarrasa entre ells i el torrente colorao la liaven, per sort això es va acabar
Sempre m'he preguntat que s'ha fet d'ells... i si realment estimaven el CES
Visca el Sabadell!!

• Secretari Tècnic
« Respondre #51 el: 01 de Octubre de 2024, 17:44:11 pm »
Eren un grup ultra que alguns també es movien per la plaça de Espanya, alguns emigrants van rebre las seves pallissas fins que la policia els va enxampar, el futbol era la excusa  perfecte per la violència que buscaven, per sort el club es va desmarcar d'ells i van desaparéixer amb la presió de la policia al gol sud

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #52 el: 01 de Octubre de 2024, 19:00:16 pm »
 Tot i que no hi hagin els H.V., també convindria començar a vigilar qui s'infiltra en el grup del Gol Nord, doncs crec que alguns dels càntics i algunes de les seves actituds, de part d'aquesta gent, estan fora de lloc en un camp de fútbol...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2997
  • Endavant Sabadell
« Respondre #53 el: 01 de Octubre de 2024, 19:19:04 pm »
A mi em molesta molt que a l'entrada a l'estadi i consti el nom d'aquella penya en la placa conmemorativa de penyes oficials.
Crec que el club ho hauria de revisar.
Eren una banda de neonazis i malauradament, algunes aficions encara ens relacionen amb ells, afortunadament cada cop menys
En l'època vaig denunciar moltes vegades el perjudici de tenir aquella lacra entre nosaltres.
Prefereixo ni recordar-ho.
« Darrera modificació: 01 de Octubre de 2024, 19:23:25 pm per skatalites »
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #54 el: 01 de Octubre de 2024, 19:27:51 pm »

Sempre m'he preguntat que s'ha fet d'ells... i si realment estimaven el CES

Algun esta en altres zones com aficionat normal,i altres estan al gol nord als Honor 1903,per cert,algun dels destacats de Hooligans Valles son els que ara "tallen el bacalla" als Boixos Nois

• Secretari Tècnic
« Respondre #55 el: 01 de Octubre de 2024, 20:01:21 pm »
Tot i que no hi hagin els H.V., també convindria començar a vigilar qui s'infiltra en el grup del Gol Nord, doncs crec que alguns dels càntics i algunes de les seves actituds, de part d'aquesta gent, estan fora de lloc en un camp de fútbol...
totalment d'acord, jo estic darrera i es senten alguns càntics fora de lloc

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #56 el: 02 de Octubre de 2024, 17:06:58 pm »

Totalment. I això ho lligo amb el missatge immediatament anterior del company furia_sbd que alguns dels antics H.V.  es troben dins dels Honor 1903... Càntics contra altres equips que no són presents, violents o certes actituts agressives sense que vinguin a cuento, no tenen raó de ser.

Vergonyós va ser l'ambient que es va generar dins la NCA (a dins i fora de l'estadi, però a fora no sé si hi va haver provocació prèvia), en el partit amistós contra l'Espanyol... Partit amistós, eh?

Desconnectat creative

• Jugador Prof.
  • Missatges: 838
« Respondre #57 el: 02 de Octubre de 2024, 17:46:56 pm »

Totalment. I això ho lligo amb el missatge immediatament anterior del company furia_sbd que alguns dels antics H.V.  es troben dins dels Honor 1903... Càntics contra altres equips que no són presents, violents o certes actituts agressives sense que vinguin a cuento, no tenen raó de ser.

Vergonyós va ser l'ambient que es va generar dins la NCA (a dins i fora de l'estadi, però a fora no sé si hi va haver provocació prèvia), en el partit amistós contra l'Espanyol... Partit amistós, eh?

Per cert aixo no es cosa nova,als Honor 1903 estan membres de Hooligans Valles desde el principi,es cert que dels menys conflictius,pero es veu que ultimament tenen infiltrats mes radicals...espero que els tallin les ales rapid