Autor Tema: UE SANT ANDREU - CE SABADELL (Diumenge 13 octubre 18:00)  (Llegit 2819 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2987
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:UE SANT ANDREU - CE SABADELL (Diumenge 13 octubre 18:00)
« Respondre #80 el: 14 de Octubre de 2024, 17:41:42 pm »
Una moda o potser una nova tendència que coincideix amb la desafecció cap al FCB i la seva forma de fer.
També desde fa temps a BCN hi havia una penya de suport al St Pauli que anhelava reproduir algo semblant aquí i en certa manera ho han aconseguit.
En animació ens passen la ma per la cara però en fidelitat no, tot i que crec que estan fent be les coses i seguiran creixent, probablement engrescant a més gent.
Pel que fa a nosaltres, em reitero que les penyes del club s'haurien de seure i establir un pacte per la creació d'una grada d'animació en un dels gols, sota el paraigües del club i establint uns principis clars en consonància amb els valors del club.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 776
« Respondre #81 el: 14 de Octubre de 2024, 19:03:03 pm »
En fred millor per comebtar tot, ja què, ahir va ser un partit molt maco -per la lluita, per les aficions- però que un àrbitre i uns eixalabrats varen tacar.

Quan al partit el Sant Andreu va fer la seva i, a la 2ª part, no sabiem com entrar, ni atacar excepte la remtada d'en Javi. Pel què em respecta el triomf és merescut. No varem saber com jugar al nostre ritme en cap moment.

Pel què fa a l'àrbitre, callo dels despropòsits que diria. Volia tenir protagonisme i el va eclipsar tot ell. Al·lucinant les barbaritats que va fer.

Quan als aficionats "nostres" que destrossaven les xarxes, són una lacra. Ho sento però és el què penso. Després hi havia canalla de 10-12 anys fent el mateix i rient. Si algún hagués caigut o haguéssim près mal, otro gallo cantaria. Després algún va cridar algún comentari força despectiu a la doctora del St Andreu que tela. Gent que ni hauria de sortir de casa.

Per la resta, em va agradar el partit i l'ambientàs que hi havia. Partits així fan patxoca de la grossa. tant de bo poguem pujar equips catalans a 1a rfef aquest estiu.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #82 el: 14 de Octubre de 2024, 19:22:16 pm »
En aquests partits amb tant d'ambient sempre s'afegeixen impresentables incontrolats amb ganas de gresca,  si són assidus a la Nova creu alta la directiva ja sap el que té que fer per no embrutar el nom del nostre club y tornar a temps passats

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #83 el: 14 de Octubre de 2024, 19:26:33 pm »
A mi em disculpareu, però ahir no vàrem estar al millor nivell.

Acabo de veure el partit, repetit, ja que ahir per feina vaig veure sols els últims 15 minuts al camp i la veritat... el primer gol és un error defensiu i el segon una mica empanada nostra.

L'afició de 9.5, excepte 4 tontos que els agrada fer-se notar. La seva, també, igual.

Dit això, crec que el St Andreu es una moda i molt d'aquests que animen en el seu fons, demà mateix no tindrien inconvenient en ubicar-se a la grada del Jupiter o del mateix Europa, els mou més l'ànim de formar part d'un grup d'iguals afí que no pas el sentiment de pertinença, fet impensable entre la nostre afició.

No estic gens d'acord. Des del club s'ha treballat per fer una imatge, un relat, per atraure als joves del barri al camp, des de fa anys. Des d'Andreuencs'98 fins ara, hi ha un canvi clar.

A més allà, per molta fama que tingui una penya (Desperdicis), altres, també al Gol Nord (9Nats, Ramblers), fan que hi hagi una animació constant, ja que quan uns estan papant mosques, els altres comencen càntics propis que segueix tota la grada. Aquí, això és impensable, ja que han desaparegut del gol amb més animació les altres penyes que més animaven. Per altre banda... quan saps que et venen 1.000 visitants (oficiosament quasi 1.200), doncs dones més del que habitualment dones.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #84 el: 14 de Octubre de 2024, 21:49:02 pm »
Al 2020 el UESA tenia 600 socis i aquests si que eren majoritàriament del barri, actualment en tenen 4000 molts dels quals són simbòlics i procedents de la resta de Barcelona i Catalunya, de fet entre els 4000 n'hi han 136 de procedència de Sabadell, segons fonts del club.
Segueixo pensant que van saber treure profit del derbi entre UESA i Europa i van saber vendre el relat de l'equip del poble i la Vila, que portava anys semi enterrat.
En el nostre gol nord veig moltíssima gent jove amb ganes de gresca però que acaben dispersats en petits grupuscles, un exemple de model de grada d'animació podria ser la gradona del Racing Santander o del Unionistas.
Aquest es el dacaleg de la grada animacio de Unionistas.
-Homenaje
-Coherenxia
-inclusividad
-Democracia
-Respeto
-Deportividad
-Convivencia y Col4boracion
-Independencia, solo banderas del club
- Transparencia
-Fidelidad
Tot aquest decàleg está més desenvolupat.
https://exiliadosunionistas.es/decalogo-unionista-grada-de-animacion/

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Endavant Sabadell
« Respondre #87 el: 15 de Octubre de 2024, 09:52:59 am »
https://www.mundodeportivo.com/futbol/futbol-catala/20241015/1002333450/sant-andreu-denuncia-incidentes.html
Veient de qui ve la informació ..., no m'hi capficaria massa.
El redactat de la noticia el valoro amb un (1), com fan ells amb els nostres jugadores, setmana rere setmana.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #88 el: 15 de Octubre de 2024, 11:09:16 am »
https://www.mundodeportivo.com/futbol/futbol-catala/20241015/1002333450/sant-andreu-denuncia-incidentes.html
Ni cas venint de Mundo Deportivo.

