Bon dia arlequinats!
Ara amb més tranquilitat i les revolucions baixes, voldria compartir algunes reflexions sobre el que va passar ahir.
1a i més important, tenim una massa social consolidada i molt diversa. Ahir vaig poder anar al Narcis sala amb el meu sogr (70 anys) i el meu fill (11 anys) i vaig poder veure gent de totes les edats, des de nens de poc més d'un any fins a gent gran. Felicitats al club i a tot@s els que el seguim
2a, tenim equip per competir i per estar amunt. El Sabadell va dominar bona part del partit i el Sant Andreu va arribar 3 cops i va fer dos gols. El primer és un error dels centrals i el segon molt mala sort (el central la intenta treure i acaba fent la millor passada possible al jugador que venia del darrera i estava sol). També diré que el nostre gol te un punt de sort però en general vàrem dominar el joc i generar més ocasions (tot i que no eren clares ja que venien de centrades laterals). I tot això amb molts lessionats que van fer que el nstre lateral esquerra fos clarament detra i no pugués fer ni una centrada en condicions.
3a, menys els 4 impresentables que es pensen que el futbol es el principi i la fi de tot, en general va haver-hi molt bon ambient. Els Desperdicis em feien enveja! Cantaven constantment i moltes cançons propies (no les tipiques de tots els estadis adaptates a l'equip de torn). Bravo per l'afició del Sant Andreu.
4a, l'arbit. Ja està tot dit, sencillament no va saber portar el partit i se li va acabar anant de les mans. Podem estar més o menys d'acord en que les expulsions son justes, però el principal problema és el de no tenir un criteri uniforme. Si les nostres ho eren, les del Sant Andreu també i haurien d'haver acabat jugant menys de 10 jugadors per cada equip. Per no parlar del penal, claríssim i sense discusió però, com he dit abans, li anava gran i només pitava el més "comode" per la tripleta arbitral. Una pena tot plegat
Esperem que es puguin reclamar algunes targetes, sino contra el At Balerars ens tocarà patir.
Honor!