I per cert, si es veritat lo de Morilla o Batlle, per fí tenim uns dirigents que senten el club com un aficionat més, encara que s'hagi de mantenir la compostura, quan toqui.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #89 el: 15 de Octubre de 2024, 12:05:09 pm »
Buff, el president del "san andres" ens deixa a parir i sobretot a la directiva,jo ara mateix trencaria relacions i ni 1 sola entrada quan vinguin al temple, encara q perdem calers...
Hem tornat !

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #90 el: 15 de Octubre de 2024, 12:49:15 pm »
Supongo que con el arbitro quedo mas contento...

Desconnectat Vella Creu Alta

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1078
« Respondre #91 el: 15 de Octubre de 2024, 13:04:24 pm »
 este panfleto como el otro de cuatro letras que se edita en Barçelona.No los toco ni leo desde que nuestro CES estuvo en Primera división. :malament

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3976
« Respondre #92 el: 15 de Octubre de 2024, 15:30:32 pm »
El Ayala i la Garcia, que no ens poden veure ni amb pintura, quins dos...

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #93 el: 15 de Octubre de 2024, 20:14:50 pm »
A aquesta gestussa del Mundo Deportivo ni cas. Són lo menys professional que he vist mai a part de mentiders i males persones.

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2815
  • Som el Sabadell !
« Respondre #94 el: 15 de Octubre de 2024, 22:08:23 pm »
No creieu dons que el seu president hagi rajat de nosaltres?
Hem tornat !

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #95 el: 16 de Octubre de 2024, 08:22:38 am »
Tampoc estaria de més, davant aquestes declaracions, que la nostra directiva fes pública la seva opinió del que va passar, i si tot això és cert o inventat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat pauer

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #96 el: 16 de Octubre de 2024, 08:47:56 am »
Fer-ho de manera oficial seria donar protagonisme a un individu (President Sant Andreu, constructor de Lleó que és íntim amic de Juanjo Isern, que odia a Soteras) amb moltes ganes de protagonisme, i a un mitjà (el MD) que no ha parat de faltar a la veritat i al respecte tot l'any amb el CES amb campanya de desprestigi.

Ahir els de RS (a Hotel Suis)  van explicar que, de manera oficiosa, les alegaciones eren rebatudes tant per directiva com per Jugadors /Bransu (tothom que el coneix no es creu que deixessin el vestuari visitant amb desperfectes O brossa).

Jo, per la part que em toca (el meu fill juga a la Base) puc confirmar que vaig veure el nostre President a Olimpia diumenge a la tarda, amb lo qual em cuadra que arribes tard al Narcís Sala (tot comença perque els del SantAndreu es queixen que no assistis a un homenatge que van fer a unes nadadores seves. El nostre Director General ens va representar).

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #97 el: 16 de Octubre de 2024, 12:43:25 pm »
Tampoc estaria de més, davant aquestes declaracions, que la nostra directiva fes pública la seva opinió del que va passar, i si tot això és cert o inventat.
https://www.diaridesabadell.com/2024/10/15/ce-sabadell-sant-andreu-comino-acusacions/
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Yonkipur

• Juvenil
  • Missatges: 560
« Respondre #98 el: 16 de Octubre de 2024, 13:57:48 pm »
Fer-ho de manera oficial seria donar protagonisme a un individu (President Sant Andreu, constructor de Lleó que és íntim amic de Juanjo Isern, que odia a Soteras) amb moltes ganes de protagonisme, i a un mitjà (el MD) que no ha parat de faltar a la veritat i al respecte tot l'any amb el CES amb campanya de desprestigi.

Ahir els de RS (a Hotel Suis)  van explicar que, de manera oficiosa, les alegaciones eren rebatudes tant per directiva com per Jugadors /Bransu (tothom que el coneix no es creu que deixessin el vestuari visitant amb desperfectes O brossa).

Jo, per la part que em toca (el meu fill juga a la Base) puc confirmar que vaig veure el nostre President a Olimpia diumenge a la tarda, amb lo qual em cuadra que arribes tard al Narcís Sala (tot comença perque els del SantAndreu es queixen que no assistis a un homenatge que van fer a unes nadadores seves. El nostre Director General ens va representar).

Precisament recordo que tornant de Sant Andreu portava RS i comentaven com el delegat del primer equip (aquell noi que feia estadístiques per X, ara no recordo el nom, disculpes) anava cap al vestir on estava el Sabadell amb una escombra per acabar de deixar-ho tot net tal com es fa a cada desplaçament.

Calumina que alguna cosa queda

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #99 el: 16 de Octubre de 2024, 14:19:18 pm »
https://www.diaridesabadell.com/2024/10/15/ce-sabadell-sant-andreu-comino-acusacions/
:ok encara no ho havia llegit.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd